سریلانکا بین ۱۰ تا ۲۰ درصد از بدهی‌های معوق خود را به بانک‌های چینی بدهکار است. وام‌ها هنوز نقش مهمی در وضعیت اسفناک سریلانکا دارند. دلیل آن این است که قرارداد‌های چینی به طور قابل توجهی متفاوت از قرارداد‌هایی هستند که آن کشور با ژاپن یا بانک جهانی منعقد کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نامه‌نگاری‌های شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) به صورت الکترونیک انجام شده و تاریخ و شماره نامه به صورت سیستمی توسط همین سامانه درج می‌گردد، در حالیکه شماره و تاریخ نامه مورد اشاره به صورت دستی نوشته شده است.
سخنگوی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) گفت: این فرد از کارکنان فرودگاه نبوده که بخواهیم وی را اخراج کنیم و آن شرکت بخش خصوصی هم قصد اخراج وی را ندارد. این فرد در شغل خود سابقه خوبی داشته و این اقدامش جنبه طنز داشت.
سازمان هواپیمایی کشوری از مسافران خواست که همزمان با برگزاری مهمانی ۱۰ کیلومتری غدیر در روز جمعه و ترافیک‌مسیر، زودتر در فرودگاه حاضر شوند.
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) از آمادگی کامل فرودگاه برای برقراری پروازهای اربعین در شهریور امسال و اعزام حدود ۲۰۰ تا ۲۵۰ هزار نفر از ترمینال سلام خبر داد.
محمدی بخش گفت: فرودگاه‌های امام خمینی (ره)، شهید هاشمی نژاد مشهد مقدس و شهید بهشتی اصفهان به ترتیب پرترافیک ترین فرودگاه‌ها در عملیات پروازهای حج تمتع بودند.
وزیر امور خارجه کشورمان در پایان سفر منطقه‌ای خود به ۴ کشور حوزه خلیج فارس، فرودگاه دبی را به مقصد تهران ترک کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان در پایان سفر منطقه‌ای خود به ۴ کشور حوزه خلیج فارس، فرودگاه دوبی را به مقصد تهران ترک کرد.
فرودگاه بین‌المللی حیدر علی اف اعلام کرد: پرواز‌ها به ایران طبق معمول انجام می‌شود.
اتحادیه‌ اصناف انگلیس از برنامه اعضای این اتحادیه برای راه‌اندازی موج جدید اعتصابات سراسری در بخش فرودگاهی این کشور خبر داد.
مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) گفت: فرودگاه «سلام» به طور اختصاصی برای اعزام حجاج و زائران عتبات عالیات در نظر گرفته شده است .
جعفر یارزلو گفت: امسال ۸۷۵۵۰ نفراز حجاج بیت‌الله الحرام از ۲۱ فرودگاه کشور به دو فرودگاه در عربستان یعنی جده و مدینه منوره منتقل خواهند شد
وزیر حمل و نقل دولت پیشبرد امور لبنان به استقبال گرم بشار اسد از هیئت لبنانی اشاره کرد و سوریه را شریان حیاتی بخش حمل و نقل لبنان دانست.
پرواز‌های فرودگاه مهرآباد با توجه به بارش برف وشرایط جوی حاکم بر پایتخت برقرار و در صورت مساعد بودن شرایط جوی فرودگاه مقصد مطابق برنامه روزانه در حال انجام است. بقیه فرودگاه‌های کشور باز و عملیاتی است.
به دلیل ناپایداری جوی، احتمال لغو برخی پرواز‌ها وجود دارد. مسافران می‌توانند با شماره‌های ۱۹۹ و ۰۲۱۶۱۰۲۱ تماس گرفته و اطلاعات پرواز خود را قبل از عزیمت به سمت فرودگاه دریافت کنند.
دو نظامی ارتش سوریه در نتیجه تجاوز هوایی رژیم صهیونیستی به فرودگاه دمشق جان خود را از دست دادند.
آمارها نشان می‌دهد از ابتدای سال تا کنون فرودگاه مهرآباد بیش‌ترین میزان اعزام و پذیرش مسافر را به خود اختصاص داده است.
سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام‌خمینی(ره) با اشاره به دلیل عدم بین المللی شدن فرودگاه امام خمینی گفت: فرودگاه امام خمینی به دلیل بی ثباتی در دولت قبل بین المللی نشد.
تعداد زیادی از هواداران کرواسی برای تشویق تیم ملی کشورشان برابر آرژانتین، راهی دوحه قطر شده اند.
منابع عراقی از آتش سوزی در فرودگاه بغداد خبر دادند.
رئیس گروه هوایی ستاد توسعه فناوریهای فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی گفت: یکصد فرودگاه در کشور، کمتر از بیست درصد فعال هستند که با رونق ایر تاکسی‌ها فعال می شوند.
مشهد ـ مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی گفت: فرودگاه مشهد هم اکنون آماده خدمت‌رسانی به زائران دهه پایانی صفر است.
فرودگاه امام خمینی در اطلاعیه ای اعلام کرد: در پی اتفاقات سیاسی بغداد، فرودگاه پایتخت عراق تعطیل شده و پروازهای تهران-بغداد انجام نمی‌شود.
فرودگاه امام خمینی در اطلاعیه ای اعلام کرد: در پی اتفاقات سیاسی بغداد، فرودگاه پایتخت عراق تعطیل شده و پروازهای تهران-بغداد انجام نمی‌شود.
شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی اعلام کرد که موشک های این جنبش فرودگاه بن گوریون و ۶۰ شهرک صهیونیستی نشین را مورد اصابت قرار داده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ