رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: باید تلاش کنیم خدای نکرده ضعف‌های خود را در سایه دین پنهان نکنیم و ضعف خود را به خاطر نجابت مردم مورد غفلت قرار ندهیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیام درگذشت مادر شهید والامقام سرلشکر علی هاشمی را تسلیت گفت.
قالیباف با بیان اینکه مدیریت در مجلس کار سختی بوده و مشابه هیچ کجای دیگر نیست، گفت: من نیز به عنوان نماینده یک رأی دارم و در مجلس نماینده‌ای از دیگری نماینده‌تر نیست. من صرفاً سخنگوی سایر نمایندگان هستم و قدمی از آیین نامه عبور نمی‌کنم.
رئیس مجلس حمایت خود از سلاح ورزی رئیس غیرقانونی اتاق بازرگانی را تکذیب و اعلام کرد: طبق قانون هیأت نظارت شامل سه وزیر، رییس سازمان استاندارد و رئیس اتاق و نیز هیأت رئیسه اتاق بازرگانی می‌توانند انتخابات را باطل اعلام کنند.
قالیباف در پاسخ به پرسشی در خصوص شفاف سازی مجلس درباره ماجرای سلاح‌ورزی، با اشاره به موضوعاتی که در خصوص سلاح‌ورزی در فضای مجازی مطرح شده است، گفت: من او را تا کنون ندیده‌ام و تنها اسم و عکس وی را همزمان با مباحث مطرح شده در رسانه‌ها مشاهده کرده‌ام.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: سپاه باید در مشکلاتی که مردم در اقصی نقاط کشور دارند، پناهگاه همه مردم باشد و مشکلات آن‌ها را مطالعه، مطالبه و پیگیری کند.
قالیباف رئیس مجلس با بیان اینکه وزیر کشور قبل از ماجرای بخشنامه می‌خواست معاونش را عوض کند گفت: آن بخشنامه می‌گفت زمان مسئولیت نماینده به‌جای ۴ سال شده ۳ سال.
قالیباف رئیس مجلس با بیان اینکه وزیر کشور قبل از ماجرای بخشنامه می‌خواست معاونش را عوض کند گفت: آن بخشنامه می‌گفت زمان مسئولیت نماینده به‌جای ۴ سال شده ۳ سال.
۲۲۰ نماینده مجلس شورای اسلامی و محمدباقر قالیباف رئیس مجلس برای حضور در رقابت‌های انتخاباتی ۱۴۰۲ ثبت نام کردند.
بر اساس اطلاعات منابع موثق، با پایان مهلت پیش ثبت‌نام نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی، بیش از ۲۲۰ نماینده فعلی مجلس از جمله رئیس مجلس شورای اسلامی برای انتخابات پیش‌ثبت‌نام کردند.
رئیس مجلس شورای اسلامی از نمایشگاه بین‌المللی بهینه‌سازی و بهره‌وری انرژی ایران در پژوهشگاه صنعت نفت بازدید کرد.
رئیس مجلس با اشاره به حمله تروریستی در حرم شاهچراغ (ع) گفت: ناامن سازی کشور، بر هم زدن آرامش مردم و مختل سازی زندگی روزمره، پروژه همیشگی دشمنان ملت ایران است.
رئیس مجلس با اشاره به حمله تروریستی در حرم شاهچراغ (ع) گفت: ناامن سازی کشور، بر هم زدن آرامش مردم و مختل سازی زندگی روزمره، پروژه همیشگی دشمنان ملت ایران است.
کریمی قدوسی، نماینده مجلس خطاب به قالیباف نوشت: ۱۰۴ میلیارد دلاری که سالانه مدیران آتش میزنند از چه محلی بدست می‌آید و در چه راهی و به دست چه کسانی نابود میشود تا دشمن از صحبت‌های شما بهره‌ای برای تشویش اذهان نبرد.
الیاس نادران نماینده منتقد مدیریت قالیباف در مجلس، با توزیع نامه‌ای بین نمایندگان مجلس برای ریاست سال آخر مجلس یازدهم، رسما اعلام نامزدی کرد. او نوشته است: شفافیت آرا شعار رئیس و پاره از منتخبین تهران بود. صرف نظر از اینکه آیا کسی میتواند از طرف کلیت مجلس بعدی وعده انتخاباتی بدهد یا نه، انتظار این بود که حداقل آن‌ها که شعار شفافیت داده اند به آن عمل می‌کردند. اگر مدیریت مجلس شفاف عمل می‌کرد داستان خودرو‌های شاسی بلند مربوط به سال۱۴۰۰ که در حوزه اجرایی مجلس اتفاق افتاده است این چنین دامن مجلس را نمی‌گرفت.
قالیباف رئیس‌ مجلس شورای اسلامی در همایش نظم نوین جهانی گفت: حربه دشمن در جبهه مقاومت و کشورهای اسلامی برای ایران اسلامی، حربه اقتصادی است و باید بخش اقتصادی را تقویت کنیم.
قالیباف تاکید کرد: امروز مبارزه ما مسئولان مبارزه با گرانی و تحول در عرصه اقتصادی است و قطعا ضعف است که دشمن بر آن سوار می‌شود و این وظیفه ماست که پیش برویم و تکلیفی بر مجلس و دولت و قوه قضاییه و همه کارآفرینان است و اولویت ما حل مشکلات اقتصادی است.
رئیس قوه مقننه عنوان کرد: امروز بی شک ایران اسلامی با همه مشکلات و تحریم‌هایی که وجود دارد در حوزه مسائل موشکی و هوا فضا یکی از ۵ قدرت دنیا است و همه این ظرفیت‌ها و امکانات به دست همین مردم و جوانانی که به صورت قلبی به سنت‌های الهی اعتقاد داشته و تلاش صادقانه دارند، به دست آمده و این بازدارندگی را در مقابل دشمن ایجاد کرده که چنین امنیتی امروز برقرار شده است.
رئیس قوه مقننه گفت: امروز دشمنان‌مان در نقاطی ایستاده‌اند و در ابعاد مختلف در حال جنگ ترکیبی با ما هستند که دقیقاً در همان نقاط ضعف داریم و اگر کارآمد عمل می‌کردیم، دچار مشکلاتی از این جنس نبودیم.
قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در اینکه دشمن با طراحی قبلی به دنبال بهانه‌ای برای براندازی بود، سندهای دقیقی وجود دارد.
قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اگر به تاریخ سیستان و بلوچستان نگاه کنید، همیشه بلوچ‌های ما مدافع ایران، مدافع استقلال ایران و مبارزان جدی استعمار و استکبار انگلیس بوده‌اند.
محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: حوادث و اتفاقات اخیر پیامی روشن بهمراه داشت و بار دیگر نشان داد سازمان سیا و موساد بدنبال تبدیل اعتراض به اغتشاش هستند.
قالیباف گفت: دشمن خارجی با احساس ضعف در جامعه ایران، فشار اقتصادی را بیشتر می‌کند و دشمنی که آماده شده بود بخش زیادی از تحریم‌ها را بردارد، تحریک می‌شود که فشار را بر مردم ایران بیشتر کند؛ همانگونه که وقایع سال ۸۸، دشمنی که در حال توافق با ایران بود را به تحریم‌های گسترده علیه ایران سوق داد.
رییس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: قراین و شواهد نشان می‌دهد بعد از حادثه فوت مهسا امینی که اتفاق افتاد، دشمن با یک آمادگی بر بستر این موضوع سوار شد و به میدان آمد و هم علیه تمامیت نظام و امنیت مردم اقدام کرد. کسانی که به قصد براندازی به میدان آمدند غصه هیچکس را نمی‌خورند.
فراکسیون کوچک اصلاح طلبان به آقاتهرانی رای دادند... آنان می خواهند شکاف اصولگرایان را دامن زنند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ