سمنان- معاون پرورشی آموزش و پرورش استان سمنان از برگزاری مراسم معنوی احلی من العسل ویژه نوجوانان استان برای یازدهمین سال پیاپی خبر داد و گفت: هیئات دانش آموزی در این مراسم حضور دارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سمنان- معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان سمنان، از اجرای طرح تحولی «فهم قرآن» در ۱۳۰ مدرسه ابتدایی سراسر استان همزمان با سال تحصیلی جدید خبر داد.
سمنان- معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان سمنان، از اجرای طرح تحولی فهم قرآن در ۱۳۰ مدرسه ابتدایی سراسر استان همزمان با سال تحصیلی جدید خبر داد.
سمنان- مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان از برپایی موکب فرهنگیان استان در اربعین سال جاری خبر داد و گفت: نجف میزبان این موکب خواهد بود.
سمنان- مدیرکل غله و بازرگانی استان سمنان از خرید تضمینی ۶۲ هزار تن گندم در استان خبر داد و گفت: میزان تولید گندم سال جاری بیش از سال قبل است.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری ۶۰۰ نفر در راستای برگزاری طرح فتح ۳ در استان خبر داد و گفت: برابر قانون با این تعداد متخلف دستگیر شده برخورد می شود.
سمنان- با افزایش دمای هوا، تنش آبی در بیشتر نقاط استان سمنان افزایش یافته تاجایی که مدیران آبفا اعلام کرده اند سه شهر سمنان، شاهرود و ایوانکی در تنش شدید آبی قرار دارند.
سمنان- رئیس کل دادگستری استان سمنان از رشد قریب به ۱۲ درصدی میزان سازش در پرونده‌های قابل مصالحه در سال ۱۴۰۲ به نسبت سال ۱۴۰۱ خبر داد.
سمنان- مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان از درخشش دانش آموزان استعدادهای درخشان استان در المپیاد ورزشی خبر داد و گفت: تیم‌های استان سه مقام برتر را کسب کردند.
سمنان_ مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان بابیان اینکه خسارت سرمازدگی به باغات استان ۸۱۴ میلیارد تومان برآورد شد، گفت: بیشترین میزان این خسارت به شهرستان شاهرود مربوط می‌شود.
سمنان- مدیرکل امور زندان‌های سمنان با بیان اینکه ۵۶ زندانی جرایم غیرعمد در استان وجود دارد، گفت: این افراد ۲۴ میلیارد تومان بدهی دارند و کمک خیران می‌تواند آن‌ها را از زندان آزاد کند.
سمنان- معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: در راستای تحقق عدالت آموزشی، ۱۹ هنرستان در مناطق روستایی و عشایری استان وجود دارد.
سمنان- استاندار سمنان گفت: طبق اعلام مرکز آمار کشور، میزان نرخ بیکاری استان در زمستان سال قبل ۵.۷ درصد بوده است.
مسابقه چندجانبه موتور کراس به میزبانی استان سمنان در روز جمعه ۱۹ اسفند ماه ۱۴۰۱ برگزار شد.
مسابقه چندجانبه موتور کراس به میزبانی استان سمنان در روز جمعه ۱۹ اسفند ماه ۱۴۰۱ برگزار شد .
شاهرود- دبیر هیئت ورزش‌های کارگری استان سمنان گفت: مسابقات والیبال بانوان کارگری کشور در حالی به میزبانی شاهرود برگزار شد که تیم گلستان در این رقابت‌ها به مقام اول دست یافت.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف ۱۶۰ کیلوگرم ماده مخدر تریاک در شاهرود خبر داد و گفت: این میزان مواد مخدر در یک خودرو جاساز شده بود که توسط ماموران ناجا کشف و ضبط شد.
سمنان- رئیس سازمان صمت استان سمنان با بیان اینکه در یک سال اخیر ۲۷ پرونده بهره‌برداری معدن در استان صادر شده است، گفت: میزان سرمایه گذاری این واحدها ۵۳۰ میلیارد ریال بوده است.
سمنان- رئیس سازمان صمت استان سمنان با بیان اینکه این استان دارای ۱۱ هزار و ۷۶۰ بافنده فرش است، گفت: ۲۷۰ مورد تسهیلات حمایت از تولید فرش در یک سال اخیر پرداخت شده است.
مکان و زمان مسابقات قهرمانی کشور کوراش بانوان و آقایان مشخص و مقرر شد استان سمنان میزبان این رویداد باشد.
سمنان- مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان با بیان اینکه دو طرح در مدارس استان همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی اجرایی می‌شود، گفت: مدارس استان میزبان طرح مدرسه انقلاب و محیا خواهند بود.
سمنان- استاندار سمنان با بیان اینکه این استان با قطعی گاز مواجه نشده است، گفت: با همراهی مردم و تمهیدات اندیشیده شده، مصرف گاز در استان ۵۰ درصد کاهش یافت.
سمنان- استاندار سمنان بابیان اینکه با توجه به کویری بودن استان باید از کشت محصولات آب بر جلوگیری شود، گفت: این استان می‌تواند پایلوت اصلاح الگوی کشت کشور معرفی شود.
شاهرود- مدیرکل پزشکی قانونی استان سمنان با بیان اینکه مرداد ماه سال جاری ۳۴ نفر در سوانح رانندگی برون شهری استان جان باختند، گفت: این میزان به نسبت مدت مشابه سال قبل رشد داشته است.
سمنان- بیش از نیمی از اراضی استان سمنان یا ۲.۵ میلیون هکتار فاقد پوشش گیاهی یا همان بیابان است اما نگرانی‌ها اینجا است که به این میزان اراضی بیابانی متاسفانه روز به روز افزوده می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ