افراد مسلح با هجوم به خانه‌ای در آفریقای جنوبی، ۱۰ عضو یک خانواده را به قتل رساندند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لطیف صادقی اظهار کرد: مقارن ساعت ۱:۲۱ بامداد امروز دوشنبه زمین لرزه‌ای به قدرت ۴.۷ ریشتر در عمق ۱۷ کیلومتری زمین مناطق موسیان و دهلران را لرزاند.
مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با انتشار اطلاعیه‌ای از بازگشت سنگ‌نگاره ساسانی به ایران خبر داد.
رودبار- قلب شهرستان رودبار در ساعت ۳۰ دقیقه بامداد روز ۳۱ خرداد ماه سال ۱۳۶۹ با لرزش زمین ایستاد اما با گذشت این فاجعه دردناک، گوشه گوشه این شهرستان همچنان در فقر و محرومیت به سر می برد.
مذاکرات برای انتخاب سرمربی جدید تیم استقلال تهران صورت گرفته است.
تلویزیون دولتی ژاپن از شکست پرتاب موشک ماهواره‌بر جاسوسی کره شمالی و سقوط آن در دریای زرد در غرب شبه‌جزیره کره خبر داد.
خبرگزاری دولتی ژاپن ساعاتی پیش از شکست پروژه موشکی کره شمالی در مرحله دوم پرتاب خبر داد؛ روشن شدن غیرعادی پیشرانه ماهواره و به دنبال آن کاهش نیروی محرکه‌ به سقوط آن در دریای زرد انجامید.
خبرگزاری دولتی ژاپن ساعاتی پیش از شکست پروژه موشکی کره شمالی در مرحله دوم پرتاب خبر داد؛ روشن شدن غیرعادی پیشرانه ماهواره و به دنبال آن کاهش نیروی محرکه‌ به سقوط آن در دریای زرد انجامید.
حسنلوئی در نشست علنی امروز (دوشنبه، ۸ خرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود با انتقاد از وضعیت توزیع آرد در منطقه نقده و اشنویه گفت: مردم باید ساعت ۳ بامداد در صف نانوایی باشند و آیا این شایسته مردم است.
از ساعاتی پیش خبر‌هایی در رابطه با اجرای حکم ۳ متهم پرونده خانه اصفهان که به اعدام محکوم شده‌اند، منتشر شده است که براساس پیگیری‌های انجام شده، این اخبار صحت ندارد.
ساعت ۲ بامداد شنبه نهم اردیبهشت‌ ماه، جسد مرد جوانی کنار سطل زباله یک پارک در محله تهرانپارس از سوی رهگذران به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش داده شد.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین از شهادت سه تن از فرماندهان گردان‌های القدس، شاخه نظامی این جنبش در جریان تجاوزات بامداد امروز رژیم صهیونیستی خبر داد.
ملی پوشان تیراندازی کشورمان بامداد فردا به منظور حضور در رقابت‌های جهانی باکو راهی آذربایجان خواهند شد.
نماینده مجلس و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، ساعت ۵:۳۲ بامداد، توئیتی هشدارآمیز منتشر کرد
نتایج بامداد امروز لیگ اروپا؛ برد یونایتد و یووه
یک صخره فضایی قابل توجه در عصر چهارشنبه ۱۵ فوریه به وقت منطقه زمانی شرقی (بامداد پنجشنبه به وقت ایران) نزدیکترین فاصله خود را با زمین در چهار قرن اخیر خواهد داشت، اما جای نگرانی وجود ندارد.
اختلال در پرواز کاروان ملوان به سمت اصفهان باعث شد تا این تیم مجبور به سفر زمینی شود.
روزنامه‌های ورزشی امروز سه‌شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ را از نظر می‌گذرانید.
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران بامداد روز دوشنبه برای همراهی ملی پوشان در جام جهانی وارد دوحه خواهد شد.
سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت: کارلوس کی‌روش برای دستیار ایرانی اولویت‌های یک تا سه دارد ولی رایزنی برای حضور جواد نکونام در تیم ملی هنوز ادامه دارد.
تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور در رقابت های جهانی صربستان، بامداد فردا چهارشنبه ۱۶ شهریورماه راهی کشور صربستان می‌شود.
اهواز – کارگران فصلی شوشتر که اغلب آنها زن بودند در حالی که عازم محل کار بودند در تصادفی مرگبار، یک بامداد خونین برای آنها رقم خورد تا باز هم مرگ کارگران در خوزستان خبر ساز شود
رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد: این حادثه به علت ناتوانایی در کنترل وسیله نقلیه از سوی راننده سواری تویوتا رخ داد که موجب شد راننده یکی از خودرو‌ها (پژو) در صحنه آسیب ببیند و پس از حضور گروه‌های اورژانس این راننده به نزدیک‌ترین مرکز درمانی منتقل شد.
سرهنگ علی همه خانی از وقوع دو تصادف منجر به فوت سواری کوییک با عابر در بزرگراه یادگار امام (ره) و برخورد شدید خاور با سواری پژو و فوت راننده آن خبر داد و گفت: در ساعت ۰۱:۳۰ بامداد جمعه در محدوده بزرگراه یادگار امام (ره) به جنوب قبل از پاک نژاد یک دستگاه سواری کوئیک با عابر برخورد می‌کند.
مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه گفت: زمان بهره‌برداری از خطوط درون شهری مترو تا روز عاشورا و شب شام غریبان (۱۷ مرداد) تا ساعت ۲۴ افزایش یافت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ