استایل ایستادن دو فوق ستاره برزیلی و آرژانتینی تیم پاری‌سن‌ژرمن، سوژه رسانه‌ها شده است. این زوج در بارسلونا و پاریس هم‌تیمی شدند و بارها پشت ضربات ایستگاهی ایستادند اما عادت شان این سه تصویر مشابه را ثبت کرده
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فجرسپاسی شیراز موفق شد در آخرین دیدار تدارکاتی پرسپولیس پیش از شروع لیگ، با سه گل قهرمان سابق را مغلوب کند.
کریستیانو رونالدو در حال حاضر سی و هشت سال سن دارد و همچنان به دوران حرفه ای خود به عنوان یک بازیکن ادامه می دهد و فعلا قصد ندارد که از دنیای فوتبال خداحافظی کند.
طبق تحقیقات iSeeCars در کل بازار سه ساله خودرو‌های دست دوم، یک وسیله نقلیه کارکرده با رنگ زرد دارای نرخ استهلاک ۱۳.۵ درصدی است که از بین همه رنگ‌ها بهترین است. پس از زرد، رنگ‌های بژ (۱۷.۸ درصد) و نارنجی (۱۸.۴) قرار دارند.
انتشار یک شایعه عجیب چند روز قبل باردیگر نامش را برسر زبانها انداخت اما ستاره سابق پرسپولیس این فصل را نیز دور از این تیم سپری خواهد کرد.
تمرینات تخصصی شکم و پهلو باعث تقویت عضلاتی از جمله راست شکمی، مورب شکمی، عرضی شکم، راست کننده مهره‌ها، مربع کمری، سرینی، همسترینگ و چهارسررانی، می‌شود.
دانشمندان هنگام رصد شرایط آب این تالاب، این موجود را کشف کردند و دریافتند که این یک گونه کاملاً جدید از عروس‌های دریایی است. این گونه جدید بخشی از خانواده «عروس‌های دریایی جعبه‌ای» (box jellyfish) است که بدن شفافی به ابعاد کمتر از یک اینچ و سه شاخک بلند دارد.
مک‌دوول می‌گوید سه ماهواره استارلینک V۲ Mini برای استقرار در مدار عملیاتی خود ارتفاعشان را افزایش داده بودند، اما یک ماهواره از مدار خارج شده است. افراد دیگری هم حرکت ماهواره‌های اسپیس‌ایکس را دنبال می‌کنند. برای مثال اکانت غیررسمی Starlink Insider در توییتر هم می‌گوید ماهواره ۳۰۰۶۲ از مدار سقوط کرده است.
بازیکنان شاخص استقلال در مقطع اخیر در کنار یکدیگر عکسی به یادگار گرفتند.
این جانور با ۹۰ کیلوگرم وزن، دارای چشمانی کاملا درشت و گشاده (همانند گاو) بود، که در مقایسه با کاسه چشم‌های گربه‌سانان که رو به جلو است، تفاوت چشمگیری داشت. جای‌گیری عجیب چشمها، به او کمک می‌کرد که دید استریوسکوپی (سه بعدی) داشته باشد.
کریم بنزما کاپیتان رئال مادرید به‌مناسبت ولنتاین، برای سه نفر گل و کادو فرستاد.
این ربات خودران توسط شرکت شرکت رباتیک ژاپنی SEQ SENSE توسعه یافته است یک و نیم متر ارتفاع دارد. این سری ربات‌های امنیتی مسلح نیستند، اما بر روی سر این ربات چندین دوربین کار گذاشته‌اند که قابلیت چرخش و دید ۳۶۰ درجه‌ای و کامل را به این ربات می‌دهد و سر چرخان SQ-۲ به آن کمک می‌کند تا نقشه‌های سه بعدی محیط اطراف خود را تولید کند.
مهم‌ترین قسمت در کوادکوپتر اوکراین، به مهمات آن مربوط می‌شود. این موضوع هنوز به صورت رسمی تایید نشده است، اما برخی منابع گفته‌اند که کوادکوپتر سه بعدی و انتحاری اوکراینی‌ها، به نوع بهبود یافته‌ای از نارنجک‌های دستی (موسوم به RKG-۳) مجهز شده است.
اسناد تازه منتشر شده توسط باشگاه پرسپولیس نشان می‌دهد سرخپوشان پایتخت در سه سال اخیر دو میلیارد و پانصد میلیون تومان درآمدزایی داشته‌اند.
یک پروژه پژوهشی هشدار می‌دهد که استفاده بیش از حد از فناوری می‌تواند ناهنجاری‌هایی در بدن ما ایجاد کند. پژوهشگران با یک طراح سه‌بعدی برای ساختن تصاویری از «انسان آینده» همکاری کردند که مشکلات مربوط به فناوری را در استفاده روزانه از آن نشان می‌دهد. پژوهشگران نام این مدل سه بعدی را میندی (Mindy) گذاشتند.
دو مدافع تیم ملی پس از سه روز درگیری با مشکلی عجیبی که داشتند، حالا در پک و زیر نظر کارلوس کی‌روش آماده حضور در جام جهانی می‌شوند.
حمدحسین کنعانی‌زادگان، شجاع خلیل‌زاده و امید ابراهیمی به تمرینات اختصاصی خود در کمپ تیم‌های ملی فوتبال ادامه دادند و کارلوس کی‌روش در مدت ۹۰ دقیقه‌ای تمرین، عملکرد شاگردانش را به دقت زیر نظر داشت.
سه مدافع مورد علاقه کی‌ر‌وش امروز خود را به کادر فنی معرفی کردند و تمرینات ریکاوری را انجام دادند.
این سه لژونر ایرانی در اردوی اتریش به تیم ملی و کی روش ملحق شده و برای بازی دوستانه با اروگوئه آماده می‌شوند.
داریو بندتو زننده تک گل بازی در نیمه دوم بود تا سه امتیاز را به میزبان بدهد که البته خوشحالی وی به شدت جالب بود.
در نیمه اول دیدار اورتون و لیورپول که بدون گل مساوی به اتمام رسید، سه بار تیر دروازه مانع به گل رسیدن دو تیم شد.
یحیی گل محمدی که به دلیل محرومیت قادر به همراهی تیمش از روی نیمکت در جدال با فولاد خوزستان نخواهد بود، در این جدال قادر خواهد بود از سه بازیکن دیگر تیمش در لیست سود ببرد.
ملی پوشان کشتی آزاد کشورمان در ۵ وزن اول بازی‌های همبستگی کشور‌های اسلامی از صبح امروز به مصاف حریفان خود رفتند که حاصل آن راهیابی فیروز پور، کریمی و گلیج به دیدار فینال و قیاسی به دیدار رده بندی بود.
میثم صالحی، امیرحسین توخته و بردیا سعادت سه ستاره والیبال ایران هستند که از سن و سال کم در کنار یکدیگر بوده اند.
معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور امور خارجه در دیدار با وزیر حمل و نقل ونزوئلا بر عدم وجود محدودیت در توسعه مناسبات با کشور ونزوئلا، بر لزوم افزایش مناسبات تاکید کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ