روزنامه‌های ورزشی امروز سه شنبه ۲۷ دی ۱۴۰۱ را از نظر می‌گذرانید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کره جنوبی مدعی شد که هکرهای کره شمالی قصد داشتند به اطلاعات محرمانه رزمایش این کشور با آمریکا دست یابند که موفق نشدند.
رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو ضمن نارضایتی از قرعه‌کشی مسابقات واترپلو بازی‌های آسیایی، بر شرایط ایده‌آل حریفان ایران تاکید کرد و گفت: با وجود نابرابری‌ها برای مدال‌آوری تلاش می‌کنیم.
فرمانده نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز غرب به سرکردگی آمریکا و هم پیمانانش قصد ضربه زدن به اقتصاد ما را دارند، از این رو ما باید تلاش کنیم مشکلات اقتصادی را حل کنیم.
نماینده مردم اردبیل در مجلس گفت: دشمن در موضوع حجاب دوقطبی‌های وحدت شکنی در جامعه ایجاد کرده است، اما حتماً در این راه شکست مفتضحانه ای خواهد خورد.
سازمان امنیت فدرال روسیه امروز اعلام کرد: تلاش برای نفوذ یک گروه خرابکار اوکراینی در منطقه بریانسک خنثی شد؛ در این ارتباط ۴ خرابکار کشته شدند.
معاون اول قوه قضائیه گفت: هر اقدامی که در جهت ارتقا جایگاه ایثارگران، رزمندگان، جانبازان و فرزندان و همسران آنها بتوانیم حتماً انجام خواهیم داد.
رسانه‌ها و احزاب الجزایری درباره تلاش رژیم صهیونیستی با حمایت امارات برای سوق دادن تونس و موریتانی به سمت باتلاق عادی‌سازی روابط با تل آویو با هدف محاصره الجزایر هشدار دادند.
رسانه‌ها و احزاب الجزایری درباره تلاش رژیم صهیونیستی با حمایت امارات برای سوق دادن تونس و موریتانی به سمت باتلاق عادی‌سازی روابط با تل آویو با هدف محاصره الجزایر هشدار دادند.
ایران منبع جایگزینی برای واردات سیستم‌های نظامی پیشرفته ندارد. زمانی که تهران به دنبال خرید سامانه‌های دفاع هوایی پیشرفته از روسیه بود، مشکلات مشابهی از جمله تاخیر‌های طولانی را تجربه کرده است. بنابراین، آنچه در حال حاضر شاهد آن هستیم احتمالاً فقط مذاکره در مورد اختلافات و تلاش برای به دست آوردن اهرم فشار و پنهان کردن مشکلات است. تحویل سوخو-۳۵ روسیه به ایران احتمالا فقط نیازمند زمان است.
عراقچی دیپلماسی را شبیه کوه یخی دانست و گفت: آن قسمت بیرونی کوه یخ را دیپلماسی رسمی می‌گویند و آن حجم پنهانی و زیر آب را دیپلماسی غیر رسمی یا همان دیپلماسی ملل تشکیل می‌دهد که از طریق فرهنگی، ورزشی، هنری و رسانه‌ای قابل احیا است.
مرد بوتیک‌دار در جنایتی هولناک شوهر زن جوانی را کشت و جسدش را در زیرزمین خانه‌اش دفن کرد. این قاتل ادعا دارد بدگویی‌های خانم پرستار در مورد شوهرش او را وادار به این کار کرده است.
طبقه‌بندی مجدد بحث برانگیز پلوتو به عنوان یک سیاره کوتوله و کاهش تعداد سیاره‌های منظومه شمسی از ۹ به ۸، ستاره‌شناسان را از تلاش برای کشف و کاوش آن منصرف نکرده است.
بسیاری از کاربران اینترنت در تلاش برای یافتن دختر سرکش پنهان شده در این عکس، نا امید شدند، اما شما امید خود را از دست ندهید. سعی کنید چشمان خود را در سمت چپ تصویر متمرکز کنید، ممکن است چیزی مشکوک را تشخیص دهید.
در لیست پنهانی که احتمالاً میان مسئولان باشگاه و شاید برخی مربیان دست به دست شده نام تعداد قابل توجهی مدافع به چشم می‌خورد که ظاهراً این موضوع برآیند عملکرد نامطلوب دفاعی استقلال در فصل جاری است و آن‌ها که به دنبال سیاستگذاری فنی در استقلال فصل بعد هستند، تلاش می‌کنند با جذب مدافعان آماده دیگر تیم‌ها اوضاع دفاعی را سر و سامان دهند.
نامزد انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا با اذعان به شکست ناپذیر بودن روسیه در جنگ اوکراین گفت که اوکراین و آمریکا به شدت تلاش می‌کنند تا «تلفات فاجعه بار» نیروهای اوکراینی را پنهان کنند.
تلاش محمد محبی بعد از بازی با پارس جنوبی در تمرینات استقلال از نگاه عکاس این باشگاه پنهان نمانده است.
یک محقق آلمانی به "دویچه وله" می‌گوید که چگونه تیم Scan Pyramids اتاقی مخفی را در هرم بزرگ جیزه پیدا کردند. آن تیم به دنبال کشف اسرار پنهان بیش تری است.
به نظر می‌رسد که همزمان با شدت گرفتن دیپلماسی پنهان برای احیای برجام و تلاش میانجی‌گر‌ها برای سرعت بخشیدن به حل‌وفصل بحران در یمن که دو مساله عادی‌سازی رابطه تهران و ریاض و ثبات امنیتی و اقتصادی در منطقه به آن گره خورده، دولت بایدن تلاش می‌کند با تماس‌های دیپلماتیک مداوم با بازیگران منطقه‌ای محتوای بسته رایزنی‌های برجامی و غیربرجامی با ایران را بررسی و ذیل چارچوب نقشه کلان تعیین‌شده برای ایران در هر دو حوزه قرار دهد.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: باید تلاش کنیم خدای نکرده ضعف‌های خود را در سایه دین پنهان نکنیم و ضعف خود را به خاطر نجابت مردم مورد غفلت قرار ندهیم.
اصفهان- طی روزهای اخیر که نگرانی‌ها در خصوص استفاده از سوخت مازوت در مجاورت کلانشهر اصفهان افزایش یافته، به نظر می‌رسد برخی با اظهار نظرهایی تلاش می‌کنند درمورد این مسئله آدرس غلط بدهند.
سرمربی تیم سابر کشورمان گفت: هنوز خیلی کار داریم و باید خیلی تلاش کنیم، این تیم سابر باید مورد حمایت قرار بگیرد و نگاه‌ها باید به آن بیشتر باشد.
وقتی سازمان تأمین اجتماعی به انحای مختلف تلاش می‌کند از شرکت‌ها مبالغی اضافی در قالب حق بیمه قرارداد دریافت کند، شرکت‌ها ترجیح می‌دهند به صورت زیرزمینی کار کنند و پنهان کاری افزایش می‌یابد. تمامی این شرایط به غیرشفاف شدن فضای اقتصادی کشور منجر می‌شود. دریافت مبالغ اضافی از شرکت‌ها به فرار سرمایه‌ها از کشور و افزایش فعالیت‌های سوداگرانه منجر می‌شود.
«‌کی‌روش هیچ تفاوتی بین بازیکنان قائل نیست و هر کسی که تلاش کند و عملکرد خوبی داشته باشد، از چشم او پنهان نمی‌ماند.»
تئوری‌های توطئه پیرامون مرگ و به خاک سپردن ایوانا ترامپ با توئیت‌ها و هشتگ‌های فعالان لیبرال در رسانه‌های اجتماعی تقویت شدند. هنگامی که پلیس فدرال (اف بی‌آی) برای بازیابی اسناد طبقه‌بندی شده به عمارت ترامپ در مارالاگو یورش برد هشتگ Resistance Twitter تلاش کرد تا ارتباطی میان مرگ ایوانا و مشکلات حقوقی ترامپ برقرار کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ