سخنگوی وزارت صمت گفت: حدود ۲۲۰ خدمت اصلی در مجموعه وزارت صمت و نهادها و شرکت‌های تابعه توسط بیش از ۲۰ سامانه ارائه می‌شود که همه خدمات به‌زودی از طریق درگاه یکپارچه خدمت ارائه می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی فراجا جزئیات کامل تمهیدات پلیس در خصوص خدمات گذرنامه‌ای برای زائران اربعین حسینی را تشریح کرد و از تمدید اعتبار ۲۰۰ هزار گذرنامه خبر داد.
مدیرعامل ساپکو با بیان این که تمام ظرفیت و توان شبکه تامین ایران خودرو به کار بسته شده تا با ارتقای کیفیت قطعات، مراجعه مردم به شبکه خدمات پس از فروش به حداقل ممکن کاهش یابد، تصریح کرد: هیچ یک از مشکلات کمبود ارز، انرژی و سایر مشکلات محیطی حوزه خودرو تاثیری بر تداوم جریان عبور مستقیم تولید نخواهد داشت.
معاون کیفیت گروه صنعتی ایران خودرو تاکید کرد: رنگ بدنه محصولات این شرکت مشمول سه سال گارانتی بوده و در صورت بروز ایراد، هرگونه درخواست مشتریان از طریق مراجعه به کانال های ارتباط با مشتریان این شرکت نظیر مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)، شبکه خدمات پس از فروش و از طریق تماس با مرکز تماس ایران خودرو ٠٩٦٤٤٠ قابل بررسی و رسیدگی است.
نهادهایی چون صندوق اعتباری هنر می‌بایست به تمامی هنرمندان از کار افتاده خدمات ارائه کنند و مرزها را از آنچه اکنون انجام می‌دهند، فراتر ببرند. برای تقریب به ذهن می‌توان به الگوی وزارت ورزش و جوانان اشاره کرد که در قالب فدراسیون پزشکی-ورزشی خدمات قابل توجهی به ورزشکاران در چارچوب بیمه آنها می‌دهد. چرا اهالی فرهنگ نباید یک بیمارستان تخصصی داشته باشند و هر از چندگاهی حضورشان در بیمارستان‌های مختلف و حتی پرداخت هزینه‌هایشان جنجال آفرین شود؟
شرکت پلنتد در حال توسعه تجهیزات اتوماتیک، ماژولار و تمام الکتریکی خود است که می‌تواند فیبر را از ماری جوانا جدا کرده و آن را دوباره کنار هم قرار دهد تا پنل‌های ساختمانی شکل بگیرند. این پنل‌ها در ساخت دیوار، سقف و بستر زیر کفپوش‌ها در ساخت و ساز قابل استفاده هستند.
این انسان‌های دیجیتالی با کیفیت بالا در قالب‌های نیم‌تنه و تمام بدن، تنها ظرف ۲۴ ساعت با هزینه ۱۰۰۰ یوآن (۱۴۵ دلار آمریکا) قابل آماده‌سازی هستند و در واقع این شرکت چینی سرویس «دیپ فیک به عنوان یک خدمت» (DFaaS) را راه‌اندازی کرده است.
مدیرکل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری گفت: ضروری است تمام هموطنان که قصد سفر به ترکیه را دارند در زمان خرید بسته‌های سفر با دقت موضوع تامین محل اقامت و مشخصات آن را مورد توجه و تاکید قرار دهند.
معاون فناوری های نوین بانک مرکزی اعلام کرد چک های قدیمی کمافی‌سابق در تمام شعب بانک های سراسر کشور پذیرفته می‌شوند و محدودیتی در ارایه خدمات وجود ندارد.
رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه با تاکید بر اینکه شرکت‌های دانش بنیان دارای ظرفیت‌ها و توانمندی‌های فراوانی هستند گفت: با تمام توان از شرکت‌های دانش بنیان حمایت می‌کنیم.
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: ارتش از نخستین لحظات وقوع زلزله در خوی پای کار آمده و تمام ظرفیت‌های خود را برای امداد به مردم بسیج کرده است و خدمات به زلزله‌ زدگان ادامه دارد.
رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا گفت: دانش آموزانی که قبل از ورود به سن مشمولیت انصراف، ترک و یا اخراج از تحصیل داشته اند از تاریخ ورود به سن مشمولیت (۱۸ سالگی تمام) ۶ ماه مهلت دارند تا وضعیت خدمتی خود را تعیین تکلیف کنند.
مدیر کل خدمات شهری شهرداری تهران گفت: از شب گذشته ۱۰ هزار نیروی خدمات شهری در مناطق ۲۲ گانه تهران به حالت آماده‌باش قرار دارند.
سرهنگ محمدعلی زارع گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده و در راستای هوشمندسازی خدمات پلیس راهنمایی و رانندگی تمام فرآیند آموزش رانندگی و برگزاری آزمون تئوری به صورت الکترونیکی انجام خواهد شد.
به گفته سرپرست شهرداری آبادان پس از اتمام کار عملیات آوار برداری، شهرداری همراه با سایر دستگاه‌های خدمات رسان کار پاکسازی، ترمیم شبکه فاضلاب، مرتب کردن و آسفالت مسیر‌ها و دیگر خدمات را انجام خواهد داد.
ما برنامه ویژه‌ای برای حمایت از پلتفرم‌ها و ظرفیت‌های داخلی پیش‌بینی کردیم تا زیرساخت‌های سخت افزاری و ظرفیتی تقویت شود تا بتوانند خدمات موردنیاز مردم را باکیفیت و پرسرعت تامین کنند؛ در دو هفته اخیر که محدودیت‌ها با توجه به شرایط امنیتی کشور اعمال شده است، ما تمام تلاش شبانه‌روزی خود را برای ارتقای کیفیت آن‌ها به کار بردیم، ظرفیت‌های داخلی اصلا قابل مقایسه با گذشته نیستند
زارع‌پور با بیان اینکه تمام سرور‌ها و خدمات داخلی کشور به صورت ۱۰۰ درصدی در حال فعالیت است، گفت: ما ظرفیت‌های داخلی بسیار خوبی در همه بخش‌ها داریم، در حالیکه پلتفرم‌های آمریکایی در بسیاری از کشور‌های اروپایی، موضوعات خرید و فروش، جابه جایی مسافر و... را در برگرفته‌اند. ما امروز ظرفیت‌های بومی خودمان را داریم که در حال کار هستند.
شورای رقابت هرگونه افزایش در هزینه خدمات تلفن ثابت را تا زمان ارائه دقیق هزینه تمام شده صادر کرد.
رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان اعلام کرد: بیماری مالاریا تقریبا در تمام شهر‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان مشاهده شده و بدنبال این افزایش موارد، موارد بستری در بیمارستان‌ها نیز افزایش پیدا که براساس آزمایش‌های انجام شده از هر ۲ نوع انگل‌های ویواکس و فالسیپاروم است.
کرمانشاه- فرمانده فراجا در پایانه مرزی خسروی، گفت: خدمات رسانی به زائران اربعین تا پایان زمان بازگشت تمام زوار توسط پلیس ادامه خواهد یافت.
طبق جدیدترین ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، شرکت ایساکو با سیزده سال صدرنشینی در حوزه خدمات پس از فروش صنعت خودرو کشور، امسال نیز با کسب امتیاز ۸۵.۹۲ برای نخستین بار، «رتبه یک» این حوزه را بلامنازعانه به خود اختصاص داد.
معاون اشتغال و کارآفرینی وزارت کار گفت: تمام واحدهای اجرایی در استان‌ها موظف هستند درخواست‌های مرتبط با استفاده از خدمات اشتغال اتباع خارجی را در سامانه جامع اشتغال اتباع خارجی ثبت کنند.
معاون اشتغال و کارآفرینی وزارت کار گفت: تمام واحدهای اجرایی در استان‌ها موظف هستند درخواست‌های مرتبط با استفاده از خدمات اشتغال اتباع خارجی را در سامانه جامع اشتغال اتباع خارجی ثبت کنند.
اتاق اصناف اعلام کرد: تمام مودیان دارای ثبت نام در نظام مالیاتی که درخواست خدمات الکترونیکی را تایید و ارسال کرده‌اند، مشمول خدمات ابلاغ الکترونیکی اوراق مالیاتی می‌شوند.
دبیرکل جمعیت هلال‌احمر گفت: تمام تلاش هلال‌احمر این است که خدمات امدادی به زائران اربعین، از بهترین خدمات ارائه شده در سال‌های اخیر باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ