یک سال و نیم است که از مفقود شدن ملیکا می‌گذرد، اما هنوز خانواده‌اش هیچ خبری از او ندارند و نمی‌دانند چه بلایی بر سر دخترشان آمده است. پلیس در همان ابتدای ماجرا تا قبل از دستگیری مظنون به خانواده ملیکا گفته بود که با هیچ رسانه‌ای صحبت نکنند، زیرا امکان دارد متهم دخترشان را به قتل برساند، اما پلیس نمی‌دانست مظنون در زندان به زندگی خود پایان می‌دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
10 هندبالیست در مسابقات قهرمانی جوانان جهان در کرواسی مفقود شدند.
بارندگی شدید در پایتخت چین به مرگ دست کم ۱۱ نفر و مفقود شدن ۲۷ نفر دیگر انجامید.
پدر مربی تیم فوتبال منچسترسیتی در شهر محل برگزاری فینال لیگ قهرمانان اروپا ناپدید شد.
رئیس دفتر رئیس‌جمهور سابق گفت: پرونده فرش‌ها در حال پیگیری بود. حتی برخی اخبار حکایت از آن داشت که به مرحله صدور رای نیز رسیده است که برخی خبرگزاری‌ها، با انتشار خبری مخدوش و مغشوش و با اتکا به شنیده‌ها و منابع آگاه، خبرسازی‌هایی را با هدف متهم کردن دولت قبل شروع کردند.
انتشار خبری مخدوش، مغشوش و بدون ذکر هیچ منبع و ارائه سندی معتبر صرفا بنا بر ادعای یک ناشاهد ناشناس در یک رسانه رسمی چطور می‌تواند مستند باشد؟ مراجع قانونی و قضایی می‌بایست از رسانه‌ها بخواهند اسناد خود را در این خصوص در اختیار مراجع قانونی بگذارند و نام فردی که فرش‌ها به خانه او منتقل شده را افشا کنند.
انتشار خبری مخدوش، مغشوش و بدون ذکر هیچ منبع و ارائه سندی معتبر صرفا بنا بر ادعای یک ناشاهد ناشناس در یک رسانه رسمی چطور می‌تواند مستند باشد؟ مراجع قانونی و قضایی می‌بایست از رسانه‌ها بخواهند اسناد خود را در این خصوص در اختیار مراجع قانونی بگذارند و نام فردی که فرش‌ها به خانه او منتقل شده را افشا کنند.
کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران پس از تحقیقات پلیسی موفق شدند تا از پرونده مفقود شدن دختر ۱۶ ساله رازگشایی کنند.
رضا شاه حسینی مقدم با بیان اینکه سه طبیعت گرد برای تفریح به پارک ملی کویر عازم شده بودند که به دلیل گرفتار شدن در باتلاق‌های شمال شرقی پارک ملی کویر نتوانسته بودند ادامه مسیر دهند، بیان کرد: این گردشگران حوالی منطقه معروف ریگ جن گرفتار شده بودند.
به‌دنبال مفقود شدن یک محفظه حاوی مقادیر «قابل توجه» رادیواکیتو در استرالیای غربی، مقامات این کشور هشدار بهداشتی صادر کردند.
منابع فیلیپینی از جان باختن و زخمی شدن شماری بر اثر سیل ناشی از باران های سیل آسا در مناطق جنوبی این کشور خبر دادند.
دانشگاه علوم پزشکی زاهدان ضمن تکذیب شایعه کشته و مفقود شدن دو دانشجوی این دانشگاه اعلام کرد اساسا فرد و یا افرادی به این نام در این دانشگاه مشغول به تحصیل نیستند.
بر اثر واژگونی یک قایق در بنگلادش ۵۰ نفر کشته شدند و همچنان ۴۰ نفر دیگر مفقود هستند.
به دلیل ازدحام بیش از حد جمعیت و ناآشنایی با کشور عراق، گم شدن زائران در شهرهای زیارتی و مسیر پیاده روی طبیعی است. به همین منظور مکان‌هایی برای مفقود شدگان ایجاد شده است.
بنا به اعلام مقامات آمریکا، مفقود شدن کودکان مهاجر بدون همراه در این کشور به پدیده ای تکراری تبدیل شده است.
سیل شدید در استان چینگهای چین باعث کشته شدن ۱۶ نفر و مفقود شدن ۳۶ نفر دیگر شد.
طبق اعلام وزارت شرایط اضطراری ارمنستان یک تبعه ایرانی جزو مفقودان انفجار روز گذشته در ایروان است.
در ساعت ۶:۳۲ صبح روز شنبه شناور صیادی «شوریده ۵۳» طی تماسی مفقود شدن لنج «شوریده ۵۶» را به مرکز جستجو و نجات دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان اعلام کرد.
ولی پور گفت: روز گذشته و در هنگام عملیات دسترسی به پیکر یکی از مفقودان در یخچال یخار، امدادگر هلال‌احمر با برخورد سنگ به شدت مجروح شد و به همبن دلیل با اعزام بالگرد، تیم امداد کوهستان هلال‌احمر به رینه بازگشت و امدادگر مصدوم هم به مرکز درمانی منتقل شد.
بر اساس اعلام رسانه ها، در حادثه غرق شدن یک قایق حامل پناهجویان نزدیک کشور یونان ده‌ ها نفر مفقود شده‌اند.
محمد یکی از آن‌هایی است که شش عزیزش را در سیل از دست داده. بچه لرستان است و با پسرعمو‌ها و پسرخاله‌هایش برای ساختن زندگی بهتر به امامزاده داوود آمده بودند و رستوران و مسافرخانه‌ای را اجاره کرده بودند. از شش نفرشان سه جسد پیدا شده و سه نفر دیگر زیر خروار‌ها گل مدفون شده‌اند. بی‌حوصله است و به سختی جواب می‌دهد. می‌گوید: «همه چیزمان رفت. از ماشین‌ها تا تمام وسایل و مواد خوراکی و هرچه داشتیم. فدای یک تار مویشان، جوانان ۲۵ ساله‌مان را از دست دادیم. عموزاده‌ها و پسرخاله‌هایم رفته‌اند و خودم جسدشان را پیدا کردم».
مرتضی مرادی‌پور، معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر درباره اینکه گفته می‌شود حدود ۲۰۰ نفر در زیرآوار ناشی از سیل در امام‌زاده داوود هستند، گفت: «چنین چیزی تقریبا محال است و چه کسی چنین آماری را اعلام کرده است؟ یعنی مردم و منابع محلی موفق به شمارش افرادی در زیرآوار شده‌اند که ده‌ها امدادگر حرفه‌ای و سگ‌های جستجو و نجات نتوانستند آن را پیدا کنند؟»
در پی سیلاب روز دوشنبه در منطقه چشمه خاتون شهرستان ایذه استان خوزستان، یک کودک سه ساله در روستای قلعه سرد مفقود شد.
هلال احمر استان خوزستان از ادامه تلاش‌های امدادگران برای پیدا کردن کودک ۳ ساله مفقود شده بر اثر سیل روز دوشنبه در منطقه چشمه خاتون شهرستان ایذه استان خوزستان خبر داد.
سخنگوی نیروهای مسلح پاکستان امروز از کشته شدن تمامی ۷ سرنشین بالگرد نظامی مفقود این کشور از جمله سرلشکر «بابر افتخار» سخنگو و مدیرکل روابط عمومی ارتش خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ