سرمربی تیم سابر کشورمان گفت: هنوز خیلی کار داریم و باید خیلی تلاش کنیم، این تیم سابر باید مورد حمایت قرار بگیرد و نگاه‌ها باید به آن بیشتر باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ارلینگ هالند در آستانه شروع لیگ برتر یک پست اینستاگرامی انگیزشی را به اشتراک گذاشت.
هادی محمدی برای رسیدن به ترکیب اصلی سپاهان کار بسیار سختی را در پیش دارد.
همه ما گشنیز را به عنوان یک سبزی معطر می‌شناسیم و می‌دانیم که یکی از اجزای اصلی سبزی پلوی ما ایرانی هاست. اما گذشته از مصرف گشنیز تازه خرد شده، برگ‌های خشک این گیاه معطر و همین‌طور تخم آن هم در تهیه غذا‌های مختلف به کار می‌روند و می‌توانید با استفاده از سایر اجزای گشنیز طعم جدیدی را در غذاهایتان ایجاد کنید.
با رسمی شدن خرید ایلکای گوندوگان، خوان لاپورتا و تیم مدیریتی بارسا گام اول را در راه تقویت تیم برای فصل آینده برداشتند؛ اما آن‌ها همین‌جا متوقف نمی‌شوند.
رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) پس از عملیات قهرمانانه شهرک عیلی مابین نابلس و رام الله که به هلاکت 4 صهیونیست منجر شد، پیام شدیداللحنی به صهیونیست‌ها داد.
سرخیو بوسکتس، کاپیتان بارسلونا، امشب جام قهرمانی لالیگا را بالای سر برد و لحظاتی نیز با هواداران حاضر در نوکمپ صحبت کرد.
«تپسی پک» جدیدترین کسب و کار تپسی در حوزه ارسال مرسوله، در اپلیکیشن تپسی در دسترس عموم قرار گرفته است. این سرویس، تفاوت‌هایی نسبت به ارسال مرسوله با پیک موتور و خودرو دارد که آن را نسبت به سرویس‌های مشابه، متمایز می‌کند.
ملی‌پوش اسنوکر ایران پس از کسب مجوز حضور در جدول اصلی اسنوکر قهرمانی جهان می‌گوید مسابقات تازه برای او شروع شده است.
رییس فدراسیون کشتی بار دیگر از معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش انتقاد کرد و گفت: گروهی در وزارت ورزش نمی‌خواهند کشتی موفق شود.
اریک تن هاخ بعد از فتح جام اتحادیه به هواداران یونایتد اطمینان داد که این تازه شروع کار آنهاست.
با حضور گرت بیل در رقابت‌های گلف PGA این رقابت از دیروز آغاز شده و تا فردا ادامه دارد.
با حضور گرت بیل در رقابت های گلف PGA این رقابت از دیروز آغاز شده و تا فردا ادامه دارد.
رومن سایس می گوید ما نباید برخی چیزها را در مورد هلیلهوژیچ فراموش کنیم، از جمله اینکه او ما را به جام جهانی برد.
رئیس سازمان برنامه و بودجه، گفت: برای تهیه قانون برنامه هفتم توسعه کارها در حال انجام است. سیاست‌های کلی تازه ابلاغ شده و به سرعت نمی‌شود برنامه هفتم را نهایی کرد.
تراکتور با سرمربی سابق رایو وایکانو و گزینه هدایت بارسلونا، وارد دوره تازه‌ای شده است.
فکر کنید قبل از بازی است که دارم می‌پرسم: «اگر ایران ببازد چه کار می‌کنید؟». من؟ من اگر ایران ببازد، پاچه‌ها را ور می‌کشم، آستین‌ها را بالا می‌زنم و برای این سه‌رنگ اساطیری بیشتر می‌جنگم.
کی‌روش: کار ما در جام‌جهانی تازه شروع شده
مهدی چمران، رییس شورای شهر تهران که چند روز قبل در واکنش به انتصاب‌های شهردار تهران گفته بود؛ عزل و نصب حق شهردار است و ما نباید دخالتی در آن داشته باشیم، دیروز در صحن شورا با گلایه از عملکرد مدیران تازه‌کار منتصب زاکانی گفت: از زاکانی می‌خواهیم که به مدیران زیر مجموعه خود یادآوری کند که وقتی در یک مجموعه‌ای منصوب می‌شوند لازم نیست که همه مدیران را تغییر دهند، چراکه می‌توان از نیرو‌های کارآمد و با تجربه نیز استفاده کرد و ضرورتی بر تغییر همه نیست.
رافینیا امشب توانست گل اول بارسلونا را برابر سویا به ثمر برساند. او در پایان بازی خوشحال بود و وعده داد که بازی به بازی بهتر خواهد شد.
«سمانه» یکی از زن‌ها که بی‌خبر از ابتلای همسرش، بعد از آزادی او از زندان به اچ‌آی‌وی مبتلا شد، می‌گوید: «همه ما یک سؤال مشترک در سرمان داشتیم؛ چرا من؟! اما بالاخره با این موضوع کنار آمدیم. تازه بعد از کنار آمدن خودمان با این ویروس و بیماری، باید با این مسئله کنار می‌آمدیم که اطرافیان و خانواده را چطور از این بیماری آگاه کنیم؟ آیا اصلا این کار درستی است؟ پاسخ به این سؤال برای هر فردی با دیگری متفاوت است و بستگی به سطح فرهنگ و میزان پذیرش خانواده‌ها دارد. اغلب ما حتی از فرزندان خودمان هم این موضوع را پنهان کرده‌ایم.»
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، از عملکرد تیمش در بازی برابر لیورپول ابراز خوشحالی کرد و مدعی شد که این تیم در ابتدای راه قرار دارد.
دوشان ولاهوویچ، ستاره یوونتوس، به ادامه مسیر این تیم در فصل 23-2022 بسیار امیدوار است.
این تازه استارت کار ما هست و بعداز اینکه این میزبانی و رقابت را به شایستگی به اتمام برسانیم، برای بهمن ماه سال جاری هم درخواست میزبانی خواهم داد.
ردمی K50s پرو با چیپست پرچمدار اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱، رم ۸ و ۱۲ گیگابایتی، و حافظه داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی عرضه خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ