این انسان‌های دیجیتالی با کیفیت بالا در قالب‌های نیم‌تنه و تمام بدن، تنها ظرف ۲۴ ساعت با هزینه ۱۰۰۰ یوآن (۱۴۵ دلار آمریکا) قابل آماده‌سازی هستند و در واقع این شرکت چینی سرویس «دیپ فیک به عنوان یک خدمت» (DFaaS) را راه‌اندازی کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آیا دانشمندان نازی که به دنبال ساخت سلاحی بودند که بتواند ارتش‌های متفقین را به عقب براند، برای پیروزی در جنگ جهانی دوم، یک یوفو با قابلیت سفر در زمان ساخته بودند؟ قطعا نه. اما با این وجود، افسانه‌های زیادی در محافل توطئه و همچنین در بین دوستداران فرازمینی‌ها و یوفو‌ها به گوش می‌رسد.
برخی از اثرگذارترین حاکمان در سراسر تاریخ این نکته ساده که «دانش، قدرت است» را تأیید کرده‌اند. پذیرش این حقیقت از سمت آن‌ها به ساخت بنا‌های تاریخی‌ای برای دنبال کردن دانش و حفظ خرد انسانی منجر شد.
نویسندگان در این مطالعه هشدار دادند که مجموعه‌ای از پارامتر‌های نامشخص وجود دارد که تشکیل و تکامل یک ستاره تاریک و در نهایت ویژگی‌های قابل مشاهده آن را کنترل می‌کند. آن‌ها تاکید کردند که از «مقادیر قابل قبول» برای انرژی ذرات ماده تاریک در ساخت مدل‌های این اجرام نظری استفاده کرده‌اند.
انگار تنها و بی‌کس در دل اراضی خشک و بایر اطراف ایستاده باشند، تنها همدیگر را داشتند. برج‌های «آ. اس. پ» روزگاری شبیه سه قلو‌های افسانه‌ای بودند که اولین ساکنان اراضی اطراف بزرگراه کردستان و محدوده جنوب محله شیراز به شمار می‌رفتند. ماجرای تولد این برج‌ها را در ادامه بخوانید.
بسیاری از اماکن باستانی، بنا‌ها و اشیاء تاریخی به دلیل جنگ‌ها، فجایع طبیعی و غفلت انسان‌ها ویران شده‌اند.
جبهه پایداری بلندگو و رسانه دارد و بدون خونریزی صداوسیما را گرفته‌اند. در فضای مجازی پول خرج می‌کنند. بعضی از نهاد‌های قدرتی در اختیارشان است. با وجود پول، نهاد‌های قدرتی، رسانه و تریبون، یک جماعتی که سروته آن دوتا اتوبوس نیست خیلی راحت می‌توانند بیایند و با استفاده از بلندگو، صداوسیما، بعضی رسانه‌ها و فضای مجازی واقعیت‌ها را طور دیگری جلوه بدهند. از انسان‌های سالم، درست و مفاخر کشور مزدور و خائن و فتنه‌گر یا ساکت فتنه درست کنند. این‌ها به خاطر امتیازاتی است که در اختیار دارند؛ نهاد‌های قدرتی، ثروت و رسانه.
انسان تقریباً به همان اندازه که به آب، هوا و غذا نیاز دارد، به هم صحبتی و همنشینی محتاج است. مطالعات گذشته هم نشان داده بودند که انزوای پایدار انسان‌ها، آن‌ها را از راه‌های مختلف در معرض آسیب جسمی و روانی قرار می‌دهد.
«اطلس» که یک ربات انسان‌نما فوق‌العاده پیشرفته است، توسط شرکت رباتیک بوستون دینامیک ساخته شده است. این یک ربات دو پا است که نزدیک به ۱۸۳ سانتی متر قد و ۸۱/۶ کیلوگرم وزن دارد. اطلس قادر به انجام کار‌های مختلف از جمله راه رفتن، دویدن و پریدن است. آخرین نسخه ربات‌های بوستون دینامیک می‌توانند با ریتم بیشتری نسبت به بسیاری از انسان‌ها برقصند. شرکت رباتیک بوستون دینامیک از سال ۱۹۸۳ در حال کار کردن بر روی روبات‌ها و توسعه فناوری‌های رباتیک است و اطلس آخرین نسخه ربات‌های این شرکت است.
ایلان ماسک در مصاحبه‌ای با شبکه فاکس‌نیوز، هدف از توسعه TruthGPT را ساخت یک هوش مصنوعی حقیقت‌جو دانست که تلاش می‌کند ماهیت جهان را درک کند. مدیرعامل توییتر امیدوار است که این هوش مصنوعی بیش از اینکه آسیب‌زننده باشد، کار‌های خوب انجام دهد: «فکر می‌کنم این بهترین مسیر برای رسیدن به ایمنی است، از این نظر که هوش مصنوعی که به‌دنبال درک جهان باشد، بعید است انسان‌ها را نابود کند؛ چرا که ما بخش جالبی از جهان هستیم.»
در سال ۲۰۲۳ سیاره ما دچار دردسر و مشکل است. دو قرن سوزاندن سوخت‌های فسیلی به نگرانی‌ها و معضلات محیط زیستی متعددی منجر شده که تازه داریم اثرات آن را حس و درک می‌کنیم. در سال ۲۱۰۰، سطح آب دریاها- بر اساس برآورد‌ها و پیش‌بینی‌ها- چیزی بین ۳۰ سانت ۳.۵ متر افزایش خواهد یافت که جان میلیارد‌ها انسان را در خطر قرار می‌دهد.
بخش عمده عملیات امداد و نجات در ۲۴ ساعت نخست پس از وقوع یک فاجعه رخ می‌دهد. پس از آن، با گذشت هر روز شانس بقا کاهش می‌یابد.
دانشمندان دریافته‌اند که به رغم ناتوانی میمون‌ها در ردیف کردن کلمات منسجم و ساخت جمله، انسان‌ها قادر به تفسیر دقیق حرکات آن‌ها هستند.
بهرامی از مردم می‌خواهد با دیدن فرد بی‌خانمان، حتما با شماره تلفن ۱۳۷ تماس بگیرند تا گشت فوریت‌های اجتماعی شهرداری برای انتقال این افراد به یک محل گرم و امن و نجات جانش از یخ‌زدگی و مرگ اقدام کند و می‌گوید توزیع شبانه غذا و لباس گرم بین کارتن‌خواب‌ها را تا گرم شدن هوا ادامه خواهد داد و خطاب به همه یاوران و ناجیان جان بی‌خانمان‌ها می‌گوید: «باید از مردمی که در این شرایط سخت، برای نجات جان انسان‌های فراموش‌شده‌ای مثل کارتن‌خواب‌ها، به ما کمک‌های نقدی و غیر نقدی می‌رسانند، ممنون باشیم.»
یک ساعت در نزدیکی یک سیاهچاله، خیلی آرام‌تر از ساعتی که در نزدیکی کره زمین است کار می‌کند. یک سال در یک سیاهچاله، معادل حدود ۸۰ سال در کره زمین است و این دقیقا همان چیزی است که در فیلم Interstellar نیز شاهدش بودیم.
رئیس جمهور با تاکید بر اینکه بستر تحولی شهید سلیمانی بلدطیب نظام اسلامی بود، گفت: جمهوری اسلامی چرخه ساختن انسان‌های الهی است و این چرخه توقف ندارد و چرخه رویش است.
شاهسونی با اشاره به اینکه غلظت ذرات معلق PM2.5 در روز جاری (۱۱ دی ماه) در تهران بیش از ۱۰ برابر رهنمود سازمان جهانی بهداشت بود، اظهار کرد: اکنون مهم‌ترین آلاینده در هوای کلانشهر تهران ذرات معلق PM۲.۵ است، گفت: این ذرات اثرات زیادی بر سلامت انسان دارد و مهم‌ترین عامل خطرناک در هوا برای انسان‌ها است.
محققان دریافتند که این ابزار‌ها متعلق به محوطه‌های «پلیستوسن»، همچون «پدرا فورادا» با سنگ‌هایی که توسط میمون‌های کپوچین ساخته شده‌اند دارای سازگاری هستند.
«پل اسمیت»، استاد دانشگاه بریستول در طرح خود به ساخت حبابی اشاره کرده که می‌تواند اکوسیستمی شبیه زمین را در خود نگه دارد. به‌عبارت دیگر، این ذخیره‌گاه طبیعی فرازمینی (ETNR) ۲۰ هکتاری قادر است علاوه بر میزبانی از انسان‌ها، غذا و مواد خام مورد نیاز آن‌ها را نیز تأمین کند.
یکی از دانشمندان کشور نیجریه با ساخت نخستین ربات انسان‌نما در نیجریه و آفریقا تاریخ‌ساز شد. انتظار می‌رود رباتی به نام اومیفی پیشرفت‌های پژوهشی جدیدی در زمینه هوش مصنوعی باز کند. طبق گزارش‌ها، این ربات می‌تواند به پنج زبان بومی نیجریه‌ای صحبت کند، چند زبان زنده جهانی را درک کند و به فرمان‌های گفتاری پاسخ دهد. دولت نیجریه اولین اندروید انسان‌نمای آفریقایی اومیفی را برای پیشرفت پژوهش‌های هوش مصنوعی و توسعه فناوری‌های دیجیتال در نیجریه و آفریقا راه‌اندازی کرده است.
امام جمعه قزوین گفت: با توجه به نقش مهم و انسان‌ساز نماز در مدارس و واحدهای آموزشی باید ساخت و توسعه نمازخانه‌ها در مدارس از سوی سازمان توسعه و نوسازی مدارس جدی گرفته شود.
ویتامین سی یک ماده مغذی محلول در آب است که در بعضی غذا‌ها یافت می‌شود. ما انسان‌ها برخلاف بسیاری از حیوانات قادر به ساخت ویتامین سی نیستیم؛ در حالی که این ویتامین یک ماده غذایی ضروری برای ما به حساب می‌آید.
یک پروژه پژوهشی هشدار می‌دهد که استفاده بیش از حد از فناوری می‌تواند ناهنجاری‌هایی در بدن ما ایجاد کند. پژوهشگران با یک طراح سه‌بعدی برای ساختن تصاویری از «انسان آینده» همکاری کردند که مشکلات مربوط به فناوری را در استفاده روزانه از آن نشان می‌دهد. پژوهشگران نام این مدل سه بعدی را میندی (Mindy) گذاشتند.
محمدجواد حاج علی‌اکبری، رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه گفت: اگر جاهلان ساکت شوند مردم به جان هم نمی‌افتند. تمام درگیری‌ها برای این است که انسان‌های نادان، احمق و جاهل صحبت می‌کنند.
یک معمار انگلیسی به نام هیو بروتون از نمونه اولیه یک سکونت‌گاه مریخی رونمایی کرده که می‌تواند جان انسان‌ها را در شرایط سخت این سیاره حفظ کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ