آرژانتینی‌ها تصویر اول صفحه ویکیپدیای دیوید بکام را با عکس پاپو گومز، بازیکن آرژانتینی سویا، عوض کردند چرا که مسی و آگوئرو در مصاحبه‌ای او را با بکام مقایسه کرده بودند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز گفت: اگر بازیکنان بزرگی جذب کرده‌ایم باید روز اول نشان دهند که بزرگ هستند. خاصیت بازیکن خوب همین است که از همان روز اول خودش را نشان می‌دهد.
رهبر کاتولیک‌های جهان امروز اعلام کرد: به‌وضعیت مهاجران در اروپا رسیدگی شود.
سرمربی تیم فوتبال تراکتور در آستانه دیدار تیمش برابر سپاهان گفت: به طور کامل آماده بازی مقابل یکی از بهترین تیم‌های لیگ برتر هستیم.
پاپ فرانسیس دیروز خواستار بازتاب جهانی درباره خطرات احتمالی هوش مصنوعی شد و به قابلیت های اختلال آمیز و تاثیرات دوسویه آن اشاره کرد.
رهبر کاتولیک‌های جهان تمدید توافق صادرات غلات از بنادر دریای سیاه را خواستار شد.
رهبر کاتولیک‌های جهان با ابراز خشم از هتک حرمتِ «قرآن» در سوئد، صدور مجوز برای این اقدام شنیع را محکوم کرد.
پاکو خمز سرمربی تیم فوتبال تراکتور سرانجام به همراه دستیاران خود وارد تبریز شد.
خوردن هفت گل از استقلال و مسئولیت پذیری سرمربی اسپانیایی این تیم، فرهنگ جدیدی برای فوتبال ایران است
رقابت‌های پارادوومیدانی قهرمانی کشور با شکسته شدن رکورد آسیا و جهان در مواد مختلف پیگیری شد.
فرانسیس گفت: وضعیت (در دوران دیکتاتوری) واقعاً بسیار گیج کننده و نامشخص بود. سپس این افسانه شکل گرفت که من آن‌ها را برای زندانی کردن تحویل داده ام. برخی از افراد در دولت می‌خواستند «سرم را ببرند» … (اما) در نهایت بی گناهی من ثابت شد.
همزمان با حذف تیک‌های آبی، تیک اعتبار سنجی صفحه پاپ فرانسیس حذف شد تا بی بی سی جهانی در گزارشی بنویسد: «حذف همزمان تیک آبی تنها ویژگی مشترک بیانسه خواننده معروف با پاپ فرانسیس.» کمتر از ۱۲ ساعت بعد و پس از جنجال این گزارش، اما توییتر تیک خاکستری صفحه پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک‌های جهان را فعال کرد.»
سرمربی تیم فوتبال تراکتور تاکید کرد که بازیکنانش باید از خواب پیروزی مقابل سپاهان بیدار بشوند.
در لحظات پایانی مسابقه حساس تراکتور-سپاهان، ریکاردو آلوز پس از یک پاس رو به عقب اشتباه برای بازیکنان سپاهان روی زمین نشست و درخواست تعویض خود را داشت.
پاپ فرانسیس که برای درمان برونشیت در بیمارستان بستری شده بود، امروز (شنبه) مرخص شد و گفت: هنوز زنده‌ام.
در بیانیه‌ی واتیکان آمده است: پاپ در روز‌های اخیر در نفس کشیدن دشواری داشت، اما مبتلا به کووید نشده است.
پاپ فرانسیس به دلیل عفونت تنفسی برای چند روز در بیمارستانی در رم، پایتخت ایتالیا بستری شد.
پاپ فرانسیس به دلیل عفونت تنفسی برای چند روز در بیمارستانی در رم، پایتخت ایتالیا بستری شد.
رهبر کاتولیک‌های جهان می‌گوید که روسیه تنها «امپراتوری» نیست که منافعش به آتش جنگ در اوکراین دامن می‌زند.
سرمربی تیم فوتبال تراکتور با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش در دیدار برابر پرسپولیس گفت: حریف سه شوت در چارچوب داشت که از آن به سه گل رسید!
هیات داوران سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر  متشکل از: هادی آرزم، علی رحیمیان، هوشنگ جاوید، رضا مهدوی، بهزاد عبدی، مجیدی اخشابی، اولگا خومووا(رئیس کنسرواتور سنت پترزبورگ)، آنتوان تننوف (آهنگساز و رئیس اتحادیه آهنگسازان روسیه) است. در بخش آهنگسازی موسیقی بی کلام دیپلم افتخار به محمد علی نجف پور برای آلبوم «اوراد» رسید. در بخش خوانندگی موسیقی دستگاهی، دیپلم افتخار را  سید محسن حسینی برای آلبوم «جز عشق ندارم هنری»دریافت کرد. در بخش آهنگسازی موسیقی معاصر و ارکسترال ایرانی بی‌کلام امیر حسین سمیعی برای آلبوم «اروند» جایزه باربد را از آن خود کرد. دیپلم افتخار خوانندگی موسیقی پاپ و تلفیق به غلامرضا صنعتگر و عارف علیزاده برای آلبوم «تهران جان» و جازه باربد به وهاب ابراهیمی برای آلبوم «باید ستاره شد» رسید.
اوکراین نیکیتا میخالکوف کارگردان فیلم برنده اسکار و فیلیپ کرکوروف خواننده پاپ و همچنین اوگنی پطروسیان استندآپ کمدین و آنا نتربکو ستاره اپرا را تحریم کرده است.
پاپو گومز و جولین آلوارز، ستاره های تیم ملی آرژانتین، پس از بازی با استرالیا به زجر کشیدن برای حفظ پیروزی اشاره کردند و اینکه به خوبی می دانند چطور باید با فشارها مقابله کنند.
فدریکو والورده شب گذشته در دقایق پایانی بازی با سویا مصدوم شد و لنگ لنگان ورزشگاه را ترک کرد. خطای پاپو گومز روی او عامدانه و با هدف مصدوم کردن او بود.
پاپو گومز، ستاره آرژانتینی سویا، نه تنها پیروزی برابر رئال در برنابئو را غیرممکن نمی داند که معتقد است امشب به راحتی پیروز خواهند شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ