یک ماه از قهرمانی آرژانتین در قطر می‌گذرد. ستاره آلبی سلسته در این رقابت‌ها مسی بود. به‌همین خاطر هر کسی به شکلی قدردانی خود را از مهاجم آرژانتینی نشان می‌دهد. کشاورز اهل کوردوبا در زمینش چهره مسی را به تصویر کشید. او با بهره‌گیری از یک الگو به شکلی بذرپاشی کرد که چهره ستاره آرژانتینی در زمینش نقش ببند. ماکسیمیلیانو اسپیناتسه آن را به مهاجم تیم ملی کشورش تقدیم کرد و گفت: برای مسی که شکست‌ناپذیر است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عربستان امشب در یک مراسم باشکوه قصد دارد نیمار جونیور ستاره برزیلی در باشگاه الهلال معارفه کند تا بتواند از طریق این مراسم بزرگ دیدگان دنیا را کشورش جلب کند تا بتواند در آینده از لحاظ توریستی پیشرفت داشته باشد. شب گذشته در ورزشگاه الهلال آمادگی‌های لازم برای این مراسم بزرگ انجام شد. یکی از خاص‌ترین اقدامات باشگاه الهلال برای معارفه ستاره برزیلی طرح چهره نیمار از طریق هزاران پهپاد است. هزاران پهپاد از داخل ورزشگاه به آسمان ریاض پرواز می‌کنند تا چهره نیمار را طراحی کنند. همچنین هواداران الهلال هم یک تیفوی بزرگ برای خوش آمدگویی در سکو‌های ورزشگاه طراحی کردند. نیمار با قراردادی ۲ ساله به ارزش ۲۰۰ میلیون یورو به الهلال آمد. ستاره برزیلی رکورد بازدید شبکه‌های مجازی در دنیا را با پیوستن به الهلال زد، چون فیلم امضای قراردادش با باشگاه سعودی بیش از ۴۰۰ میلیون بازدید
در دیدار پایانی رقابت‌های فوتبال جام باشگاه‌های کشور‌های عربی به میزبانی عربستان، دو تیم پرستاره الهلال و النصر به مصاف هم رفتند که در نهایت النصر با درخشش کریستیانو رونالدو با نتیجه دو به یک مقابل حریف به پیروزی دست پیدا کرد و جام قهرمانی را بالای سر برد. در این بازی الهلال با یک گل پیش افتاد، اما النصر باوجود آنکه ۱۰ نفره شد در ادامه کریستیانو رونالدو دو گل به ثمر رساند تا تیمش را قهرمان این رقابت بسیار مهم کند. رونالدو در دقایق پایانی مصدوم شد و با چهره ناراحت از زمین خارج شد. این نخستین جامی است که کریستیانو رونالدو با تیم عربستانی به دست آورد. رونالدو عنوان آقای گل این رقابت‌ها را نیز به خود اختصاص داد.
رائفی‌پور گفت: با توجه به اینکه من نسبت به حدود ۸۸ هزار زائری که به مراسم حج رفته بودند، یک چهره شناخته شده‌ای هستم، این اتفاق (ممنوع الخروجی از عربستان) در واقع یک عَلَم و پرچمی بود که باید حل می‌شد. اگر قرار باشد مطلبی را به صحبت‌های گذشته من ارتباط دهند، پس هیچ مداح و سخنران دیگری نباید به آنجا برود و تقریبا کسی را در ایران نداریم که منتقد آن‌ها نبوده باشد.
در این ویدئوی جالب بازسازی چهره پادشاهان و ملکه‌های مصر باستان با کمک هوش‌ مصنوعی را خواهید دید.
چهره کودکی سیاستمداران کشورهای مختلف با استفاده از هوش مصنوعی میدجرنی شبیه‌سازی شد.
در برنامه‌ای که شب گذشته ـ یکشنبه ۲۱ خردادماه ۱۴۰۱ ـ با عنوان «دختران انقلاب» از شبکه سه پخش شد، گروهی از بانوان محجبه در موکبی که در ایستگاه متروی تئاتر شهر تهران برپا کرده اند، با دعوت دختران کم‌حجاب به غرفه خود آن‌ها را به داشتن حجاب دعوت کرده و با دستان خود روسری متبرک به حرم امام حسین را روی سر آن‌ها قرار می‌دهند. یکی از بانوان فعال در این غرفه خطاب به دختران مدعو به غرفه پارچه نوشته‌ای که دعای امام زمان (عج) و همچنین عبارت "این خانه در انتظار مهدی زهراست" روی آن نوشته شده را به دختران هدیه داده و می‌گوید که آن را بر سر اتاق خود نصب کنند. او می‌گوید: ما یک موکب برای امام زمان زده ایم گفتیم خانم‌ها فکر کنید آقا ظهور کرده شماها را صدا کرده، اگر امام زمان بیاد بگه اومدم شما آماده اید برید تو رکاب امام زمان؟ نکته عجیب در این گزارش صدا و سیما انتشار چهره دختران کم‌حجاب است.
«الهه رضایی» از مجریان محبوب و ماندگار تلویزیون است که چهره و صدای مهربانش روز‌های خوب کودکی‌های دهه ۶۰ را به یادمان می‌آورد. روز‌هایی که در عین تلخی حوادث جنگ، شیرین‌ترین خاطرات را برای کودکان دیروز و پدرومادر‌های امروز رقم زد.
ولادیمیر ژیرینفسکی رهبر حزب روسیه که سال پیش فوت کرد، تحلیل‌های عجیبی داشت که بیشترشان به واقعیت پیوست. مثلا ۳۰ سال پیش گفته بودکه روسیه با اوکراین وارد جنگ خواهد شد و از نقشه آمریکا برای تجزیه ایران خبر می‌دهد.
شاهمرادی جایزه ۳ میلیون ریالی (۸۰۰ هزار دلاری) خود را از دستان «ترکی آل الشیخ» رییس کمیته سرگرمی عربستان و چهره پیشران اصلاحات فرهنگی «محمد بن سلمان» ولیعهد عربستان سعودی دریافت کرد.
در حال حاضر، ربات‌های واقعی روزبه‌روز در دنیای واقعی محبوب‌تر می‌شوند و بسیاری از آن‌ها می‌توانند گفتار و حالت‌های چهره انسان را با دقت وهم‌آوری تقلید کنند.
یک زن اوکراینی که در زمان تجاوز روسیه به اوکراین با صورت خون آلود و سر بانداژ شده‌اش تیتر یک روزنامه‌ها و رسانه‌ها در سراسر جهان شد اکنون در لهستان پناهنده است، اما هنوز آرزو دارد روزی به خانه بازگردد.
آسمانخراش مکعب یکی از چندین پروژه عظیمی است که در حال حاضر عربستان برای ساخت آن سرمایه گذاری کرده و تنوع بخشیدن به اقتصاد این کشور را هدف قرار داده است.
تصویر هوایی از فوران گدازه و برخاستن دود از آتشفشان ایسلند را ببینید.
ابوبکر عباس جوان ۲۳ ساله کنیایی که در جام جهانی وظیفه راهنمایی تماشاگران را بر عهده دارد این روز‌ها به یک چهره محبوب در جام جهانی قطر تبدیل شده است.
در آخرین دقیقه‌ وقت‌های اضافه اشتباه کشنده دروازه‌بان پرتغال که با خوش شانسی تمام، مهاجم غنا لیز خورد و فرصت گل مساوی را از دست داد. در این هنگام دوربین روی چهره رونالدو بود که به شدت نگران بازی را دنبال می‌کرد!
فیلمهای جالبی از حواشی اطراف ورزشگاه «الخلیفه» قبل از آغاز بازی تیم‌های ملی آلمان و ژاپن، از رقص زیبای عربی تا برگزیدن چهره جذاب ژاپنی را مشاهده کنید.
درفیلم زیر نقاشی جالبی از رونالدو فوق ستاره تیم پرتغال از پپه هم تیمی خود را ببینید.
مناظره حسین سلیمی و ابراهیم متقی به عنوان دو چهره مطرح در قامت موافق و مخالف برجام را در یک برنامه زنده تلویزیونی ببینید.
پس از درگذشت ملکه الیزابت دوم، حالا بسیاری از اشیای نمادین، نشانه‌ها و عنوان‌ها در بریتانیا باید عوض شوند. سکه‌ها، تمبرها و مدال‌ها، دیگر به نیمرخ برجسته ملکه مزین نخواهند بود، بلکه نقش پسر و وارث او، شاه چارلز سوم را بر خود خواهند داشت. پرچم و نشان خانوادگی جدیدی برای پادشاه جدید طراحی خواهد شد و البته که معروف‌ترین سرود ملی نیز کمی تغییر می‌کند.
هوو ادواردز گوینده خبر بی بی سی با چهره ای غمگین و لباس مشکی خبر درگذشت ملکه الیزابت دوم را اعلام کرد. عصر پنجشنبه ۸ سپتامبر، دربار بریتانیا در بیانیه‌ای رسمی خبر درگذشت ملکه الیزابت دوم را تایید کرد. خانواده و نزدیکان ملکه از صبح این روز با اعلام نگرانی پزشکان از وضعیت سلامتی او، به بالمورال رفته بودند. این کاخ در اسکاتلند آخرین اقامتگاه ملکه بود.
دبیر ستاد امر به معروف با تایید رسمی خبر جریمه بانوان بدحجاب گفت: اگر شخصی در معابر عمومی مثل مترو رعایت حجاب نکند؛ دوربین مترو از او عکس می‌گیرد و یک مبلغ اثرگذار جریمه می‌شود!
رخی رسانه‌های داخلی مدعی شدند که افراد ناشناس به سجاد غریبی، هالک ایرانی حمله کرده اند و او را به شدت مورد ضرب و شتم قرار داده اند. ادعایی که صحت ندارد و صرفا به استناد ویدیویی قدیمی از این چهره جنجالی شکل گرفته است.
سجاد غریبی چند روز پیش در یک آبروریزی بزرگ مقابل حریف قزاق شکست خورد. حالا تصاویری جدید از این چهره که خود را «هالک ایران» معرفی کرده، در فضای مجازی دست به دست می‌شود؛ تصاویری مربوط به پیش از این مسابقه.
افشاگری عجیب ذبیح الله پورشیب چهره مطرح کاراته‌: «به امام حسین قسم مسئول ورزش گفت به سلامت، از این مملکت بروید.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ