سخنگوی شهرداری تهران گفت: نیم بها شدن بلیت وسایل حمل و نقل عمومی در روزهای آلودگی هوا برای اجرایی شدن نیاز به تأیید شورای شهر دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی فراجا جزئیات کامل تمهیدات پلیس در خصوص خدمات گذرنامه ای برای زائران اربعین حسینی را تشریح و از تمدید ۲۰۰ هزار گذرنامه که اعتبار آنها منقضی شده بود، خبر داد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: بر اساس مصوبه شورای عالی فضای مجازی، تعرفه ترافیک سرویس‌های داخل کشور نیم بها و خدمات پایه کاربردی یک سوم است.
نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال ساحلی با انجام مسابقات شب گذشته به پایان رسید.
باشگاه بارسلونا به دلیل اشتباهاتی در گزارش صورتحساب مالی خود در سال 2022 از سوی یوفا 500 هزار یورو جریمه شد.
سرخیو ریکو فقط نیم سانتی‌متر با مرگ فاصله داشت و خوش شانس بود که توانست زنده بماند.
وحید امیری پس از خروج از ساختمان باشگاه پرسپولیس صحبت‌های کوتاهی با هواداران این تیم داشت.
کانون جهانگردی و اتومبیلرانی به مناسبت فرارسیدن سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س)، گواهی نامه رانندگی بین المللی را با ۵۰ درصد تخفیف برای زوج‌های جوان صادر می‌کند.
نساجی – پرسپولیس. تعیین کننده سرنوشت قهرمانی است. پرسپولیس با کسب سه امتیاز این دیدار فارغ از نتایجی که در دیگر بازی ها رقم می خورد، در استادیوم شهید وطنی جشن قهرمانی می گیرد.
یک رسانه یونانی تاکید کرد که عملکرد احسان حاج صفی مدافع ایرانی آاک مقابل المپیاکوس دیگر حتی نیم ثانیه تردید هم برای تمدید قراردادش باقی نمی‌گذارد.
بهتاش فریبا معتقد است همچنان پنج تیم صدر جدولی برای قهرمانی شانس دارند و نتایج هفته‌های باقی‌مانده تعیین‌کننده خواهد بود.
گل گهر توانست با ارائه یک بازی خوب و حساب شده در نیمه نخست، با برتری 2 بر صفر به رختکن برود.
به هر تیمی که می‌خواستم بروم، می‌گفتند این رباط داده است. باز هم می‌گویم رباط دادیم، آدم که نکشتیم!
ستاره ایرانی تیم فوتبال فاینورد پس از ورود به زمین در دقیقه 68 نتیجه مسابقه را با عملکرد خود تحت تاثیر قرار داد.
در شرایطی که مصوبه قانونی شورای شهر نیم بها یا رایگان شدن مترو را برعهده شهردار قرار داده است اما شهرداری تهران توپ را در زمین شورای شهر انداخته است و وظیفه قانونی خود را نادیده گرفته است.
مهدی تیکدری معتقد است یکی از دلایل نتیجه‌گیری خوب گل‌گهر در مسابقات، ارتباط خوب بین بازیکنان و اعضای کادرفنی این تیم است.
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران تصمیم‌گیری پیرامون نیم‌بها شدن بلیت وسایل حمل و نقل عمومی در روزهای آلوده را بر عهده شهردار دانست.
بلیت‌های موزه برج آزادی در روزهای سه‌شنبه برای همه اقشار جامعه نیم بها شد.
شهردار تهران گفت: زیرساخت‌های لازم برای نیم‌بها شدن بلیط مترو و اتوبوس وجود ندارد.
شهرداری مصوب کرده بود که در روزهای آلوده هوا بهای بلیط ناوگان حمل و نقل عمومی تهران شامل مترو و اتوبوس نیم بها باشد اما گزارش‌های مردمی حاکی از این است که این مصوبه اجرایی نشده است.
بازار اجاره بها در منطقه شرق تهران با نوسان همراه است برای یک خانه در شرق باید حداکثر ماهی 10 میلیون تومان کنار گذاشته شود.
بازار اجاره بها در منطقه شرق تهران با نوسان همراه است برای یک خانه در شرق باید حداکثر ماهی 10 میلیون تومان کنار گذاشته شود.
بازار اجاره بها در منطقه شرق تهران با نوسان همراه است برای یک خانه در شرق باید حداکثر ماهی 10 میلیون کنار گذاشته شود.
بلیت موزه‌ها برای مادران با ۳ فرزند نیم‌بها شد
مدیرکل موزه‌های کشور گفت: بلیت موزه‌ها برای مادران دارای سه فرزند و بیش‌تر، نیم بها شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ