خبرگزاری فرانس‌پرس از توافق نهایی لیونل مسی با الهلال عربستان خبر داد و اعلام کرد که این انتقال نهایی شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
همه نسخه‌های نیسان تایتان مدل 2024 زیر کاپوت خود یک پیشرانه 5.6 لیتری V8 دارند. این پیشرانه برای به حرکت در آوردن این پیکاپ غول‌پیکر 400 اسب بخار قدرت و 560 نیوتن متر تولید می‌کند. برای مقایسه بهتر است بدانید فورد سوپر دیوتی به‌عنوان رقیب نیسان تایتان در بازار ایالات متحده، با پیشرانه پایه 6.8 لیتری V8 خود توانایی تولید قدرت 405 اسب بخار و گشتاور 603 نیوتن متر را دارد.
رامین رضائیان در مراسم رونمایی از پیراهن سپاهان دو درخواست ویژه را به نمایندگی از بازیکنان تیم مطرح کرد.
جورجینا رودریگس، نامزد آرژانتینی کریستیانو رونالدو تصویری دیده نشده از مجموعه کفش‌های خود را منتشر کرد.
شرکت نایکی تصاویر مربوط به پیراهن دوم بارسلونا برای فصل 24-2023 را منتشر کرد.
شرکت آدیداس تصاویر مربوط به پیراهن دوم منچستریونایتد برای فصل آینده را منتشر کرد.
شرکت آدیداس تصاویر مربوط به پیراهن دوم رئال مادرید برای فصل 24-2023 را منتشر کرد.
یکی از قراردادهای قابل تامل دوران مدیرعامل اسبق به قرارداد عارف غلامی برمی‌گردد، مدافع استقلال که هنوز وضعیتش برای فصل آینده مشخص نیست.
انتقاد شدید هواداران چلسی از حضور دو بازیکن سابق در مراسم رونمایی از پیراهن جدید تیم باعث شد باشگاه چلسی تصویر آنها را از رونمایی رسمی حذف کند.
خیرونا از پیراهن دوم جدید خود رونمایی کرد و در تصاویر منتشر شده، اوریول رومئو، بازیکن مدنظر بارسا، حضوری چشمگیر دارد.
تکانه‌های سبزرنگی که گاهی دیده می‌شود، نشان می‌دهد که کره زمین چقدر توانسته است کربن‌های تولیدی را جذب کند. اقیانوس هم با تکانه‌های آبی نشان می‌دهد که چقدر موفق شده است تا کربن‌ها را از هوا بگیرد.
در ادامه رونمایی هر روزه محمدرضا گلزار از اتفاقات زندگی‌اش، این بار گلزار ماشین لوکس و پیراهن گرانقیمت خود را با مخاطبان به اشتراک گذاشت!
تصاویر مربوط به پیراهن فصل آینده تاتنهام در حالی منتشر شده که هری کین، ستاره انگلیسی، چهره اصلی این رونمایی است.
مدتی است که یک خودروی اسپرت RX از کارخانه مزدا ظهور کرده است، مشهورترین آنها RX-7 است و پس از عرضه RX-8 زمزمه ها از عرضه RX-9 خبر می‌دهند.
حضور لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، در تصاویر منتشر شده به مناسبت رونمایی از پیراهن جدید پاری سن ژرمن باعث تعجب بسیاری شده است.
اپل می‌گوید بیتس استودیو بادز پلاس با هربار شارژ تا ۹ ساعت موسیقی پخش می‌کند و شارژدهی محصول به‌لطف کیس به ۲۷ ساعت می‌رسد. تنها ۵ دقیقه شارژ به شما امکان می‌دهد تا یک ساعت موسیقی گوش دهید و تماس برقرار کنید.
آدیداس تصاویر مربوط به پیراهن فصل 24-2023 یوونتوس را رسما منتشر کرد.
اس ۵۰۰ باید به توانایی مقابله با پیشرفته‌ترین جنگنده‌های پنهان‌کار نسل پنجم و هدف قرار دادن ماهواره‌های در مدار مجهز می‌شد.
بهنوش بختیاری با انتشار یک عکس از سفره هفت سینش در اینستاگرام رونمایی کرد.
بازیکن نیم فصل اول تیم فوتبال استقلال رسما از تیم جدیدش رونمایی کرد.
از زمان نخستین حضور جو-آئه، فرزند دوم کیم جونگ-اون در ملاعام در سال گذشته میلادی، این اولین بار است که این کشور تمبری را با تصویر جو-آئه رونمایی می‌کند.
اوایل آبان ماه و در فاصله چند روز مانده به آغاز جام جهانی ۲۰۲۲ فوتبال لباس هواداری تیم ملی ایران توسط شورای فرهنگ عمومی کشور با نام پیروز بچه یوز ایرانی رونمایی شد تا علاقمندان بتوانند از این تی شرت برای حمایت از ملی پوشان استفاده کنند. در طراحی این پیراهن از سمبل‌های نمادین با موضوع اتحاد استفاده شده است.
امشب در برج میلاد به صورت رسمی از پیراهن تیم ملی ایران که در جام‌جهانی قطر مورد استفاده قرار خواهد گرفت، رونمایی شد.
باشگاه پرسپولیس به طور رسمی از کیت فصل پیش روی این تیم رونمایی کرد. تصاویر این رونمایی را می‌توانید در زیر مشاهده کنید.
این زن گفت: «شوهرش وی را تهدید کرده بود که تنها پس از مرگش این خانه را ترک خواهد کرد و او را به طور کامل بسته و شکنجه‌های روحی و جسمی نسبت به وی اعمال کرده و در ۱۷ سال گذشته، او را از خوردن غذا با فرزندانش محروم کرده است».

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ