سمنان- استاندار سمنان با بیان اینکه این استان با قطعی گاز مواجه نشده است، گفت: با همراهی مردم و تمهیدات اندیشیده شده، مصرف گاز در استان ۵۰ درصد کاهش یافت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری ۶۰۰ نفر در راستای برگزاری طرح فتح ۳ در استان خبر داد و گفت: برابر قانون با این تعداد متخلف دستگیر شده برخورد می شود.
سمنان- معاون پرورشی آموزش و پرورش استان سمنان از برگزاری مراسم معنوی احلی من العسل ویژه نوجوانان استان برای یازدهمین سال پیاپی خبر داد و گفت: هیئات دانش آموزی در این مراسم حضور دارند.
سمنان- با افزایش دمای هوا، تنش آبی در بیشتر نقاط استان سمنان افزایش یافته تاجایی که مدیران آبفا اعلام کرده اند سه شهر سمنان، شاهرود و ایوانکی در تنش شدید آبی قرار دارند.
قطعی برق چاه‌های کشاورزی به دلیل مدیریت مصرف برق مشکلاتی برای کشاورزان ایجاد و سبب بروز نارضایتی‌های در بین این قشر در استان سمنان شده است.
سمنان- رئیس کل دادگستری استان سمنان از ‌صدور دستور قضایی برای بررسی فوت زهرا برناکی خبر داد و گفت:‌ اظهارنظر قطعی مستلزم تحقیقات تکمیلی است.
سمنان- استاندار سمنان با اشاره به خشکسالی و کمبود آب در استان گفت: اولویت ما تامین آب شرب سالم برای مردم است.
سمنان- مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان از درخشش دانش آموزان استعدادهای درخشان استان در المپیاد ورزشی خبر داد و گفت: تیم‌های استان سه مقام برتر را کسب کردند.
سمنان- رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان سمنان گفت: سنجش سلامت ویژه نوآموزان بدو ورود به دبستان در سراسر استان تا پایان اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲ ادامه خواهد داشت.
سمنان- مدیرکل امور زندان‌های سمنان با بیان اینکه ۵۶ زندانی جرایم غیرعمد در استان وجود دارد، گفت: این افراد ۲۴ میلیارد تومان بدهی دارند و کمک خیران می‌تواند آن‌ها را از زندان آزاد کند.
سمنان- معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: در راستای تحقق عدالت آموزشی، ۱۹ هنرستان در مناطق روستایی و عشایری استان وجود دارد.
سمنان- مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: مدارس استان اعم از دولتی و غیر دولتی در روز چهاردهم با حضور دانش اموزان و دبیران دایر است.
سمنان- مدیر حفظ نباتات جهاد کشاورزی استان سمنان بابیان اینکه هم اکنون تراکم سن غلات به وضعیت مبارزه نرسیده است، گفت: مزارع استان برای جلوگیری از شیوع سن غلات بازرسی می‌شوند.
رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت: مصدومیت منجر به قطع دست عاقبت بازی با مواد محترقه، به عنوان اولین حادثه چهارشنبه‌سوری در استان ثبت شد.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف ۱۰۵ هزار قطعه انواع مواد محترقه پرخطر در استان خبر داد و گفت: پلیس برخورد جدی با عوامل برهم زدن نظم عمومی خواهد داشت.
مدیرکل حفاظت محیط‌زیست استان سمنان با بیان اینکه فعلا نمی‌توان درباره بارداری "ایران" نظر قطعی داد گفت: برای تایید بارداری " ایران" به آزمایش‌های بالینی و انجام سونوگرافی از این یوزپلنگ نیاز است.
«ایران» یوزپلنگ ماده ایرانی که در مرکز تکثیر یوز ایرانی در توران شهرستان شاهرود در استان سمنان نگهداری می‌شود، شواهدی از بارداری دارد که تا زمان سونوگرافی باید به قطعیت برسد.
سمنان- رئیس سازمان صمت استان سمنان با بیان اینکه این استان دارای ۱۱ هزار و ۷۶۰ بافنده فرش است، گفت: ۲۷۰ مورد تسهیلات حمایت از تولید فرش در یک سال اخیر پرداخت شده است.
سمنان- رئیس پلیس راه استان سمنان با بیان اینکه به دلیل بارش باران در محورهای استان با لغزندگی جاده‌ها مواجه هستیم، گفت: چهار گردنه درگیر بارش برف و باران هستند.
سمنان- رئیس پلیس راه استان سمنان با بیان اینکه به دلیل بارش باران در محورهای استان با لغزندگی جاده‌ها مواجه هستیم، گفت: چهار گردنه درگیر بارش برف و باران هستند.
سمنان- معاون استاندار سمنان با بیان اینکه گاز تمام صنایع دوگانه سوز استان قطع می شود، گفت: این مهم برای دو سوم صنایع رقم خواهد خورد.
سمنان- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با بیان اینکه روند کاهشی دما در استان ادامه خواهد داشت، گفت: گاز شرکت‌های پر مصرف شهرک‌های صنعتی قطع شد.
شاهرود- مسئولان راه و شهرسازی می‌گویند در شهرستان‌های شاهرود و میامی پنج نقطه حادثه خیز وجود دارد که تلاش‌ها برای رفع دو نقطه در محور عباس آباد به کاهک انجام شده است.
سمنان- استاندار سمنان بابیان اینکه با توجه به کویری بودن استان باید از کشت محصولات آب بر جلوگیری شود، گفت: این استان می‌تواند پایلوت اصلاح الگوی کشت کشور معرفی شود.
وزیر صمت با بیان اینکه راهکاری جلوگیری از قطعی برق، تولید برق است، گفت: هم اکنون در وزارت صنعت، معدن و تجارت تولید ۱۲ هزار مگاوات نیروگاه را شروع کردیم که نمونه آن در استان سمنان است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ