اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آمپول نوروبیون را برای بیماری‌های سیستمیک عصبی به دلیل کمبود شدید ویتامین B ۱، B ۶ و B ۱۲ استفاده می‌کنند.
الهی درد به سر هیچ بنی بشری ننشیند، حتی در دوره‌ای که درد کوچک و بزرگ دوا و درمان دارد، اما یک وقت درد، بی‌دوا و ‌درمان می‌شود، وقتی در عین بودن، نیست. نیست که نیست. از ۱۳ آبان تا هلال‌احمر تا ناصر خسرو تا آن یکی و این یکی، اگر هم باشد به یک تومان و دو تومان نمی‌دهند، انگار که خون پدر دلال‌ها از طلاست که این طور تعداد صفرهای هر قرص و آمپولی را بالا و بالاتر حساب و کتاب می‌کنند. وضعیت دارو خراب است، انگار جایی است میان کما و مراقبت‌های ویژه. بلاتکلیف است. صدای همه را درآورده، اما هنوز همان‌جایی هستیم که قبل‌تر هم بودیم. یعنی همین چندماه پیش که یک قرص و شربت معمولی هم پیدا نمی‌شد.
دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال ایران گفت: شب گذشته کار من به سرم و قرص کشید و چند آمپول زدم تا بتوانم مقابل هلند بازی کنم، اما نمی‌توان با این مسائل شکست مقابل این تیم را توجیه کرد.
دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال ایران گفت: شب گذشته کار من به سرم و قرص کشید و چند آمپول زدم تا بتوانم مقابل هلند بازی کنم.
باشگاه آپول قبرس که ریکاردو ساپینتو را به خدمت گرفته تا به امروز برای خرید بازیکن ایرانی برنامه ریزی نکرده است.
مشیری یادآور شد: اگرچه ویتامین‌های گروه "ب" احساس خوبی از نظر رفع خستگی و راحتی اعصاب ایجاد میکند و نتیجه مصرف آن خوشایند است، ولی باید ابتدا مطمئن شد که بدن به آن نیاز دارد یا خیر، چون مازاد بر نیاز این ویتامین از طریق کلیه‌ها دفع خواهد شد در غیر اینصورت نباید بطور مکرر آمپول "نوروبیون" تزریق کنیم.
مکمل‌های ب ۱۲ در اشکال مختلفی مثل کپسول، قرص، آمپول، قرص‌های ژلاتینی، قطره و حتی اسپری به بازار عرضه می‌شوند. چنانچه کمبود نداشته باشید، مصرف این مکمل‌ها ممکن است باعث ایجاد عوارض جانبی زیر شود.
هافبک استقلال همچنان در مچ پای خود احساس درد می‌کند و با وجود مصدومیت برای تیمش به میدان می‌رود.
ویتامین B ۱۲ یکی از ویتامین‌های مهم و ضروری برای بدن است که کمبود آن مشکلاتی را برای سلامتی به وجود می‌آورد، به همین دلیل مصرف آمپول و مکمل‌های حاوی این ویتامین ضروری است.
ویدیویی عجیب که توسط مسئول داروخونه موقع تحویل دارو گرفته شده است، تصویری عجیب از شیشه شکسته در بسته بندی آمپول را نشان میدهد! این مسئول در حین تحویل دارو متوجه یه صدای اضافی در ویال آمپول شده است!
بازیکن استقلال گفت که به دلیل تعداد بالای مصدومان در بازی های قبل، این تیم نتایج بدی را کسب کرد.
تایباد ـ مدیر کل گمرک مرزی دوغارون تایباد گفت: ۱۱ هزار عدد آمپول کمیاب در مرز زمینی دوغارون تایباد کشف شد.
محمد نصرتی مدافع سابق پرسپولیس می‌گوید در جام جهانی ۲۰۰۶ علی دایی شرایط مناسبی نداشت.
گئورگی گولسیانی پس از تزریق آمپول شرایط خوبی در تمرین دارد.
گئورگی گولسیانی پس از تزریق آمپول شرایط خوبی در تمرین دارد.
گئورگی گولسیانی به دلیل تزریق آمپول در زانو، تمرین دیروز پرسپولیس را از دست داد.
گئورگی گولسیانی به دلیل تزریق آمپول در زانو تمرین امروز پرسپولیس را از دست داد.
رئیسه اتاق اصناف شهرستان ری گفت:یک انبار در شورآباد به تخلیه و دپوی مقدار قابل توجهی آمپول تاریخ مصرف گذشته و تقلبی بوتاکس و سرویس توالت فرنگی خارجی قاچاق، اقدام کرده بود که طی گشت مشترک بازرسان اتاق اصناف شهرستان ری، تعزیرات حکومتی و بازرسان اداره صنعت و پلیس امنیت اقتصادی کشف و ضبط شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ