شورای رقابت هرگونه افزایش در هزینه خدمات تلفن ثابت را تا زمان ارائه دقیق هزینه تمام شده صادر کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران (اسکودا) در نامه‌ای خطاب به دادستان کل کشور خواستار صدور دستور توقف عملیات اجرایی احداث این پتروشیمی شد.
رئیس اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران (اسکودا) در نامه‌ای خطاب به دادستان کل کشور خواستار صدور دستور توقف عملیات اجرایی احداث این پتروشیمی شد.
گروه صنعتی ایران خودرو اعلام کرد: نوع و تیراژ محصولات تولیدی براساس برنامه بازاریابی و فروش تعیین می شود و در سال جاری برنامه ای برای توقف تولید محصولی در دستور کار قرار ندارد.
تصاویری از لحظه اجرای دستور توقف ساخت و ساز در ملک لوکس نیمار در ریودوژانیرو برزیل به دلیل تخلفات زیست محیطی منتشر شده است.
دادستان عمومی و انقلاب یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد، تعداد خودرو‌های دچار خسارت شده در این حادثه را ۱۵ خودرو ذکر و یادآور شد: تعدادی از این خودرو‌ها در مسیر در حال حرکت بوده و یا اینکه کنار جاده توقف کرده بودند.
در دقیقه 20 اشکان خورشیدی به دلیل پرتاب اشیا به زمین مسابقه را برای دقایقی متوقف کرد
دولت اسلواکی به منظور حمایت از کشاورزان خود توقف واردات غلات از اوکراین را در دستور کار دارد.
گرگان- توقف طرح گردشگری آشوراده، با وجود حداکثر نرمش مدیران ارشد گلستان برابر برخی رویکردهای غلط در قبال این جزیره، مصداق کوتاهی در اجرای دستور رئیس جمهور برای رونق گردشگری است.
گرگان- توقف طرح گردشگری آشوراده، علی رغم حداکثر نرمش مدیران ارشد گلستان برابر برخی رویکردهای غلط در قبال این جزیره، مصداق سنگ اندازی در اجرای دستور رئیس جمهور برای رونق گردشگری است.
اگرچه شورای رقابت دستور توقف عرضه خودرو را صادر کرده بود اما در سکوت این شورا، دیروز برنامه عرضه خودرو در بورس تا پایان سال تعیین شد.
با توجه به ابطال انتخابات فدراسیون‌ سوارکاری و دستور توقف انتصاب سرپرست، بلاتکلیفی این فدراسیون به ۷ ماه رسیده و گویا جز قانون راهی برای حل برون رفت از وضع موجود نیست.
جلسه شورای عالی بورس امروز ۴ بهمن با دستور جلسه عرضه یا توقف عرضه خودرو در بورس کالا برگزار گردید. در این جلسه چه گذشت و چه تصمیماتی برای عرضه خودرو در بورس کالا گرفته شد؟
مدیرکل روابط عمومی ریاست جمهوری در واکنش به فضاسازی‌ها درباره تیک آبی اینستاگرام صفحه رییسی اعلام کرد صفحه رییس جمهور در اینستاگرام فعال نیست.
مسئول روابط عمومی نهاد ریاست جمهوری از دستور رئیسی برای توقف فعالیت صفحه اینستاگرام خود از زمان اعمال محدودیت‌ها خبر داد.
مسئول روابط عمومی نهاد ریاست جمهوری از دستور رئیسی برای توقف فعالیت صفحه اینستاگرام خود از زمان اعمال محدودیت‌ها خبر داد.
معاون برنامه ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: با دستور وزیر راه و شهرسازی سازی از ۶۵ سامانه توزین در حال حرکت که مجهز به دوربین پلاک خوان و سامانه توزین محوری است، رونمایی شد.
مشهد ـ استانداری خراسان رضوی طی نامه‌ای به شهرداری نیشابور دستور توقف عملیات اجرایی در عرصه باغ تاریخی امین اسلامی را صادر کرد.
دیوان عدالت اداری دستور موقتی مبنی بر توقف انتصاب سرپرست فدراسیون سوارکاری را صادر کرد.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو ضمن تاکید بر تولید اقتصادی و حفظ حقوق سهام داران و ذی نفعان، تصریح کرد: مادامی که قیمت تمام شده تولید محصول از قیمت فروش بالاتر باشد، سفته بازی و تقاضای کاذب در بازار وجود خواهد داشت و برای رفع این مشکل باید تقاضای کاذب را از میان ببریم و به تقاضای واقعی برسیم.
براساس مدارک و مستندات پرونده تخلفات در فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، وزارت ورزش باید مردادماه رئیس این فدراسیون را کنار می‌گذاشت اما با وجود رای رسمی، هنوز این اتفاق رخ نداده است.
خرم‌آباد- اجرای پروژه راه آهن در مسیر دورود- خرم‌آباد امروز بعد از چند سال توقف و به دنبال دستور رئیس جمهور و تصویب در سفر دولت، مجددا آغاز شد تا امید به اجرای این طرح مهم ریلی قوت بگیرد.
در پی درخواست دبیر شورای عالی مناطق آزاد از معاون اول رییس جمهور، مخبر دستور توقف واگذاری ایرلاین تابعه مناطق آزاد و بررسی بیشتر این موضوع را صادر کرد.
بالاخره آرزوی هوادران فوتبال به واقعیت پیوست و بعد از فروش سهام دو باشگاه بزرگ استقلال و پرسپولیس ، گشایش نماد استقلال بعد از توقف در دستور کار قرار گرفت.
معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی گفت: وزارت راه و شهرسازی چند بار دستور توقف پروژه متروپل را صادر کرد اما به آن توجه نشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ