سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف ۱۰۵ هزار قطعه انواع مواد محترقه پرخطر در استان خبر داد و گفت: پلیس برخورد جدی با عوامل برهم زدن نظم عمومی خواهد داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بررسی گزارش وزارت اقتصاد نشان می دهد که میزان پرداخت تسهیلات به شرکت های دانش بنیان طی ۴ ماهه امسال به ۵۶ هزار و ۸۸ میلیارد تومان رسید که بیانگر رشد ۱۰۵ درصدی است.
کرمان- وزیر نیرو در بم گفت: از ۱۰ هزار روستای دارای تنش آبی در کشور مشکلات مردم سه هزار روستا تاکنون حل شده و رفع مشکل بقیه هم در دستور کار است.
از آنجا که میزان زکات فطره برای هر فرد سه کیلوگرم است، مبلغ آن برای فطریه بدل از آرد شصت (۶۰) هزار تومان و برای فطریه بدل از برنج ایرانی سی صد و شصت (۳۶۰) هزار تومان و فطریه بدل از برنج غیر ایرانی، صد و پنج (۱۰۵) هزار تومان تعیین شده است.
آنجا که میزان زکات فطره برای هر فرد سه کیلوگرم است، مبلغ آن برای فطریه بدل از آرد شصت (۶۰) هزار تومان و برای فطریه بدل از برنج ایرانی سی صد و شصت (۳۶۰) هزار تومان و فطریه بدل از برنج غیر ایرانی، صد و پنج (۱۰۵) هزار تومان تعیین شده است.
هلال احمر اعلام کرد؛ ۳۷۷ هزار و ۱۰۵ نفر مهاجر افغانستانی، سال گذشته هنگام خروج از ایران، در گذرگاه مرزی دوغارون، آموزش‌های لازم در زمینه خطرات مین فراگرفتند.
شاخص کل بورس سه شنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ در نهایت با افزایش ۲۹۱۵۴ واحدی بر روی کانال دو میلیون و ۱۱۹ هزار و ۱۰۵ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز چهارشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۲ را بخوانید.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از اعمال جریمه ۱۰۵ هزار تومانی برای خودروهای متخلف در اجرای طرح زوج و فرد از درب منازل خبر داد.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از اعمال جریمه ۱۰۵ هزار تومانی برای خودروهای متخلف در اجرای طرح زوج و فرد از درب منازل خبر داد.
جانشین پلیس راهور تهران بزرگ گفت: طرح زوج و فرد یکشنبه و دوشنبه هفته جاری از درب منازل اجرا می‌شود و مبلغ جریمه طرح زوج و فرد به ۱۰۵ هزار تومان افزایش یافت.
جانشین پلیس راهور تهران بزرگ گفت:  طرح زوج و فرد یکشنبه و دوشنبه هفته جاری از درب منازل اجرا می‌شود و مبلغ جریمه طرح زوج و فرد به ۱۰۵ هزار تومان افزایش یافت.
اصفهان- وزیر آموزش و پرورش گفت: حدود یکصد هزار کلاس درس در کشور وجود دارد که از این تعداد حدود ۳۴ هزار کلاس نیازمند تخریب و بازسازی و مابقی نیازمند مقاوم سازی است.
۱۰۰هزار بلیت رونمایی رونالدو در النصر فروش رفت
مدیرکل نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه ماهانه حدود ۱۰۵ هزار تن تخم مرغ در کشور تولید می‌شود، گفت: مشکلی در تامین و توزیع تخم مرغ مورد نیاز مردم نداریم.
مشاهدات میدانی حاکی از آن است که قیمت هر شانه ۳۰ عددی تخم‌مرغ در مغازه‌ها ۱۰۵ تا ۱۱۰ هزار تومان و در میادین ۹۱ تا ۹۳ هزار تومان است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۱۰۵ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی‌شان بستری هستند و حال ۶۹ تن از ایشان وخیم است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۱۰۵ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی‌شان بستری هستند و حال ۷۲ تن از ایشان وخیم است.
تصویری تماشایی از رونمایی تلویزیون تاشوی ۱۰۵ اینچی، با قیمت ۳۰۰ هزار دلار را ببینید.
مدیرعامل شرکت محورسازان از افزایش تولید ۲۱ درصدی معادل ۱۰۵هزار و ۴۲۶ عدد قطعه در هفت ماهه امسال، نسبت به مدت مشابه سال گذشته در خطوط ماشین‌کاری و ساخت این شرکت خبر داد.
اصفهان- رئیس اداره انجمن اولیاء و مربیان اداره کل آموزش و پرورش اصفهان گفت: ۱۰ هزار دانش آموز در کلانشهر اصفهان متقاضی استفاده از سرویس مدرسه هستند.
مشاور معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم گفت: ۲ هزار و ۳۵ شرکت دانش‌بنیان مستقر در پارک‌ها و مراکز رشد وجود دارد و بالغ بر یکصد و پنج هزار نفر شاغل در واحدهای فناور هستند.
براساس گزارش رادیو هالم ۱۰۵، این شهر که در غرب آمستردام قرار دارد و حدود ۱۶۰ هزار نفر جمعیت دارد، تصمیم گرفته است از سال ۲۰۲۴ میلادی تبلیغات گوشت را ممنوع کند تا انتشار گاز‌های گلخانه‌ای کاهش یابد.
هر دلار امروز در صرافی‌های بانکی با یک هزار و ۱۰۵ تومان افزایش نسبت به روز گذشته با قیمت ۲۷ هزار و ۹۳۸ تومان به فروش رسید.
رییس سازمان امور مالیاتی از شناسایی ۵۲۰ هزار خانه خالی و تعیین رقم ۱۰.۵ هزار میلیارد تومان مالیات برای آن خبر داد.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۴۹ میلیون و ۷ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۰۶۲ تن از ایشان وخیم است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ