دادستان مسجدسلیمان گفت: اطلاعاتی از انگیزه فرد برای اقدام به این قتل و جزئیات ماجرا هنوز در دست نیست و در حال بررسی این حادثه هستیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرماندار شهرستان صحنه گفت: درگیری اولیه به بهانه اختلاف بر سر قیمت فروش محصول باغ گیلاس آغاز و منجر به زد و خورد می‌شود که با وساطت اطرافیان حل می‌شود.
فرمانده انتظامی شهرستان کرمان اظهار داشت: قاتل که با یکی از اعضای خانواده شهریاری پناه دچار مشکل شده بوده بعد از درگیری سه تیر به پا‌های وی شلیک می‌کند. شهریاری پناه به دلیل اصابت تیر به یکی از رگ‌های پایش دچار خونریزی شدید شده و به بیمارستان منتقل می‌شود. متاسفانه به دلیل خونریزی شدید دروازه بان تیم امید مس در بیمارستان جان خود را از دست می‌دهد.
سیستان و بلوچستان دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان و بلوچستان از دستگیری سه نفر و رسیدگی سریع به پرونده شهادت مولوی عبدالواحد ریگی امام جمعه مسجد امام حسین (ع) اهل سنت خاش خبر داد.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از وقوع یک قتل در گرمسار خبر داد و گفت: تنها در ظرف سه ساعت قاتل و همدست وی دستگیر شدند.
دانیال گفت: ما با آرتین دوست بودیم، اما او رفتار‌هایی انجام می‌داد که همیشه به او حسادت می‌کردیم. ما دل خوشی از او نداشتیم. آخرین بار سر موضوع بچگانه‌ای با هم دعوا کردیم و او به ما فحاشی کرد. به همین خاطر من و باربد و مسعود با چاقو به جانش افتادیم.
سه روز قبل آیت الله سلیمانی نماینده پیشین ولی فقیه در سیستان و بلوچستان، امام جمعه سابق کاشان و عضو مجلس خبرگان رهبری هنگام مراجعه به بانکی در بابلسر به ضرب گلوله به قتل رسید.
در بررسی‌های اولیه مأموران مشخص شد فردی به علت دیدن فرزند ۶ ماهه خود به منزل پدرزنش مراجعه کرده که به علت ممانعت از ملاقات با فرزندش با خانواده همسرش درگیر شده و با استفاده چاقو مادر زن، پدر زن و برادر همسرش را به شدت مجروح که در اثر شدت جراحات وارده هر سه نفر در محل درگیری فوت شده اند.
عباس نوروزی دادستان لواسانات گفت: عصر روز سه شنبه ۲۹ فروردین زمانی که مأموران صندوق عقب خودروی پراید را باز کردند با جسد زنی ۳۳ ساله مواجه شدند و عقدنامه او در خودرو کشف شد.
قیصری با اشاره به پیچیدگی پرونده قتل از اقدامات فنی و تخصصی کارآگاهان پلیس آگاهی در این خصوص، خاطرنشان کرد: پس از گذشت کمتر از یک ماه کارآگاهان پلیس موفق شدند سه متهم اصلی پرونده را در شهرستان آمل و یکی از استان‌های مرکزی کشور شناسایی کردند.
متهم این پرونده جنایی درباره مرگ دختر و پسر دوقلو و دختر نوزاد دیگرش، همان ادعا‌های قبلی را بیان کرد و بدین ترتیب راز مرگ سه فرزند دیگر وی درحالی در پرده ابهام قرار دارد که استعلام کارآگاهان از مرکز درمانی نشان می‌دهد دختر ۱۰ روزه (خدیجه) نیز از همان بدو تولد دچار مشکلات ریوی بوده است.
روز جمعه پلیس جسد سه شهروند ایرانی را در خانه‌ای در حومه شهر سیاتل، واقع‌در غرب آمریکا، پیدا کرد. هر سه نفر با گلوله تفنگ کشته شده بودند.
وکیل تعدادی از خانواده‌های هواپیمای اوکراینی گفت: متهم ردیف اول متهم است به قتل شبه عمد و لغو دستور یعنی بند ب ماده ۳۷ که محاربه است.
اهواز - رئیس دادگستری مسجدسلیمان گفت: فردی در شهرستان مسجدسلیمان سه عضو خانواده خود را به قتل رساند و از محل متواری شد.
این کشتار که در آن سه نسل یک خانواده کنار هم به قتل رسیده‌اند در شهر کوچک "گوشن" در مرکز کالیفرنیا که حدود سه هزار نفر جمعیت دارد روی داده است. پلیس به خانه محل وقوع این کشتار همین چند روز پیش به ظن فعالیت‌های قاچاق یورش برده بود.
زن جوانی که با همدستی مردی غریبه با خوراندن قرص همسرش را به قتل رسانده بود با رأی قضات دادگاه کیفری یک استان تهران به قصاص محکوم شد.
دمیان بندال مرد معتاد انگلیسی ۳۲ ساله پارتنر حامله و ۳ کودک را به قتل رساند. دادگاه شهر کیلامارش او را به حبس ابد محکوم کرد. منبع: خبرآنلاین
خبر کشف جسد مرد ناشناس ساعت یک بامداد ۲۲ مهرماه به پلیس اعلام شد و وقتی ماموران به محل حادثه رفتند، متوجه شدند مقتول یک کارتن‌خواب حدودا ۴۰ ساله است که سه نفر از اراذل و اوباش با انگیزه‌ای نامعلوم او را کتک زده، با چاقو کشته و فرار کرده‌اند.
در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد مقتول بساط فروش بلال و قلیان در منطقه قوچک داشته است. ساعت سه بامداد همان روز، مرد جوانی برای خرید به سراغ او می‌رود، اما در این میان با هم درگیر شده و با ضربه چاقو مرد بساطی مصدوم و مشتری جنایتکار از محل متواری شد.
استاندار کردستان 29 شهریور ماه اعلام کرد سه نفر به طرز مشکوکی در اعتراضات سنندج کشته شده‌اند.
استاندار کردستان 29 شهریور ماه اعلام کرد سه نفر به طرز مشکوکی در اعتراضات سنندج کشته شده‌اند.
استاندار کردستان 29 شهریور ماه اعلام کرد سه نفر به طرز مشکوکی در اعتراضات سنندج کشته شده‌اند.
دادگاهی در فرانسه سه افسر پلیس را به اتهام قتل «غیرعمد» یک سیاه‌پوست، مجرم اعلام و آنها را تنها به ۱۵ ماه حبس تعلیقی محکوم کرد!
نگهبان بانک سپه چابهار امروز هنگام مراجعه به محل کارش توسط دو فرد مسلح مورد سوءقصد قرار گرفت که در جریان این حادثه سه گلوله به وی اصابت کرد.
این فیلم که در مدت کمتر از سه روز فیلمبرداری شده، براساس یک ایده مرکزی و با اجرای بداهه ۶ اجراگر ساخته شده است. شش اجراگر وارد خانه ای می‌شوند که سال ها قبل، سه قتل در مدت سه روز در آن رخ داده است و اجساد برای ۵ سال در آن خانه مدفون بوده اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ