این کشتار که در آن سه نسل یک خانواده کنار هم به قتل رسیده‌اند در شهر کوچک "گوشن" در مرکز کالیفرنیا که حدود سه هزار نفر جمعیت دارد روی داده است. پلیس به خانه محل وقوع این کشتار همین چند روز پیش به ظن فعالیت‌های قاچاق یورش برده بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بررسی‌ها نشان می‌دهد که در دو سال گذشته و از میان ۱۶۵ زن به قتل رسیده، ۴۱ زن در استان تهران کشته شده‌اند؛ بیخ گوش پایتخت. لازم به تأکید است که این آمار صرفا مبتنی بر «زن‌کشی» به تعبیر صریح آن رسانه‌های رسمی است و موارد متعدد خودکشی زنان که برخی از آن‌ها به اجبار خانواده انجام شده و برخی برای فرار و خلاصی از خشونت خانگی، کودک‌همسری و… به هیچ عنوان لحاظ نشده است.
پلیس در تعقیب مرد مسلحی است که در جریان درگیری با اعضای خانواده‌ای ۴نفر از آن‌ها را با شلیک گلوله به قتل رسانده و گریخته است.
اصفهان- دادستان عمومی و انقلاب خمینی شهر از قتل چهار عضو یک خانواده غیربومی ساکن این شهرستان توسط فرزند این خانواده خبرداد.
فرمانده انتظامی شهرستان کرمان اظهار داشت: قاتل که با یکی از اعضای خانواده شهریاری پناه دچار مشکل شده بوده بعد از درگیری سه تیر به پا‌های وی شلیک می‌کند. شهریاری پناه به دلیل اصابت تیر به یکی از رگ‌های پایش دچار خونریزی شدید شده و به بیمارستان منتقل می‌شود. متاسفانه به دلیل خونریزی شدید دروازه بان تیم امید مس در بیمارستان جان خود را از دست می‌دهد.
پسر خانواده ابتدا سعی داشت با داستانسرایی‌هایش خود را در ماجرای قتل پدرش بی‌گناه بداند و این در حالی بود که ادعا‌های مرد جوان و همسرش با هم تناقض داشت و همین کافی بود تا راز این جنایت خانوادگی فاش شود.
افراد مسلح با هجوم به خانه‌ای در آفریقای جنوبی، ۱۰ عضو یک خانواده را به قتل رساندند.
قاتل نامرئی جان ۳ عضو یک خانواده را گرفت/ قتل مرد تنها توسط 2 برادر در خمین/ قتل مادر در یک قدمی بچه‌هایش/ با دستگیری ۴ سارق ، محموله میلیاردی سیم سرقتی لو رفت/ قتل زن دوم در رابطه سیاه پنهانی با دختر جوان/ ماجرای کودک ربایی ۶۰۰ میلیون تومانی!/ عجیب‌ترین شگرد برای پول بادآورده
قاتل چند ماه قبل از جنایت بخاطر اختلافات خانوادگی از همسرش جدا شده و پس از طلاق تصمیم به قتل برادرزنش گرفته و در سناریوی فجیع برادرزن جوانش را به قتل رسانده است.
دادستان مسجدسلیمان گفت: اطلاعاتی از انگیزه فرد برای اقدام به این قتل و جزئیات ماجرا هنوز در دست نیست و در حال بررسی این حادثه هستیم.
در نخستین بررسی‌ها مشخص شد متهم ساعت ۸:۰۵ صبح دوم اسفند همسرش را که ۷ ماهه باردار بود در اتاق خواب خانه اش در طبقه چهارم ساختمانی در خیابان دیباجی با شلیک یک گلوله به قتل رسانده و بعد از آن راهی خانه برادرش شده و او را نیز با شلیک یک گلوله از پشت سر مجروح کرده و سپس سوار خودرو ۲۰۷ خود شده وهنگام خروج از خیابان از روی پیکر برادرش نیز عبور کرده است که پس از انتقال مرد مجروح به بیمارستان وی به کما رفت و به علت مرگ مغزی با رضایت خانواده اش، اعضای بدن مرد ۵۳ ساله اهدا شد.
اهواز- سرپرست پلیس آگاهی خوزستان از قتل ۲ نفر از اعضای یک خانواده و خودکشی ضارب در شهرستان اهواز خبر داد.
اهواز- رئیس پلیس آگاهی خوزستان گفت: قاتلی که سال گذشته چهار نفر از اعضای یک خانواده را در اهواز به قتل رسانده بود، شناسایی و دستگیر شد.
اردیبهشت ۱۴۰۰ زنی ۲۹ساله در یک اختلاف خانوادگی، خواهر ۳۶ ساله خود را در آشتیان به قتل رساند. ماجرا از این قرار بود که خواهر کوچک‌تر در خانه با خواهر بزرگ‌تر درگیر شده و او را یک ضربه چاقو از پا در می‌آورد. خواهر که به شدت مصدوم شده به بیمارستان برده می‌شود، اما از شدت خونریزی در بیمارستان جان می‌دهد. اگرچه خواهر کوچک‌تر می‌گوید در یک لحظه دچار جنون شده و ضربه چاقو را زده است و بازداشت می‌شود.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ رازی در آلبوم عکس!/ قصاص پایان نزاع مرگبار خیابانی/ قتل همسر سابق با ۱۷ ضربه چاقو/ قاتل حواس پرت کلاهش را در صحنه جرم جا گذاشت/ قتل عضو یک خانواده به دست داماد سابق/ پلیس در تعقیب خواستگار قلابی/ فیلم برداری سیاه در شکنجه گاه وحشت!/ اعدام برای شیطان بزرگراه‌های پایتخت
قتل ۴ عضو یک خانواده به دست داماد سابق
فرمانده انتظامی غرب استان تهران از دستگیری فردی که اقدام به قتل چهار تن از اعضای خانواده همسر سابقش کرده بود، خبر داد.
فرمانده انتظامی شهرستان سلسله استان لرستان گفت: داماد خانواده که مسلح به کلت بود ابتدا پدرزن خود را با شلیک گلوله زخمی کرد. بعد همسر خود را به قتل رساند و سپس به خود شلیک کرده و فوت شد. قاتل و همسر کشته شده او حدود ۴۰ساله بوده و یک فرزند خردسال داشتند.
یک سال قبل پلیس در جریان درگیری بین اعضای یک خانواده قرار گرفت. ماموران متوجه شدند در این درگیری جوانی به نام نعیم از ناحیه گردن زخمی و به بیمارستان منتقل شده است. دقایقی بعد مشخص شد نعیم در بیمارستان جان باخته است.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ خودسوزی پسر جان مادرش و یک کارگر را گرفت/ انهدام ۲ باند قاچاق اسلحه در مرز/ پایان ‌شوم یک ارتباط‌ شیطانی/ مرگ مرموز در آتش/ صحنه‌سازی برای فرار از مجازات همسرکشی/ مرد جنایتکار در دادگاه منکر قتل شد/ تلاش خانواده یک زندانی برای آزادی هم سلولی
رئیس پلیس آگاهی البرز با اشاره به اعتراف متهم به ضربه زدن به عمویش به وسیله چاقو، روز حادثه را این گونه شرح می‌دهد که وقتی قاتل به محل درگیری خانواده اش با همسایه می‌رسد، مقتول که عمویش بوده از ورود متهم به نزاع جلوگیری می‌کند که این شخص در یک زد وخورد یک ضربه چاقو به گردن مقتول زده و از ترس متواری می‌شود.
یک سال و نیم است که از مفقود شدن ملیکا می‌گذرد، اما هنوز خانواده‌اش هیچ خبری از او ندارند و نمی‌دانند چه بلایی بر سر دخترشان آمده است. پلیس در همان ابتدای ماجرا تا قبل از دستگیری مظنون به خانواده ملیکا گفته بود که با هیچ رسانه‌ای صحبت نکنند، زیرا امکان دارد متهم دخترشان را به قتل برساند، اما پلیس نمی‌دانست مظنون در زندان به زندگی خود پایان می‌دهد.
ماجرای قتل مسلحانه ۴ عضو یک خانواده در فردیس
اواخر هفته گذشته خبر قتل عام یک خانواده ۶ نفری به پلیس اعلام شد. در بررسی‌ها مشخص شد مردی ۳۶ ساله به علت اختلاف مالی با یک کلاشنیکف به منزل برادر بزرگتر خود رفته و علاوه بر برادرش، همسر و چهار فرزند او را کشته است.
«ایتمار بن غفیر» عضو کنست رژیم صهیونیستی خانواده اسیر نورالدین جربوع را تهدید کرد که فرزندشان را به قتل خواهد رساند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ