سمنان- مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان از درخشش دانش آموزان استعدادهای درخشان استان در المپیاد ورزشی خبر داد و گفت: تیم‌های استان سه مقام برتر را کسب کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از انجام سه ماموریت پلیسی طی شبانه روز گذشته در استان خبر داد و گفت: دستگیری سارق، قاچاقچی مواد مخدر و کشف محموله قاچاق از جمله آن ها است.
سمنان- رئیس کل دادگستری استان سمنان گفت: بازدید ۷۳ مقام قضایی از زندان های سراسر استان منجر به برخورداری ۸۴۰ زندانی از تأسیسات قانونی شده است.
سمنان_ فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه پلیس طی شبانه روز گذشته سه عملیات ویژه را در شاهرود، دامغان و سمنان به انجام رساند، گفت: در مهمترین خبر سارقان زغال به دام پلیس افتادند.
محسن رضایی گفت: مقام معظم رهبری اختیاراتی را به سران سه قوه داده‌اند تا تحولات اقتصادی را سرعت بخشند و همچنین اصلاحات عمیق اقتصادی را انجام دهند و یکی از کارها، این است که ظرفیت‌های تولید و سرمایه‌گذاری در سطح وسیع‌تری در استان سمنان بررسی شود. امیدواریم این دستور مقام معظم رهبری هر چه سریع‌تر در کشور اجرایی شود.
سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از وقوع سه حادثه واژگونی خودرو در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: طی این حوادث دو نفر جان باختند.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از انجام سه عملیات ویژه پلیسی طی شبانه روز گذشته در استان خبر داد و گفت: در این راستا سه سارق زن به دام پلیس افتادند.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از انجام سه عملیات ویژه پلیسی در شهرهای استان خبر داد و گفت: در این راستا ۱۰ نفر دستگیر شدند.
سمنان- مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان، گفت: یکی از محوری‌ترین برنامه‌های هفته گرامی‌داشت مقام معلم در استان زنگ سپاس معلم است که در تمام مدارس به صدا درخواهد آمد.
سمنان- مدیرکل میراث فرهنگی استان سمنان با بیان اینکه نمایشگاه‌های نوروزی استان سه میلیارد تومان صنایع دستی فروختند، گفت: سفال، سرامیک، چوب، چرم و دست بافته‌ها بیشترین متقاضی را داشت.
سمنان- مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه طی شبانه روز گذشته سه حادثه واژگونی خودرو در محورهای استان به وقوع پیوسته است، گفت: در مجموع این حوادث هشت نفر مصدوم شدند.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از انجام سه عملیات پلیسی طی شبانه روز گذشته در استان خبر داد و گفت: این عملیات‌ها در سرخه، شاهرود و دامغان رخ داده است.
شاهرود- دبیر هیئت ورزش‌های کارگری استان سمنان گفت: مسابقات والیبال بانوان کارگری کشور در حالی به میزبانی شاهرود برگزار شد که تیم گلستان در این رقابت‌ها به مقام اول دست یافت.
سمنان- دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان سمنان بابیان اینکه اقدامات لازم پیرامون ایمن نگه داشتن استان درحال انجام است،گفت: بالغ بر سه هزار کیلوگرم مواد مخدر کشف شد.
سمنان- مدیرکل دامپزشکی استان سمنان گفت: سه طرح در حوزه دامپزشکی استان همزمان با دهه مبارک فجر با اشتغال مستقیم و غیرمستقیم ۳۶۰ نفر به بهره برداری رسید.
سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان ضمن بیان اینکه طی شبانه روز گذشته سه حادثه رانندگی در محورها رخ داده است، گفت: خوشبختانه این حوادث فوتی نداشتند.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از انجام سه عملیات ویژه پلیسی در استان خبر داد و گفت: خرده فروشان مواد مخدر در سمنان و دامغان دستگیر و محموله سوخت قاچاق نیز در میامی کشف شد.
سمنان- رئیس پلیس راه استان سمنان با بیان اینکه هم اکنون ترافیک در محورهای مواصلاتی استان روان گزارش شده است، گفت: گردنه آهوان، شهمیرزاد-فولاد محله و سمنان-فیروزکوه با بارش برف مواجه است.
سمنان- فرمانده انتظامی سمنان از انجام سه عملیات ویژه پلیسی طی ۲۴ ساعت گذشته در استان خبر داد و گفت: دستگیری سارق، زندانی فراری و خرده فروشان مواد مخدر مهمترین رویدادهای پلیسی بودند.
سمنان- رئیس پلیس راه استان سمنان از فوت در دم سه نفر طی سه حادثه مختلف رانندگی در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: علت وقوع این حوادث، عدم توجه کافی به جلو راننده اعلام شده است.
سمنان- رئیس پلیس راه استان سمنان از فوت در دم سه نفر طی سه حادثه مختلف رانندگی در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: علت وقوع این حوادث، عدم توجه کافی به جلو راننده اعلام شده است.
سمنان- رئیس پلیس راه استان سمنان از فوت در دم سه نفر طی سه حادثه مختلف رانندگی در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: علت وقوع این حوادث، عدم توجه کافی به جلو راننده اعلام شده است.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از انجام سه عملیات ویژه پلیس طی شبانه روز گذشته در استان خبر داد و گفت: در یکی از این عملیات‌ها ۷۸ خرده فروش مواد مخدر دستگیر شدند.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه در شش ماه اول سال، سه تن مواد مخدر در استان کشف شده است، گفت: روز گذشته طی مراسمی یک هزار و ۱۵۰ کیلوگرم از این مواد مخدر، امحا شد.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه در شش اول سال، سه تن مواد مخدر در استان کشف شده است، گفت: روز گذشته طی مراسمی یک هزار و ۱۵۰ کیلوگرم از این مواد مخدر، امحا شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ