کیم کارداشیان می‌گوید دیدار فرزندانش با لیونل مسی و گرفتن پیراهن امضا شده از او بهترین روز زندگی‌شان بوده و آن‌ها را دیوانه کرده بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این عکس‌ها حضور ناصرالدین شاه در دربار بریتانیا در زمان حکومت ملکه ویکتوریا را به تصویر کشیده‌اند. دو تن از شاهزادگان دربار بریتانیا مسئولیت استقبال از شاه را در سفر‌هایی که به این کشور داشت به عهده داشتند.
علیرضا بیرانوند تصاویری متفاوت از خودش در اینستاگرام منتشر کرده است.
میسترال تقریباً به‌طور کامل طلایی است، به جز بخش‌های مشکی رنگ روکش موتور، رکاب‌های جانبی پایین و سپر عقب. نمای داخلی میسترال، عناصر طلایی و سیاه را در هم می‌آمیزد. عکس‌های میسترال فقط نگاهی اجمالی به کابین دارد.
از کوچه‌های خاکی و زنانی که لب جوی مشغول شستن لباس هستند تا مردمی که در کنار ویرانه‌های مسجد کبود مقابل دوربین عکاس ایستاده‌اند؛ این عکس‌ها ما را به شهر تبریز در حدود یک قرن قبل می‌برند.
مهدی طارمی در دیدار دوستانه برابر ولورهمپتون نیز از تلاش برای گرفتن خطای پنالتی دست نکشید
علی دایی به تازگی در کنار رونمایی از برند اختصاصی‌اش، با سلفی‌های جدید خود خبرساز شد. یکی از این عکس‌های یادگاری با خواننده موسیقی رپ ایرانی بود.
در اینجا عکس‌هایی از دورۀ قاجار را ملاحظه می‌کنید که افرادی عادی را در فعالیت‌های روزمره‌شان به تصویر کشیده‌اند.
تصاویری از سلبریتی‌های نئاندرتال از نگاه هوش مصنوعی را ببینید.
نیمار در عمارت جدید خود یک پیست کارتینگ و یک دریاچه مصنوعی می‌سازد.
در حج سال ۱۸۸۰ میلادی یعنی در حدود ۱۴۳ سال پیش یک عکاس از زائران کشور‌های مختلف با لباس سنتی آن‌ها عکس گرفت. این عکس‌ها از کمیاب‌ترین عکس‌های گرفته شده در ایام حج هستند. هر عکس دارای نام کشوری است که صاحب عکس به آن تعلق دارد.
این دو تصویر جالب و منحصر به فرد که فضای داخلی سفارت بریتانیا در تهران را نشان می دهد توسط آنتوان سوریوگین در دوره قاجار به ثبت رسیده است.
هوش مصنوعی در جدیدترین نمایش خود ماسک، ترامپ، دارث ویدر و دی کاپریو را در داگرئوتایپ‌های قدیمی (نخستین روش موفق در ثبت عکس‌های دائمی و استفادهٔ تجاری از عکاسی است.) به تصویر کشیده است. آیا این چهره‌های برجسته مسافران مخفی زمان هستند؟
تنها چند ساعت پس از فاش‌شدن نخستین تصاویر گلکسی Z Fold ۵ اکنون نوبت به لو رفتن عکس‌های Z Flip ۵ رسیده است.
الهلالی‌های بی‌خیال مهدی طارمی ستاره ایرانی باشگاه پورتو نمی‌شوند.
ناهید کیانی ملی‌پوش تکواندوی ایران دو عکس متفاوت در اینستاگرامش منتشر کرده است.
بسیاری از عکس‌های شگفت‌انگیز توسط کسانی گرفته می‌شوند که به‌طور اتفاقی در زمان مناسب و در مکان مناسب قرار گرفته‌اند، اما ثبت این تصویر از ماه و طاق پیروزی (Arc de Triomphe) واقع در پاریس، به مهارت و برنامه‌ریزی دقیقی نیاز داشت.
این روز‌ها از امیر قلعه نویی و رئیس فدراسیون فوتبال عکس‌های جالبی توسط عکاسان رسانه‌های ورزرشی شکار می‌شود.
تصاویر بسیار جالب و خنده‌داری را که توسط دوربین‌های گوگل ثبت شده است را در ادامه ببینید.
خیابان لاله‌زار یکی از قدیمی‌ترین خیابان‌های تهران است، عکس‌های زیر این خیابان را از دیروز تا امروز به تصویر کشیده است./ منبع: خبرآنلاین
ساندرزر به مناسبت پرتاب تاریخی آپولو ۱۷، هشت تصویر با وضوح درخورتوجه از کتاب خود را به‌اشتراک گذاشت.
باشگاه منچستر یونایتد در روز انتشار مصاحبه جنجالی رونالدو با پیرس مورگان، تصویر او را از پوستر استادیوم اولدترافورد پایین کشید.
بعد از ماجرای جنجالی انتشار عکس‌های خصوصی رستم قاسمی وزیر راه، مسکن و شهرسازی حضور امروز او در نشست ابراهیم رئیسی با نخست وزیر ارمنستان خبرساز شده است.
در این ویدئو یکی از شهروندان افغان می گوید: این دیوار در مرکز شهر مزار شریف افغانستان قرار دارد که عکس‌های شاعرانی مثل مولانا جلال الدین محمد بلخی، ابو علی سینا و رابعه بلخی روی آن حکاکی شده بود. او می‌گوید طالبان این تصاویر را با لوگوی حکومت‌شان، شعار‌ها و اعلانات خود پوشانده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ