تایباد ـ فرماندار تایباد گفت: طی ۱۷ روز گذشته، ۲۲ هزار تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان این شهرستان به صورت تضمینی خریداری شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده انتظامی شهرستان ری از کشف ۲۲ هزار لیتر فرآورده های سوختی قاچاق و ۲ هزار لیتر روغن خودرو عرضه خارج از شبکه در محدوده این شهرستان خبر داد.
شاخص کل در نیم ساعت ابتدایی معاملات بیش از ۱۶ هزار واحد رشد کرده وتا این لحظه بیش از ۲۲ هزار واحد صعود کرده است.
سخنگوی دبیرخانه مکه مکرمه از بکارگیری هزاران نیروی انسانی برای استقبال از میهمانان خانه خدا در موسم حج امسال خبر داد.
شهردار منطقه ۸ گفت: در یک ماهه ابتدایی سال، ۲۲ هزار و ۳۰۰ مترمربع از محلات و معابر منطقه با بیش از ۳ هزار تن آسفالت، بهسازی و نوسازی شده است.
شاخص کل بورس امروز بعد از چندین روز پرتقاضا شدن و با نزدیک شدن به محدوده مقاومتی با اصلاح ۲۲ هزار واحدی مواجه شد.
انهدام باند قاچاق ۲هزار میلیارد تومانی ارز/ ماجرای تلخ جنین کُشی!/ قتل پای سفره هفت‌سین/ کشف ۸۰ تن انواع مواد مخدر طی یک سال در کرمان / دستگیری فروشندگان سکه‌های تقلبی/ کیس عنکبوت شهرداری سنندج به دام افتاد/ راز قتل نوجوان کرولال/ دستگیری شکارچی یک قلاده پلنگ در گیلان
ماجرا‌های اخیر برخی مدارس، متاسفانه یک اضطراب و دلهره را برای جمعیت بسیاری از مردم بخصوص برای خانواده دانش‌آموزان پدید آورد؛ همه مسئولان و بخش‌های ذیربط از همان روز‌های نخست تا این لحظه، تلاش کردند عوامل این مساله را شناسایی کنند.
آبادان- دبیرکل جمعیت هلال احمر گفت: در نوروز آینده، ۲۲ هزار نفر از نیروهای این سازمان در حالت آماده‌باش خواهند بود.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۴۰۶ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی‌شان بستری هستند و حال ۲۲۶ تن از ایشان وخیم است.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران گفت: تاکنون بالغ بر ۲۱۲۰ تن گوشت قرمز منجمد از طریق سامانه هوشمند در غرف میادین میوه و تره‌بار، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، صنوف و ... توزیع شده است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۲۸۰ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی‌شان بستری هستند و حال ۱۸۲ تن از ایشان وخیم است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۹۱ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی‌شان بستری هستند و حال ۵۷ تن از ایشان وخیم است.
تربت حیدریه ـ معاون سوادآموزی آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: ۲۲ هزار نفر بازمانده از تحصیل در خراسان رضوی شناسایی و با کمک طرح مدرسه محوری به دنبال رفع مشکلات تحصیلی آنان هستیم.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۲۴ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۷۳ تن از ایشان وخیم است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از ترانزیت ۶۱۴ هزار تن کالا از پایانه مرزی پرویزخان و معاینه فنی بیش از ۲۹هزار خودرو سنگین در مراکز معاینه فنی این استان در شش ماه خبر داد.
در هفته منتهی به ۲۲ مهر ماه ۲ میلیون و ۳۴۴ هزار و ۵۲۷ تن انواع کالا به ارزش ۱۴۹ هزار میلیارد ریال در بازار فیزیکی بورس کالا دادوستد شد.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۴ میلیون و ۸۸۸ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۲۰ تن از ایشان وخیم است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۴ میلیون و ۸۸۸ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۲۰ تن از ایشان وخیم است.
یک شرکت دانش بنیان در قالب یک قرارداد دوهزارتن پوشش نانویی لوله های انتقال نفت، گاز پتروشیمی، آب و ...را به تولید می رساند.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۴ میلیون و ۶۰۵ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۴۳۲ تن از ایشان وخیم است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۴ میلیون و ۵۸۵ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۴۶۶ تن از ایشان وخیم است.
رئیس جمعیت هلال احمر از امضای تفاهم‌نامه برای پوشش بیمه ای ۲۲ هزار نفر نیروی داوطلب هلال‌احمر خبر داد.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۳ میلیون و ۳۵۴ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از ۳ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۴۵۲ تن از ایشان وخیم است.
ازدواج نافرجام در ۱۳ سالگی

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ