اتاق اصناف اعلام کرد: تمام مودیان دارای ثبت نام در نظام مالیاتی که درخواست خدمات الکترونیکی را تایید و ارسال کرده‌اند، مشمول خدمات ابلاغ الکترونیکی اوراق مالیاتی می‌شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سیگار‌های الکترونیکی با هدف کاهش مصرف سیگار‌های سنتی وارد بازار شدند، اما برخلاف تصور عموم این سیگار‌ها به سلامت افراد آسیب می‌رساند.
برخی اعضای غیردولتی شورای قیمت‌گذاری نسبت به روند اداره جلسات شورا به ویژه رعایت ترتیبات قانونی وابلاغ مصوبات آن اعتراضاتی را مطرح کرده اندکه این امر باعث بروز نگرانی‌ جامعه کشاورزی شده است.
برخی ترکیبات گیاهی موجود در زنجبیل مانند جینجرول خواص دارویی مناسبی دارند و می‌توانند با انواع میکروب‌ها و عفونت‌ها مبارزه کنند.
پیاز دارای ترکیبات آلی گوگرد است که تاثیر مواد سرطان‌زا را که ما هر روز مصرف می‌کنیم، بی‌اثر می‌کند. اگر این سبزی پرخاصیت را با مواد مفید دیگر مانند زردچوبه، ترکیب و سپس استفاده کنیم، فواید بیشتری خواهد داشت.
این ترکیب‌های جدید پتانسیل این را دارند که موادی را با خواص خاص ایجاد کنند. این ویژگی‌های منحصر به فرد و هیجان‌انگیز شامل توانایی فلورسانس یا درخشش و ویژگی‌های مغناطیسی است که امکان تغییرات و کنترل شدید دما را فراهم می‌کند.
سخنگوی وزارت امور خارجه با اعلام اینکه ترتیبات لازم برای انتقال گروهی از هم میهنان از عربستان به کشورمان فراهم شده است، گفت: در این مسیر، همکاری موثر کشور عربستان و مساعدت دولت سودان کمک کننده بود که جای تقدیر و تشکر دارد.
اقتصاد کشور برای رهایی از تسلط دلار، ضرورت دارد، رجعت به سازوکارهایی که در دهه اول انقلاب به کار گرفته شد را، داشته باشد.
درگیری‌های سودان که از هفته گذشته شروع شده است، زنگ خطر بین المللی را به صدا در آورده است. دلیل اهمیت سودان چیست؟ سودان نه تنها کشوری پهناور است - سومین کشور بزرگ آفریقا - بلکه در یک منطقه ناپایدار و از نظر ژئوپلیتیکی حیاتی قرار دارد. سودان در قسمت میانی رودخانه نیل قرار گرفته است. پایین دست نیل مصر و بالادست آن اتیوپی قرار دارد. هرگونه ناآرامی در سودان به احتمال زیاد فشار‌های خارطوم و قاهره به اتیوپی در مورد ترتیبات آبی رود نیل را مختل می‌کند.
رهبر انقلاب، همکاری، همدلی وهم افزایی سه قوه را یک راهبرد بسیار مهم و اساسی برای حل مشکلات و پیشرفت کشور اعلام کردند و با اشاره به ترتیبات خوب قانون اساسی درباره تشکیل قوای سه گانه افزودند: اگر قوای مقننه، مجریه و قضاییه به‌طور کامل همکاری کنند، کار‌ها به هیچ وجه گره نمی‌خورد که خودِ مسئولان و مدیران این قوا می‌دانند که این همکاری و هم‌افزایی چگونه ایجاد می‌شود.
در سال‌های اخیر، سعودی‌‌‌ها همچنین نشان داده‌‌‌اند که دیگر به‌‌‌طور انحصاری به چتر امنیتی آمریکا وابسته نیستند و مشتاقند با چین و روسیه وارد ترتیبات دفاعی شوند. پیشنهاد شد که این کشورها بتوانند از روابط خود با ایران برای محافظت از این پادشاهی استفاده کنند. علاوه بر این، سعودی‌‌‌ها با میانجی‌گری عراق، کانال‌‌‌های دیپلماتیک را با ایرانی‌‌‌ها دنبال کردند.
ساداتیان کارشناس مسائل بین‌الملل با تاکید براینکه در حال حاضر آژانس نمی‌تواند از ترتیبات پادمانی و فراپادمانی درباره ایران استفاده کند، گفت: برای بهبود شرایط باید ایران با آژانس به توافقاتی برسد تا بنابر آن گروسی و بازرسان آژانس بتوانند از سایت‌ها یا حداقل برخی سایت‌ها بازدید کنند یا اینکه حداقل اطلاعات یا فیلم‌های ضبط‌شده را در اختیار آژانس قرار دهند
به طور معمول یک فرد در طول روز از ۹ تا ۱۵ عدد محصول زیبایی و آرایشی متفاوت استفاده می‌کند، که ترکیبات این مواد ممکن است اثرات جبران ناپذیری روی سلامتی بگذارد.
طحان نظیف در پاسخ به سؤالی پیرامون تعیین تکلیف طرح موسوم به صیانت از فضای مجازی و این‌که برخی از نمایندگان مدعی شده‌اند که آن را به شورای نگهبان ارسال کرده‌اند، گفت: ما در شورای نگهبان تاکنون هیچ مصوبه‌ای درخصوص طرح صیانت دریافت نکردیم، طبیعتاً هر مصوبه‌ای که بخواهد از سوی مجلس شورای اسلامی به شورای نگهبان ارسال شود یک‌سری ترتیبات مشخص دارد که روند آن در آیین‌نامه داخلی مجلس آمده است و براساس همان عمل خواهد شد.
زمان کار و تعادل بین کار و زندگی در سراسر جهان، به ساعت کاری و ترتیبات زمان کاری (که برنامه کاری نیز نامیده می‌شود) و تأثیرات آن‌ها بر عملکرد کسب و کار‌ها و واحد‌های اقتصادی نیز ربط پیدا می‌کند و با بهره‌وری نیروی کار نسبتی مستقیم و متعادل دارد.
ترکیبات موجود در هل ممکن است به مبارزه با سلول‌های سرطانی کمک کنند. مطالعات روی موش‌های آزمایشگاهی نشان داده است که پودر هل می‌تواند فعالیت آنزیم‌های خاصی را که به مبارزه با سرطان کمک می‌کنند، افزایش دهد.
جینسینگ انواع گوناگونی دارد که دو نوع آن در جهان به شهرت رسیده‌اند: جینسینگ آمریکایی و جینسینگ آسیایی که به آن پاناکس آسیایی و پاناکس کوینکوفولیوس هم گفته می‌شود.
سخنگوی بانک مرکزی گفت: ترتیبات فروش ارز به صورت اسکناس به بازرگانان دیروز ۱۰ آذر به بانک‌های ملی ایران، سپه، تجارت، ملت و صادرات ایران ابلاغ شد.
رئیس قوه قضاییه گفت: مردم بصیر و هشیار و ولایتمدار ایران اسلامی به سرعت به پشت‌پرده اتفاقات و قضایای اخیر پی بردند و متوجه شدند که برخی مسائل مطرح، صرفاً بهانه است و هدف دشمن و عوامل او مقوله و موضوع دیگری است.
رئیس قوه قضاییه گفت: مردم بصیر و هشیار و ولایتمدار ایران اسلامی به سرعت به پشت‌پرده اتفاقات و قضایای اخیر پی بردند و متوجه شدند که برخی مسائل مطرح، صرفاً بهانه است و هدف دشمن و عوامل او مقوله و موضوع دیگری است.
رئیس قوه قضاییه گفت:مردم بصیر و هوشیار و ولایتمدار ایران اسلامی به سرعت به پشت‌پرده اتفاقات و قضایای اخیر پی بردند و متوجه شدند که برخی مسائل مطرح شده صرفاً بهانه است و هدف دشمن و عوامل او مقوله و موضوع دیگری است.
رئیس عدلیه گفت: در قضایای اخیر تلاش شد افراد و عناصر کم گناه و نادم و پشیمان با لحاظ ترتیبات قانونی، زودتر آزاد شوند.
مهلت اجرای ترتیبات صدور گواهی موضوع ماده ۱۸۶ قانون مالیات‌های مستقیم تا یکم آذر ۱۴۰۱ تمدید شد.
رئیس جمهور گفت: آمادگی ایران جهت تقویت هر چه بیشتر همکاری‌های همه جانبه با جمهوری خلق چین در قالب ساز و کارهای دوجانبه و در چارچوب ترتیبات و نهادهای چند جانبه مورد تأکید است.
در جریان دیدار دبیرکل سازمان همکاری شانگهای با وزیر امور خارجه، سند یادداشت تعهدات یا ترتیبات الحاق جمهوری اسلامی ایران به این سازمان به امضا رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ