معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور امور خارجه در دیدار با وزیر حمل و نقل ونزوئلا بر عدم وجود محدودیت در توسعه مناسبات با کشور ونزوئلا، بر لزوم افزایش مناسبات تاکید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر آموزش و پرورش با خانواده دانش‌آموز فداکار کواری حادثه تروریستی حمله به حرم شاه‌چراغ (ع) دیدار و نشان شجاعت را به این دانش‌آموز ۱۰ ساله اهدا کرد.
وزیر دارایی آلمان امروز اولین سفر خود به کی‌یف را از زمان آغاز عملیات ویژه روسیه در اوکراین انجام داد.
وزیر صنعت، معدن و تجارت ایران در دیدار با معاون صنایع هوانوردی وزیر صنعت روسیه، توسعه فناوری در صنعت حمل و نقل را موضوعی بسیار مهم و راهبردی برشمرد.
وزیر خارجه عراق در جریان دیدار با وزیر حمل و نقل جمهوری آذربایجان گفت: پروژه «جاده توسعه»، فرصتی برای باکو به منظور رسیدن به خلیج فارس از طریق عراق است.
وزیر امور خارجه الجزایر که شب گذشته وارد تهران شده بود، صبح امروز با حضور در وزارت امور خارجه با امیرعبداللهیان دیدار و گفتگو کرد.
رئیس جمهور آذربایجان در دیدار با وزیر خارجه ایران ابراز امیدواری کرد که مجرمان اقدام علیه سفارت آذربایجان در تهران به مجازات مناسب محکوم شوند.
دولت روسیه در بیانیه‌ای اعلام کرد نواک با جواد اوجی، وزیر نفت ایران، دیدار کرد و همچنین از تعدادی از تولیدکنندگان تجهیزات نفت و گاز بازدید کرد و پیرامون چشم انداز همکاری در بخش‌های سوخت، انرژی و حمل و نقل گفتگو کرد.
وزیر حمل‌ونقل، ارتباطات و فناوری اطلاعات عمان در راس هیاتی با معاون وزیر راه و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی دیدار و درباره توسعه همکاری‌های لجستیکی و تجارت دریایی گفت وگو کرد.
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در سفری یک روزه به مسکو با معاون وزیر حمل و نقل روسیه دیدار و درباره گسترش همکاری‌های حمل‌ونقل هوایی گفت‌وگو کرد.
وزیر خارجه عربستان سعودی پاسخ داد: «بر اساس توافقی که حاصل شده مشتاقانه در انتظار دیدار با وزیر خارجه ایران در آینده نزدیک هستم و از سرگیری روابط دیپلماتیک میان دو کشور طی دو ماه آینده صورت خواهد گرفت و طبیعی است که در آینده به کشورهای دو طرف سفر کنیم».
وزیر خارجه سوریه در دیدار با سفرا و روسای نمایندگی‌ های دیپلماتیک در این کشور بر ضرورت واکنش به حمله رژیم صهیونیستی به دمشق و محکوم کردن آن تاکید کرد.
وزیر راه و شهرسازی در دیدار با وزیر حمل و نقل چین، برنامه ریزی لازم برای انجام اقدامات مشترک در چارچوب تقویت و توسعه شاخه جنوبی جاده ابریشم در چارچوب "ابتکار کمربند راه" را بررسی کرد.
وزیر راه و شهرسازی کشورمان با دستیار ویژه رییس‌جمهور روسیه در خصوص گسترش همکاری‌های حمل و نقلی و تکمیل کریدورحمل و نقل شمال-جنوب در تهران دیدار و مذاکره کرد.
وزارت دفاع چین در بیانیه‌ای اعلام کرد که وزیر دفاع این کشور آماده است تا با همتای آمریکایی خود دیدار کند.
حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در تالار بسکتبال آزادی تماشاگر دیدار تیم ملی بسکتبال است.
حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در تالار بسکتبال آزادی تماشاگر دیدار تیم ملی بسکتبال است.
چرا وزیر ورزش با این خانم ملاقات کرد درحالی‌که او بازهم بدون حجاب، تنها به یک کلاه اکتفا کرده؟
در دیدار وزیر راه و شهرسازی جمهوری اسلامی ایران با وزیر حمل و نقل کشور قطر فراهم‌سازی حداکثر امکانات رفاهی برای تماشاگران ایرانی در بازی‌های جام جهانی مورد بررسی قرار گرفت.
وزیر ورزش در دیدار الناز رکابی: تو فرزند ایرانی
دیداروزیر امور خارجه با مهمانان سی‌وششمین کنفرانس بین المللی وحدت
وزیر امور خارجه قطر در نیویورک با حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفتگو کرد.
علی حمیه وزیر حمل و نقل لبنان در دیدار با مجتبی امانی سفیر جمهوری اسلامی ایران در بیروت بر لزوم تقویت همکاری های دو کشور در زمینه حمل و نقل تاکید کرد.
علی حمیه وزیر حمل و نقل لبنان در دیدار با مجتبی امانی سفیر جمهوری اسلامی ایران در بیروت بر لزوم تقویت همکاری های دو کشور در زمینه حمل و نقل تاکید کرد.
رئیس شورای عالی سیاسی یمن در دیدار با وزیر حمل و نقل این کشور تاکید کرد که به موجب آتش بس، سازمان ملل باید فرودگاه صنعا به طور کامل و بدون هر گونه محدودیتی بازگشایی کند.
وزیر خارجه طالبان در دیدار معاون وزیر خارجه کشورمان گفت: برای یکپارچگی اقتصادی در سطح منطقه و افزایش تجارت با تهران باید ترانزیت و حمل و نقل گسترش یافته و هزینه‌ها کاهش یابد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ