مجری خط ۱۰ مترو تهران گفت:شرکت مترو تهران جهت تجهیز کارگاه‌های عمرانی و آغاز عملیات اجرایی احداث ایستگاه‌های فاز نخست خط ۱۰ مذاکراتی را با شهرداری مناطق مربوطه پیگیری می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بررسی ها نشان می دهد که در مرحله دوم سامانه یکپارچه فروش خودرو موعد تحویل خودرو به اغلب متقاضیان به سال بعد موکول شده؛ مساله ای که می تواند اهداف تاسیس سامانه را زیر سوال برد.
تمرینات هوادار در زمین خیریه عمل پیش از رونمایی از خریدهای تابستانی‌ این باشگاه آغاز شده است.
زمان نوبت دهی تحویل خودروهای عرضه شده از طریق سامانه یکپارچه ۲۴ خرداد اعلام می شود.
سرپرست وزارت جهاد کشاورزی گفت: مسکن باید به صورت خرید انبوه و تحویل کلید باشد نه تحویل زمین برای ساخت و این کار به راحتی قابل انجام است.
اگرچه همانطور که سیدمیعاد صالحی -مدیرعامل راه‌آهن ایران- تاکید دارد، این مسیر می‌تواند به‌عنوان یک مسیر خوب برای جابه‌جایی زائران ایرانی به‌سمت کربلا در طول سال مورد استفاده واقع شود. باوجود این، ماه مبارک رمضان به پایان رسیده و هنوز از اینکه عراق چه اقدام جدیدی برای تحویل زمین به ایران جهت شروع عملیات مین‌روبی انجام داده، خبری منتشر نشده است.
وزیر صمت درباره زمان تحویل خودروهای وارداتی توضیحاتی ارائه کرد.
با توجه به اولویت بندی تحویل خودروهای داخلی، متقاضیان می توانند بعدازظهر امروز با مراجعه به سامانه یکپارچه فروش خودرو از جزئیات تحویل خودرو مطلع شوند.
سخنگوی وزارت صمت گفت: نوبت‌دهی زمان تحویل خودروهای داخلی اواخر فروردین‌ مشخص می‌شود.
عطیه تک‌تهرانی، مدیر پژوهش انجمن یوزپلنگ ایرانی معتقد است، کم شدن تلفات یوز در اثر تصادفات در توقف یا روی زمین ماندن ایمن‌سازی جاده، بی‌تاثیر نبوده است: شاید یکی از دلایل، ناشی از کم‌کاری باشد چراکه تلفات یوز کم شده بود. آخرین تلفات ما قبل از مردادماه ۱۴۰۱ مربوط به سال ۹۷ بود که در آن سال، یارقلی در شمال میاندشت در اثر تصادف کشته شد. بعد از حادثه مردادماه سال گذشته، گروهی تشکیل داده و طرحی تهیه کردیم و به سازمان محیط‌زیست ارائه دادیم تا آن‌را به وزارت راه تحویل بدهند
اردوی تیم ملی فوتبال زنان فردا خاتمه می باید و زمین شماره یک کمپ تیم های ملی به تیم تحت هدایت امیر قلعه نویی تحویل می شود.
از تحقیقات محلی و کتب تاریخی چنین برمی‌آید که قسمت‌هایی از بنا از زمان احداث اولیه باقی مانده و قسمت‌هایی نظیر شبستان جدید از الحاقات سال‌های ۱۳۳۵ و ۱۳۳۶ هجری شمسی است.
ورود یک پیک تحویل غذا به زمین بسکتبال در جریان یک مسابقه که از تلویزیون نیز به صورت زنده پخش زنده شد خبرساز شده است.
عضو هیأت مدیره سازمان ملی زمین و مسکن از تصویب ۷ شرکت صنعتی در دولت خبر داد که بادریافت زمین ازسازمان ملی زمین ومسکن وبدون دریافت تسهیلات بانکی برای کارکنان خود به احداث مسکن اقدام خواهندکرد
علاوه بر سوخو ۳۵، روسیه توانایی تسلیحاتی دیگری نیز دارد که در صورتی که در اختیار ایران قرار گیرد، می‌تواند توانایی‌های ایران را به‌طور قابل‌توجهی افزایش دهد. موشک‌های کروز مافوق صوت ضدکشتی مانند موشک‌های اونیکس و یاخنوت و همچنین سامانه پیشرفته موشکی زمین به هوای اس-۴۰۰ که مقامات روسی بار‌ها اعلام کرده‌اند که مایل هستند آن را به ایران بفروشند.
رییس‌جمهور با بیان این‌که «تلاش می‌کنیم لایحه بودجه با سیاست‌های ابلاغی رهبری با برنامه هفتم توسعه تطابق داشته باشد» سه رویکرد بودجه ۱۴۰۲ را رشد باثبات اقتصادی، عدالت‌خواهی و کارآمدسازی نظام حکمرانی برشمرد.
رییس‌جمهور با بیان این‌که «تلاش می‌کنیم که لایحه بودجه با سیاست‌های ابلاغی رهبری با برنامه هفتم توسعه تطابق داشته باشد» سه رویکرد بودجه ۱۴۰۲ را رشد باثبات اقتصادی، عدالت‌خواهی و کارآمدسازی نظام حکمرانی برشمرد.
امروز ایکر کاسیاس، اسطوره اسپانیا و باشگاه رئال مادرید، قبل از شروع فینال جام جهانی، کاپ قهرمانی را به زمین خواهد آورد.
سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن با تشریح تکالیف این سازمان در تأمین مالی طرح های و پروژه های بر مولد سازی دارایی ها تأکید کرد.
وزیر راه وشهرسازی با بیان اینکه در۹۰۰ شهر کمبود زمین نداریم، خاطرنشان کرد: قرار است زمین‌های ۲۰۰ تا ۲۵۰ متری به همراه وام و دیگر خدمات برای ساخت منزل به مردم ارائه شود و اگر کسی پول برای ساخت مسکن ندارد تدریجی آن را بسازد.
آمریکا قصد دارد تا نخستین محموله سامانه پدافند زمین به هوای ( NASAMS) را طی هفته‌های آتی به اوکراین تحویل دهد.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست درباره آخرین وضعیت «پیروز» توله پلنگ ایرانی گفت: حالش خوب است. خبر جدید این است که پایش را روی زمین می‌گذارد. در مجموعه پردیسان جست و خیز می‌کند، اما به دلیل این‌که توسط دایه انسانی پرورش پیدا کرده خصوصیات حیوانی کمتر در او نمود پیدا کرده است که کم کم باید به شکار عادت کند که این اتفاق می‌افتد.
هواداران فوتبال با وجود فروش ۱۶ هزار بلیت قبلی همچنان منتظر سهمیه جدید برای همراهی تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر هستند.
مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت: فعلاً حدود ۷ هزار هکتار از اراضی مازادی که در اختیار دستگاه هاست را شناسایی کردیم که برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن به وزارت راه و شهرسازی منتقل نکرده اند.
وزیر آموزش و پرورش گفت: حدود ۸۰۰ سالن و زمین چمن در حال تحویل است و ان شالله مابقی هم در فرصت مناسب تا پایان سال تحویل داده می شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ