میلیون‌ها نفر در سراسر دنیا امشب پای تلویزیون نشستند تا دیدار دوستانه پاری‌سن‌ژرمن و منتخب ریاض را تماشا کنند. مسابقه‌ای که از صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران پخش نشد و لیونل مسی و کریستیانو رونالدو دو اسطوره فوتبال جهان پس از مدت‌ها روبروی یکدیگر قرار گرفتند. این دیدار دوستانه با نتیجه ۴-۵ به نفع پاری سن ژرمن به پایان رسید. لیونل مسی، مارکینیوش، راموس، امباپه و اکیتیکه برای پاری سن ژرمن و رونالدو (۲ گل)، هیون سو و تالیسکا برای منتخب النصر و الهلال گلزنی کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با خواندن این مقاله متوجه خواهید شد برای بسیاری از مشکلات روزمره ما، راه‌حل‌های بسیار موثر و هوشمندانه‌ای وجود دارد و مردم نقاط زیادی از دنیا مدت‌هاست که با استفاده از این راه‌حل‌ها زندگی راحت‌تری دارند.
تیم ملی والیبال ایران در نخستین دیدار خود در مسابقات قهرمانی مردان آسیا ۲۰۲۳ مقتدرانه هنگ‌کنگ را شکست داد و صعودش به مرحله دوم قطعی شد. ظرفیت سالن مسابقات دو ساعت قبل از شروع مسابقه ایران و هنگ کنگ تکمیل شد. استقبال از بازی نخست تیم ملی به حدی بالا بود که تماشاگران حتی روی پله‌ها و کف محوطه سالن غدیر نشسته بودند. تخمین زده می‌شود بیش از هفت هزار نفر از دیدار نخست تیم ملی مقابل هنگ‌کنگ استقبال کردند که رکورد بی‌نظیری برای والیبال ارومیه است.
‌می‌گوید می‌تواند قندان کریستالی با قطر بیش از ۱۰ میلی‌متر را در ۱۵ دقیقه بخورد و شیشه دودی ۴۰ در ۵۰ سانتی‌متری را هم در مدت ۴۰ دقیقه بدون کوچک‌ترین بریدگی و زخمی نوش‌جان کند.
سومین مرحله از اردوی تیم ملی کشتی آلیش بانوان از ۲۸ مرداد لغایت ۳ شهریورماه در سالن توفیق جهانبخت تهران برگزار می‌شود.
دو تیم فوتبال زنان اسپانیا و انگلیس از ساعت ۱۳:۳۰ در فینال جام جهانی زنان ۲۰۲۳ در استرالیا به مصاف هم رفتند که این لاروخا بود که توانست با نتیجه یک بر صفر انگلیس را شکست دهد و برای نخستین بار در تاریخ خود، جام قهرمانی این مسابقات را بالای سر ببرد. در این دیدار اسپانیا در دقیقه ۲۹ توسط اولگا کارمونا به گل رسید و توانست با همین یک گل قهرمان دنیا شود. همچنین آن‌ها در دقیقه ۶۹ می‌توانستند اختلاف را به عدد دو افزایش دهند، اما پنالتی جنیفر هرموسو را دروازه‌بان انگلیس مهار کرد. اسپانیا توانسته بود در نیمه نهایی سوئد را شکست دهد و به فینال برسد. اسپانیا دومین تیمی است که هم مردان و هم زنانش موفق شده‌اند قهرمانی جام جهانی را به دست بیاورند و پیش از این تیم تنها آلمان موفق شده بود چنین افتخاری را کسب کند. این نخستین قهرمانی اسپانیا در این مسابقات است و آمریکا با چهار قهرمانی، آلمان با دو، نروژ و ژاپن با یک قهرمانی تیم‌هایی هستند که تاکنون تجربه قهرمانی جهان در بخش زنان را داشته‌اند.
این ویژگی که به کاربران امکان می‌دهد کیفیت بالای تصاویری که با دوستان خود به اشتراک می‌گذارند را حفظ کنند، پیش از این با تعدادی از کاربران منتخب، آزمایش شده بود.
تصاویری از نمایشگاه کتاب در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است که نشان می‌دهد بنر‌هایی از جملاتی منتسب به ویکتور هوگو و لئو تولستوی نویسندگان معروف فرانسوی و روس درباره «حجاب و وقار زن» در فضای این نمایشگاه نصب شده است. در این بنر‌ها از قول لئو تولستوی اینطور آورده شده است که: «مسبب ازدیاد طلاق در اروپا، تمدن فاسد، اختلالات جنسی و نبودن حجاب است.» در بنر دیگری از قول ویکتور هوگو، نویسنده معروف فرانسوی آمده است: «وجاهت توام با وقار و عفت، به زن قدرتی می‌دهد که قوی‌ترین مردان را یارای مقاومت در برابر او نیست و مردان را به خضوع و تعظیم در مقابل زن وا می‌دارد.» کاربران شبکه‌های اجتماعی می‌گویند که این جملات پیش از این هم به روش‌های مختلف از قول دیگر چهره‌های فرهنگی گفته شده است.
مشخصات منتسب به ناتینگ فون ۲ که به بیرون درز کرده است خبر از صفحه نمایش ۶.۵۵ اینچی با پنل AMOLED، رزولوشن FHD پلاس و نرخ به‌روزرسانی تصویر ۱۲۰ هرتز را می‌دهد. همچنین حسگر اثر انگشت در زیر نمایشگر تعبیه شده است.
محمود احمدی‌نژاد پس از ۷ماه از پس پرده بیرون آمد. ۷ماهی که بسیاری را به دلیل عدم اظهارنظرش در مورد وقایع پس از مرگ مهسا امینی در کشور با این سوال مواجه کرد که او کجاست؟ در چنین شرایطی روز گذشته دولت بهار، رسانه منتسب به محمود احمدی‌نژاد با انتشار تصاویری از احمدی‌نژاد به نوعی از بازگشت او به صحنه خبر داد.
دولت بهار، رسانه منتسب به محمود احمدی نژاد با انتشار تصاویری از وی که گفته شده مربوط به امروز چهارم اردیبهشت ماه است، در خبری با عنوان سنگ صبور مردم نوشته است: احمدی نژاد طی ده سال اخیر به طور مستمر و هر روزه، پیش از عزیمت به محل کار یا دانشگاه، با مردمی که از نقاط مختلف کشور به میدان ۷۲ نارمک مراجعه می‌کنند، ملاقات کرده و ضمن توجه به سخنان، خواسته‌ها و مسائل آن‌ها، در حد توان اهتمام خود را مصروف حل مشکلات مردم می‌نماید.
تصویر دیده نشده از جراحت سردار اسماعیل قاآنی فرمانده سپاه قدس در کانال منتسب به این فرمانده منتشر شده است که آن را مشاهده می‌کنید.
نیرو‌های ارتش جمهوری آذربایجان با استقرار در نوار مرزی ارمنستان، بار دیگر مسیر ارمنستان به مرکز قره‌باغ کوهستانی یعنی شهر استپاناکرت (خانکندی) را مسدود کردند.
فیروزی درخصوص تصاویر و فایل‌های صوتی منتسب به خود گفت: فایل‌ها را به درخواست و هدایت ادمین یک صفحه معاند به نام فریاد ازادی تهیه و برایشان ارسال می‌کردم. از آن جایی که عکس‌‎های من در شبکه‎های مجازی به صورت گسترده منتشر شده بود، سهیل ادمین صفحه‌ای که با آن‌ها در ارتباط بودم از من خواست تا دستورات و خواسته‎هایشان را اجرا کنم.
میزان نوشت: فردی که رسانه‌های ضد انقلاب در هفته‌های گذشته با انتشار تصاویر و فایل صوتی منتسب به او مدعی شده بودند در آستانه اعدام قرار داد و بر اثر شکنجه به کما رفته است، در جنوب کشور و حین فرار از مرز‌های آبی دستگیر شد.
میزان نوشت: فردی که رسانه‌های ضد انقلاب در هفته‌های گذشته با انتشار تصاویر و فایل صوتی منتسب به او مدعی شده بودند در آستانه اعدام قرار داد و بر اثر شکنجه به کما رفته است، در جنوب کشور و حین فرار از مرز‌های آبی دستگیر شد.
پنجشنبه شب در بازی دوستانه بین پاری‌سن‌ژرمن و منتخب فوتبال عربستان، کریستیانو رونالدو و لیونل مسی دو رقیب قدیمی دنیای فوتبال شاید برای آخرین بار مقابل یکدیگر قرار گیرند. حالا در انیمیشنی این تقابل به تصویر کشیده شده است./خبرآنلاین
در آستانه ایام سالروز ولادت حضرت زهرا سلام‌الله علیها، جمعی از بانوان فرهیخته، مادران برگزیده و فعالان عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی و علمی، صبح امروز (چهارشنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند.
فدراسیون فوتبال قصد دارد تصاویر منتخب عکاسان از تیم ملی در جام جهانی را به اشتراک بگذارد.
فدراسیون فوتبال قصد دارد تصاویر منتخب عکاسان از تیم ملی در جام جهانی را به اشتراک بگذارد.
تصاویری از گل‌های به ثمررسیده در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
صبح امروز شنبه ۲۶ آذرماه، برخی از علما، روحانیون و مردم قم برای عرض تسلیت رحلت آیت الله سید محمد صادق روحانی قمی به فرزندان و ارادتمندان ایشان، به حسینیه امام صادق (ع) قم حاضر شده و در مراسم عزا و روضه صدیقه کبری (س) شرکت کردند. دفتر آیت الله روحانی روز گذشته در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «روح حضرت آیت الله العظمی سید محمدصادق روحانی غروب روز جمعه ۲۵ آذر ۱۴۰۱ شمسى، ودر ساعات منتسب به حضرت بقیت الله الأعظم (عج) به اجداد طاهرینش پیوست.»
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مورد انتشار تصویر نامه‌ای منتسب به وی با عنوان اعمال محدودیت‌های شدید در اینترنت، پاسخ داد: در طول عمرم نه چنین نامه‌ای را دیده‌ام و نه امضا کرده‌ام.
از روز گذشته تصویر نامه‌ای مجعول منتسب به سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در فضای مجازی در حال بازنشر است و به شدت از سوی اکانت‌های ضدایرانی به اصطلاح وایرال شده است.
کودتای ۲۸ مرداد که توسط سیا و سرویس مخفی انگلیس و با هدف حفظ منافع نفتی غرب در ایران سازماندهی شده بود، سبب سرنگونی دولت منتخب محمد مصدق نخست وزیر ایران شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ