نشست هم‌اندیشی نقش آفرینی ستاد توسعه زیست فناوری در حوزه بیوتکنولوژی صنعتی برگزار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یزد- پویش نقش آفرینی بانوان یزدی در مشارکت‌های اجتماعی همزمان با رزمایش فاطمی ۳ و به مناسبت روز ملی اهدای خون به مدت یک هفته در یزد آغاز شد.
مسئله تأثیر و نقش تعیین‌کننده توسعه هوش مصنوعی مولد بر نتیجه انتخابات در سراسر جهان به چالشی اساسی برای دولت‌مردان و تنظیم‌گران بدل شده است.
معاون علمی رئیس جمهور بر نقش آفرینی شرکت‌های بزرگ در توسعه فناوری‌های تحول‌آفرین تاکید کرد و گفت: این شرکت ها باید سوار بر فناوری و سازنده آن باشند و از مرحله مصرف فناوری خارج شوند.
اولین کالاهای بشردوستانه اهدایی به کشور افغانستان،ازطریق به‌کارگیری بیش از یکصد دستگاه کانتینر متعلق به ناوگان کشتیرانی،وارد چابهار و پس از تخلیه و بارگیری و به مقصد کشور افغانستان ارسال شد.
معاون امور زنان و خانواده با بیان اینکه در مسئولیت پذیری‌، مدیریت و نقش آفرینی زنان باید اصلاح فرهنگی داشته باشیم، گفت: با توجه به این موضوع مشکلات اشتغال، ازدواج و رفاه دختران رفع می‌شود.
یاران محمد جواد معنوی نژاد با شگفتی آفرینی راهی فینال جام باشگاه‌های آسیا شدند.
وزیر کشور بر فعالیت احزاب قوی و کارآمد تاکید کرد و گفت: انتخابات باید با مشارکت حداکثری و نقش آفرینی اثرگذار احزاب برگزار شود.
کمک به مردم آسیب دیده شهر خوی سبب شده تا امروز ستارگان دنیا هنر و فوتبال گرد هم بیایند.
روز جمعه 21 بهمن بعد از آخرین نشست پرسش و پاسخ فیلم های جشنواره فجر ۴۱ در ساعت ۱۹، منتخبی از میهمان های خارجی در سالن نشست پرسش و پاسخ مهمان اهالی رسانه خواهند شد.
روز جمعه 21 بهمن بعد از آخرین نشست پرسش و پاسخ فیلم های جشنواره فجر ۴۱ در ساعت ۱۹، منتخبی از میهمان های خارجی در سالن نشست پرسش و پاسخ مهمان اهالی رسانه خواهند شد.
فیلم‌های «در آغوش درخت» به تهیه کنندگی محمدرضا مصباح و کارگردانی بابک خواجه پاشا، «غریب» به تهیه کنندگی حامد عنقا و کارگردانی محمدحسین لطیفی، «وابل» به تهیه کنندگی سپهر سیفی و کارگردانی تورج اصلانی و «گل‌های باوارده» به تهیه کنندگی سعید سعدی و کارگردانی مهرداد خوشبخت رونمایی خواهد شد.
نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی در حالی امسال برگزار می‌شود که در حاشیه آن برخی اتفاقات برای اولین بار از جمله حضور کشور ژاپن در این نمایشگاه رقم می‌خورد.
تیم نیان الکترونیک خراسان در آغاز هفته بیست‌وسوم لیگ برتر موفق به شکست پیکان شد تا صعود این تیم به مرحله پلی‌آف قطعی شود.
سرپرست ستاد آب، اقلیم و محیط زیست معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری گفت:دانشگاهیان در رفع چالش‌های حوزه آب و محیط‌زیست نقش‌آفرینی می‌کنند.
حسن بیک محمدلو گفت: این سازمان از هم اکنون با تمام توان در تلاش برای نقش آفرینی بیشتر در اقتصاد دریامحور به عنوان یکی از بخش‌های مهم برنامه هفتم توسعه است.
چند بازیکن چینی اسنوکر در یک رسوایی بزرگ در این ورزش نقش داشته اند.
پائولو دیبالا هافبک آرژانتینی باشگاه رم طی مصاحبه ای درباره مصدومیت، رابطه اش با مورینیو و کارش با آرژانتین در جام جهانی صحبت کرده است.
سعید مهری در جریان پیروزی آبی‌ها برابر نساجی در سوپرجام فوتبال ایران توانست دقایقی را برای تیمش به میدان برود.
سعید مهری در جریان پیروزی آبی‌ها برابر نساجی در سوپرجام فوتبال ایران توانست دقایقی را برای تیمش به میدان برود.
پاس گرگان و ایفاسرام اردکان برگزار کننده یکی از جذاب ترین مسابقات هفته پنجم لیگ برتر والیبال خواهند بود.
رئیس‌جمهور با بیان اینکه در گام نخست توانستیم اعتماد سیاسی متقابل را تقویت کنیم،گفت: در گام دوم نقش آفرینی جمهوری اسلامی ایران و حضور فعالش در منطقه را دنبال می کنیم.
قم- مدیر حوزه‌های علمیه گفت: انتظار می‌رود، دستگاه دیپلماسی در صحنه‌های حساس و مواقع ویژه و با نگاه به نیازها و مصالح کشور و انقلاب نقش آفرینی کند.
ساخته پنی مارشال با بازی درخشان رابرت دنیرو و رابین ویلیامز، یک روایت درخشان و تحسین شده از درام‌هایی است که مضمونش کوشش برای عبور از یک وضعیت بحرانی مزمن است؛ اما در نهایت فرجام ماجرا آن گونه که انتظار می‌رود، رقم نمی‌خورد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ