اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
متهم که جوانی ۱۹ساله است ناپدری ۲۸ساله‌اش را کشت چون از او کینه داشت.
دست و پای او با طناب پلاستیکی بسته و دور گردنش هم طناب پلاستیکی پیچیده شده بود. در ادامه بررسی‌ها مشخص شد که حدود ۱۰ روز از قتل مرد تنها می‌گذرد. تیم جنایی در ادامه با به‌هم‌ریختگی وسایل خانه مقتول روبه‌رو شدند. این موضوع نشان می‌داد، عامل یا عاملان جنایت با انگیزه سرقت دست به قتل او زده‌اند، چراکه شواهد نشان می‌داد برخی از اموال او دزدیده شده‌اند.
ماجرای قتل ناصرالدین شاه در قالب نمایشگاهی از کتیبه های روایتگر قتل، دفترچه خاطرات، قرآن های اهدایی، صندلی و دستمال خونی به جا مانده؛ روایت شد.
متهم گفت: روز حادثه به همراه همسرم راهی منزل مادرش شدیم، چون شام در خانه مادرش میهمان بودیم. من و پیمان همیشه با هم جر و بحث داشتیم و دعوا‌های ما تمامی نداشت. آن روز هم در مسیر با هم بحثمان شد و من با او قهر کرده و از ماشین پیاده شدم. بعد به خانه مادرم رفتم و دیگر نمی‌دانم او کجا رفت و چه اتفاقی برایش افتاد. یکی، دو روزی از او بی‌خبر بودم و سراغش را نمی‌گرفتم، چون با هم قهر بودیم. بعد متوجه شدم در بیمارستان است و سر و دستش هم شکسته بود که دلیل آن را نمی‌دانم.
متهم اصلی پرونده جوانی ۳۳ساله به نام سعید است که با معرفی خود به‌عنوان مأمور پلیس، دختران فراری را فریب داده و به خانه‌اش در حوالی خیابان قزوین می‌کشاند و به همراه خواهرش آن‌ها را زندانی می‌کرد.
من از او عذرخواهی کردم و گفتم شانه‌ام ناخواسته با او برخورد کرده، اما دست‌بردار نبود و مدام فحش می‌داد. به همین خاطر با مشت به صورتش زدم. دوستم پویا از من خواست تا محل را ترک کنم. نمی‌خواستم دعوا را ادامه دهم، اما فرید چاقو کشید و به سمتم حمله کرد. من هم چاقوی کوچکی را که همیشه در جیب داشتم، بیرون آوردم تا او را بترسانم. باور کنید من ضربه‌ای به او نزدم. فقط چاقو را به سمتش گرفتم تا بترسد. من اصلاً متوجه نشدم چاقو چطور به سینه او برخورد کرد.
یک راننده کامیون ۳۸ ساله و ایرانی به نام رامین خداکرم رضایی، اخیرا در ردموند واشنگتن مرتکب قتل عجیبی شد. او با بالا رفتن از پنجره یک خانه در ساعت ۲ بامداد، در ابتدا یک زن جوان پادکستر به نام زهره ۳۳ ساله و همسرش، محمد ناصری ۳۵ ساله که به عنوان مهندس نرم افزار در آمازون مشغول به کار بود را به قتل رساند و سپس به خودش شلیک کرد.
قرار بازداشت هزار میلیارد ریالی برای مرد کلاهبردار/ کرونا حافظه همسرم را گرفت!/ کشف ردپای همسر در قتل شوهر/ علت فوت دانش آموز قمی مشخص شد/ زن جوان با قمه دوستش را کشت/ ماجرای دردناک شلیک مرگبار در عملیات تعقیب و گریز پلیس/ سرقت مسلحانه ۳۰ النگو برای پرداخت بدهی/ قتل نامادری برای سرقت طلا!
طبق گفته‌های متهم، مرد مسلح قصد کشتن وی را نیز داشته، اما با او بر سر تصاحب اسلحه درگیر شد و پس از وقوع درگیری میان وی و مرد ۵۳ ساله و جدال بر سر تصاحب اسلحه، سه تیر شلیک و به شکم آن مرد اصابت کرد که باعث کشته شدن وی شد.
رئیس آموزش و پرورش بابل با اشاره به اینکه مشاجره دو نوجوان باعث درگیری فیزیکی می‌شود، گفت: قاتل با وارد کردن ضربه چاقو به کتف مقتول تا رسیدن به بیمارستان در دم جان باخت.
ماجرای قتل هولناک دختر ۱۷ ساله اهوازی به دست پدرش!
ماجرای هولناک قتل شوهر و فرزند برای جلوگیری از مهاجرت!
ماجرای قتل در رستوران ژاپنی محله چیذر
ماجرای دلخراش قتل برادر با چاقو و دستمال
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ نقشه زورگیری از جاری!/ دستگیری قاتل فراری در مرز ماکو/ ماجرای قتل مسلحانه ۴ عضو یک خانواده در فردیس/ سوختن یک خانواده در انفجار خانه/ خود کشی یک جوان پس از قتل فجیع مادر/ پایان خونین مزاحمت‌های پسر پولدار/ جنایت در کشاکش طلاق!/ دردسر زن آینه‌بین برای مالباخته
توضیحات سردار آزادی فرمانده انتظامی کردستان را در خصوص کشته شدن یک مرد جوان در خلال تجمع اغتشاشاگران در سنندج را مشاهده می‌کنید.
آندریاس اسکوبار، بازیکن خوش‌نام تیم ملی کلمبیا در جام جهانی ۱۹۹۴ یک گل به خودی زد و چند روز بعد به همین بهانه در کشورش به قتل رسید.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ عتیقه‌های ۲۸ میلیاردی از مرز خارج نشد/ ماجرای دست بند‌های خیانت!/ اعتراف به قتل همسر در فردیس/ جان باختن یک معدنکار بر اثرریزش معدن زغال سنگ/ دستگیری ۸ قاچاقچی با ۱۶۰۰ کیلو مواد مخدر/ جنجال پلاتین‌های مشکوک!/ گروگانگیری مسلحانه به خاطر سرقت خودروی تویوتا
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ تخریب دیوار امامزاده برای یافتن گنج/ او یک فرشته بود/ رهایی از کابوس مرگ پس از ۷ سال/ سرقت بدون آثار جرم!/ دستگیری سرکرده باند بزرگ قاچاق مسلحانه مواد مخدر/ ماجرای روباه اینستاگرام!/ فرار با لباس زنانه برای مخفی کردن راز قتل خواهر
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ کشف ۱۱۱۸ کیلو مخدر «شیشه» از ۲ تانکر سوخت/ سرقت طلای زنان مسافر با روش بدل اندازی/ زنی در مخمصه ازدواج پنهانی!/ بازداشت سارقان شیک پوش پایتخت/ خسارت میلیاردی نتیجه اعتماد بی جا در فضای مجازی/ قتل مادرزن با شلیک داماد عصبانی/ ماجرای سرقت مسلحانه عروس و داماد با نیسان آبی!/ جنایت در گورستان کرج دستگیری در تهران
عضو شورای عالی بورس با بیان اینکه دامنه نوسان باید مانند بورس‌های جهانی حذف شود، گفت: پس از تصمیم وزارت صمت مبنی بر وضع عوارض صادراتی بر محصولات معدنی که باعث ریزش شدید بازار سرمایه شد، افزایش دامنه می‌تواند تا حدودی به وضعیت صف فروش التیام بخشد.
در دو ماه گذشته نزدیک به ۳۰۰ نماد بازدهی بیش از ۲۰ درصد را به ثبت رسانده‌اند. برخی از نمادها نیز رشدهای غیرطبیعی داشته‌اند. بیش از ۴۰ نماد بازدهی بیش از ۵۰ درصدی را به ثبت رسانده‌اند. در مطلب زیر به جزییات این خبر می پردازیم
شرکت ایران خودرو با طرح ریزی و اجرای برنامه های بهبود در راستای افزایش رضایتمندی مشتریان توانست برای نخستین بار امتیاز کامل شاخص رسیدگی به شکایات مشتریان را در میان شرکت‌های عرضه‌کننده خودرو کسب کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ