رهبر حزب جمهوری خواه فرانسه با ارسال تسلیحات سنگین نظامی کشورش به اوکراین اعلام مخالفت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پاریس با بازگشت و گلزنی امباپه هم برنده نشد
قضیه کیلیان امباپه همه برنامه های انتقالاتی پی اس جی را تحت الشعاع قرار داده و اجازه خریدهای بیشتر را از تیم پاریسی گرفته است.
داوطلب خرید باشگاه ون پارس اصفهان می‌گوید تحسیر نباید درباره صلاحیت مالی و فنی او حرف بزند.
در پی وقوع کودتای نظامی در نیجر، فرانسه شهروندان خود را از این کشور خارج می‌کند.
اولتیماتوم قطر به کیلیان امباپه تا ساعاتی دیگر به اتمام می رسد ولی ستاره فرانسوی در دامی که برای او پهن شده بود، نیفتاد.
امروز دوشنبه 31 جولای آخرین مهلت تمدید یا عدم تمدید کیلیان امباپه تا سال 2025 در PSG است.
وزیر اقتصاد و دارایی فرانسه امروز تأکید کرد: قطع کامل روابط اقتصادی بین آمریکا و اروپا با چین غیرممکن است و توهمی بیش نیست.
جدایی کیلیان امباپه و رفتن او به رئال، از هر حیث به ضرر بارسلوناست. هم رقیب بزرگ بارسا قدرتمندتر خواهد شد و هم اینکه پی اس جی قصد دارد دمبله را جایگزین امباپه کند.
کارلوس توز، ستاره سابق تیم ملی آرژانتین، معتقد است لیونل مسی به خاطر سفر به عربستان نباید از پی اس جی عذرخواهی می‌کرد و این کاری بود که باشگاه باید انجام می‌داد.
وزیر میراث فرهنگی گفت: من از ادبیاتی که در مورد خر سواری مطرح کردند نمی‌خواهم استفاده کنم، ولی بعضی از این بنا‌ها تبدیل به سگدونی شده است. من در صفحه خودم جا‌هایی را نشان دادم که یک بنایی ۱۰۰ ساله است و یک زمانی کاروانسرا بوده یا محلی بوده در کوچه پس کوچه‌های شهر‌های مختلف، درب را که باز کرده‌ایم سگ‌ها پارس کرده‌اند و مجبور شدیم برویم پشت بام همسایه و از آنجا محل را ببینیم. نباید اینطور باشد مدیران ما نباید صرفاً شرایط را توصیف کنند، مدیران ما باید راه حل بدهند.
سرخیو راموس، مدافع پاری سن ژرمن، با انتشار پیامی طعنه‌آمیز از ایلان ماسک خواست که فقط به فکر کسب درآمد از توییتر نباشد.
وزیر اقتصاد فرانسه با حمایت از موضع رئیس جمهور این کشور درباره تایوان، گفت که پاریس نباید صرفا به خاطر اتحاد با آمریکا، وارد مناقشه چین و تایوان شود.
یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، تاکید کرد توماس مولر اگر مصدوم نباشد مقابل پاریس به میدان خواهد رفت.
کریستوف گالتیه، سرمربی پاری سن ژرمن، می‌گوید حذف تیمش ناراحت‌کننده بوده اما نباید به باری روی دوش آنها تبدیل شود.
حسن صالح حمیدزیچ، مدیر بایرن مونیخ، به شدت از رفتار سرژ گنابری در چند روز اخیر انتقاد کرده است.
کیلیان امباپه هنوز به پاریس برنگشته و فردا نباید منتظر دیدار مجدد او و لیونل مسی در جریان بازی با آنژه باشیم.
خسه، بازیکن سابق رئال، درک نمی کند چرا امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه، به کیلیان امباپه توصیه کرد راهی رئال نشود و در پاریس بماند.
سیدمحمدرضا میرتاج الدینی، نماینده تبریز و آذرشهر و اسکو گفت: هر چند تاریخ نشان داده کشور‌هایی مانند فرانسه همواره در صف دشمنان ملت ایران ایستاده‌اند لذا اقدامات اخیر آن‌ها تازگی ندارد؛ به عنوان مثال میراژ‌های فرانسوی که برای بمباران در اختیار صدام قرار داشت یکی از اقدامات ضدایرانی پاریس محسوب می‌شود.
ند پرایس با تکرار ادعای واشنگتن درباره عضویت ایران در کمیسیون مقام زن سازمان ملل، در پاسخ به سوال خبرنگاری، عضویت ایران در این کمیسیون را تحقیر آمیز خواند و مدعی شد نباید در این کمیسیون حضور داشته باشد. وی ادعا کرد که برخی از بدترین ناقضان حقوق بشر در برخی کمیسیون‌های سازمان ملل حضور دارند.
محمدجواد لاریجانی گفت: «در ماجرای خانم مهسا امینی یک‌سری سؤالات طبیعی وجود دارد که باید برای مردم روشن کرد، اما ناراحتی آدمکش‌ها در واشنگتن و پاریس مصنوعی است». او تأکید کرد که نباید پلیس تضعیف شود.
کریستوف گالتیه، سرمربی پاری سن ژرمن، از نیمار برای درخشش در بازی برابر لیون تمجید کرد.
رئیس جمهور روسیه به ماکرون گفت که اتحادیه اروپا نباید در خصوص ارسال مواد غذایی و کودهای شیمیایی روسیه به آفریقا و خاورمیانه مانع تراشی کند.
کریستوفر گالتیه، سرمربی فرانسوی پاری سن ژرمن، از عملکرد تیمش در دیدار با برست راضی نیست.
ند پرایس گفت: استفاده از حق آزادی بیان برای دفاع از حقوق زنان هرگز نباید جرم‌انگاری شود. آزادی بیان اصلی است که ما در سراسر جهان و در هر زمان و با هر دولتی و در هر کجا از آن حمایت می‌کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ