فرهاد اینالوئی معاون فناوری اطلاعات بانک ایران زمین در نشست تخصصی "پارادایم‌های پیش روی صنعت پرداخت" گفت: با ورود بازیگران جدید در عرصه صنعت پرداخت و ترغیب سرمایه گذاران از طریق مدل های مختلف کسب‌ وکار، در آینده اقتصاد دیجیتال، این بانک‌ها هستند که کار را در دست خواهند گرفت و برجسته خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دبیر چهارمین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور گفت: المپیاد بزرگترین رویداد ملی ورزش محسوب می‌شود و به جرات می‌توان گفت نتایج بسیار مثبت و تاثیرگذاری برای ورزش خواهد داشت.
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: نقش سازنده مقاومت لبنان در قبال صهیونیست‌ها قابل توجه است و ایران بر موضع حمایتی خود از لبنان برای عبور از مشکلات تاکید دارد.
کمک‌داور دوم بازی پرسپولیس و آلومینیوم بیشترین نقش را در رقم‌خوردن جنجال‌های این دیدار داشت.
نشست هم‌اندیشی نقش آفرینی ستاد توسعه زیست فناوری در حوزه بیوتکنولوژی صنعتی برگزار شد.
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با نخست وزیر ژاپن، نقش برجسته جمهوری اسلامی ایران در ارتقا امنیت انرژی در منطقه خلیج فارس را مورد تاکید قرار داد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا با اشاره به نقش موثر مرزبانی در مقابله با قاچاق مواد مخدر، بر ضرورت پشتیبانی اطلاعاتی و اجرای عملیات های مشترک تاکید کرد.
الهلال موفق شد به لطف درخشش بازیکنان خارجی خود، از سد الاتحاد گذشته و راهی مرحله نیمه نهایی جام ملک سلمان شود.
نمایندگان جنبش‌ها و گروه‌های فلسطینی و لبنانی با صدور بیانیه‌ای مشترک بر ضرورت هوشیاری مقابل تحولات خطرناک اردوگاه عین الحلوه و دست‌های خارجی پشت این درگیری‌ها تاکید کردند.
وزیر امور خارجه گفت: کراچی به عنوان مرکز اقتصادی پاکستان سهم و نقش مهمی را می‌تواند در ارتقای همکاری‌های ایران و پاکستان ایفا کند.
دکترای مطالعات زنان و خانواده طی یادداشتی به موضوع نقش نظام سلطه در استحاله زن مسلمان پرداخت.
سرمربی پرسپولیس نقش ویژه‌ای برای مهاجم جدید تیمش در نظر گرفته است.
نقش افرینی بیمه البرز در دیپلماسی اقتصادی
شاهمیرزایی گفت: پدافند غیرعامل و مدیریت بحران برای حفظ قابلیت‌ها، توانمندی و مصون‌سازی سرمایه‌ها و دارایی‌های صنعت نفت در برابر تهدیدها مؤثر و حیاتی است.
هر ساله با آغاز فصل گرم نگرانی های برقی و شرایط پایداری شبکه برق آغاز می شود که با راهکارهایی ساده می توان به راحتی از این نگرانی ها را بدون قطعی برق پشت سر گذاشت.
مهمترین مشکل بانک‌ها عدم رعایت حاکمیت شرکتی است و مجموعه نظام باید به بانک مرکزی کمک کند. علاوه براین برخورد با بانک‌های ناتراز نباید به شکلی صورت گیرد که مردم آسیب ببینند و باید بانیان و سهامداران عمده آن بانک‌ها جریمه شوند.
فرزین، رئیس بانک مرکزی گفت: ۲۹ اردیبهشت تمامی روسای بانک‌های مرکزی اتحادیه «پایاپای آسیایی» به تهران خواهند آمد.
فرزین، رئیس بانک مرکزی گفت: ۲۹ اردیبهشت تمامی روسای بانک‌های مرکزی اتحادیه «پایاپای آسیایی» به تهران خواهند آمد.
تبریز- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: بانک‌های خصوصی سرمایه و سپرده مردم این استان را دریافت و در سایر استان‌ها هزینه می‌کنند.
بانک‌ها باتوجه به پایین بودن نرخ کفایت سرمایه خود امکان تامین مالی کلان پروژه‌ها را ندارند و با اعطای وام سندیکایی می‌توانند در این تامین مالی نقش آفرینی کنند.
ارائه خدمات گسترده و نوین بانکی در سطح استاندارد‌های جهانی، مستلزم داشتن کارکنانی مستعد و آموزش دیده است در همین راستا «بانک ایران زمین» توسعه مهارت‌های حرفه‌ای و توجه به اصل جانشین‌پروری را از اولویت‌های این بانک مطرح می‌کند.
رئیس هیات عامل صندوق توسعه ملی گفت: باید نقش تسهیلات‌دهی را به بانک‌ها برگردانیم، سرمایه‌گذاری اصلی را به بخش خصوصی دهیم و مشارکت در سرمایه‌گذاری را به صندوق واگذار کنیم.
سریلانکا بین ۱۰ تا ۲۰ درصد از بدهی‌های معوق خود را به بانک‌های چینی بدهکار است. وام‌ها هنوز نقش مهمی در وضعیت اسفناک سریلانکا دارند. دلیل آن این است که قرارداد‌های چینی به طور قابل توجهی متفاوت از قرارداد‌هایی هستند که آن کشور با ژاپن یا بانک جهانی منعقد کرده است.
یک تولید کننده صنعتی با بیان اینکه برای اینکه صنعت کشور از رکود خارج شده و تولید به چرخش در بیاید، گفت: بانک‌ها وظیفه دارند که با ارائه تسهیلات ارزانقیمت به تولیدکنندگان واقعی کمک کنند و این تسهیلات باید زمانی به آن‌ها تعلق گرفته شود که نظارت‌های اساسی و دقیق صورت گرفته باشد.
آمپول فشار خون جایگزین قرص می‌شود

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ