شرکت پلنتد در حال توسعه تجهیزات اتوماتیک، ماژولار و تمام الکتریکی خود است که می‌تواند فیبر را از ماری جوانا جدا کرده و آن را دوباره کنار هم قرار دهد تا پنل‌های ساختمانی شکل بگیرند. این پنل‌ها در ساخت دیوار، سقف و بستر زیر کفپوش‌ها در ساخت و ساز قابل استفاده هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه رازی کرمانشاه در خصوص انتشار خبری مبنی بر کشف مزرعه بزرگ ماری جوانا در این دانشگاه توضیح داد.
صحبت‌های جنجالی جواد خیابانی مورد حمله تند یک مجری تلویزیون قرار گرفت.
غیر معمول‌ترین ویژگی گرگ یال‌دار بوی ادرار آن است که بوی ماری جوانا می‌دهد. به اندازه کافی عجیب، دانشمندان بر این باورند که این بو هشداری برای سایر گرگ‌های یال دار است تا از چمن خود دوری کنند.
مجری تلویزیون سرپرست کمیته جوانان فوتبال تهران شد
این مقام انتظامی در ادامه اظهار کرد: سرانجام با تلاش مستمر پلیس و تحقیقات و بررسی های صورت گرفته درکمتر از ۴۸ ساعت، محل اسارت این گروگان شناسایی و جوان ربوده شده آزاد و عاملان اصلی این گروگانگیری طی یک عملیات غافلگیرانه، قبل از هرگونه اقدامی دستگیر شدند.
سرهنگ مافی گفت: مأموران انتظامی در ادامه این عملیات به تعقیب موتورسیکلت متهمان پرداختند که موتورسیکلت پس از برخورد با ۳ دستگاه خودرو پارک شده متوقف و متهم که قصد فرار داشت به صورت پیاده داشت نهایتاً در پارک نهج‌البلاغه دستگیر و در بازرسی از وی یک قبضه سلاح سردی که با آن اقدام به زورگیری و تخریب خودرو کرده بود کشف شد.
وقتی دخترم نتوانست در کشور هندوستان به تحصیل ادامه دهد، در حالی به ایران بازگشت که به ماری جوانا اعتیاد پیدا کرده بود، ولی با آن که از من خواسته بود پول توجیبی ماهانه او را به ۲۰ میلیون تومان برسانم باز هم برای باج گیری، خودروی گران قیمت مرا تخریب کرد و...
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری مرد جوانی که برادر خود را به قتل رسانده بود، خبر داد و گفت: متهم به ارتکاب جنایت اعتراف کرده است.
با شروع پروسه حذف تیک‌های آبی رایگان توییتر، تیک‌های آبی بسیاری از کاربران از جمله وزیر پیشین ارتباطات ایران حذف شد!
د‌ختر خانواد‌ه د‌ر خصوص نحوه اطلاع از سرقت طلا و جواهرات ماد‌رش گفت: د‌ر زمان انتقال ماد‌رم به بیمارستان و د‌ر حالی که د‌اخل آمبولانس کنار او حضور د‌اشتم، متوجه کبود‌ی‌های روی د‌ست ماد‌رم شد‌م که هیچ طلایی د‌اخل آن نبود.
وزیر ورزش و جوانان گفت: مدیران و پیشکسوتان فدراسیون تنیس روی میز دارای ایده و فکر هستند و از لحاظ فنی نیز این رشته رو به جلو است.
شوخی عجیب غریب چند جوان با انتشار ویدیویی جنجالی از بلعیدن یک انسان توسط یک مار غول‌پیکر را ببینید. این ویدیو توسط جلوه‌های ویژه ساخته شده و حسابی در شبکه‌های مجازی جنجال به پا کرده است.
۲ مرد جوان برای رسیدن به گنج اقدام به حفاری در زیرزمین خانه‌ای قدیمی کردند، اما بهای این ماجراجویی، جان باختن یکی از آن‌ها در حادثه‌ای هولناک بود.
معاون عملیات سازمان آتش نشانی مشهد گفت: این فرد که برای تعمیر چاه به عمق ۱۲۰ متری آن رفته بود و در آنجا گرفتار شده بود با تلاش پنج ساعته آتش نشانان، جسم بی جانش به بیرون از این چاه آب‌دار منتقل شد و علت دقیق گرفتار شدنش در دست بررسی است.
مجری شبکه بی بی سی فارسی در حالی که تلاش داشت اعتبار از دست رفته خود را برگرداند با مثال مهمان برنامه امید خود را از دست داد.
محمد عادل بازیکن ۲۳ ساله مصری در تصمیمی عجیب از فوتبال خداحافظی کرد.
چاه ۱۲ متری دختر جوان را بلعید
پلیس انگلیس جرمین پِننت بازیکن سابق تیم‌های آرسنال، لیورپول و رئال ساراگوسا را در پی اکتشاف یک کارگاه صنعتی تولید ماده مخدر ماریجوانا در عمارت تحت تملک او مورد بازجویی قرار داده است.
جرمین پنانت، بازیکن سابق لیورپول، با مشکلی عجیب در خانه‌اش روبرو شده است.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از فوت یک خانم جوان در اثر سقوط در چاه ۱۲ متری در محله نارمک خبر داد.
طی گزارش رسیده از منابع اطلاعاتی، مبنی بر اقدام به کاشت مواد مخدر ماری جوانا دریک مرغداری در بخش سلفچگان موضوع توسط عوامل تیم ویژه ضابطین معاونت عملیات سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) دردستورکارقرارگرفت.
بازیکن جوان استقلال می گوید علاقه ای به انتشار ویدیویی از حضورش در ماه محرم نداشته ولی این اتفاق رخ داده است.
اوا دختر ٢٠ ساله‌ای است که طی چند روز از ناحیه گوش احساس درد می‌کرده و بعد از مراجه به دکتر، متوجه وجود یک بچه مار در گوشش می شود.
همزمان با اقدام مثبت حذف شرط پرهزینه برای فیلمسازان فیلم اولی، فرآیند تازه‌ای طراحی و اجرا شده که اگر ابهامات و اشکالاتش رفع شود، می‌تواند مسیر فیلمسازان تازه نفس را هموار سازد؛ اما اگر بدون رفع این اشکالات به اجرا گذاشته شود، می‌تواند چالش‌های تازه‌ای در پی داشته باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ