حسینعلی حاجی‌دلیگانی اظهار کرد: یکشنبه هفته آینده درخواست تعدادی از نمایندگان برای بررسی لایحه حمایت از خانواده از طریق ترویج فرهنگ عفاف و حجاب طبق اصل ۸۵ قانون اساسی (بررسی در کمیسیون به جای صحن) در دستور مجلس شورای اسلامی قرار می‌گیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امروز یکشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ اطلاعیه‌های زیادی بر روی سایت کدال قرار گرفت که در این مطلب به بررسی مهمترین اطلاعیه‌ها خواهیم پرداخت.
قیمت هر اسکناس دلار امروز در مرکز مبادله در مقایسه با روز گذشته کاهش یافت.
قیمت سکه امامی دیروز با خبر مبادله زندانیان بیش از یک میلیون تومان ریزش کرده بود، امروز اما با افزایش قیمت مواجه شد.
جلسه علنی مجلس شورای اسلامی روز یکشنبه (۲۲ مرداد ۱۴۰۲) به ریاست «محمدباقر قالیباف» برگزار شد. بررسی تقاضای نمایندگان مجلس در مورد رسیدگی به لایحه یک فوریتی حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب (حمایت از سلامت اجتماعی) در دستور کار قرار گرفت. نمایندگان با ۱۷۵ موافق ۴۹ مخالف ۵ ممتنع از ۲۳۸ نماینده حاضر در مجلس با بررسیاین لایحه طبق اصل ۸۵ قانون اساسی موافقت کردند.
النصری‌‌ها با پرواز اختصاصی و البته همراه با جام قهرمانی به ریاض برگشتند.
شاخص کل بورس روز شنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ در نهایت با کاهش ۴۷۳۱۳ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۹۸۹ هزار و ۶۷۲ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز یکشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ را بخوانید.
امروز تو بازار نقل و انتقالات چه خبره؟ کدوم باشگاه دنبال کدوم بازیکنه؟
پیش بینی می شود بازار سرمایه در روز یکشنبه با کاهش عرضه سنگین مواجه شود.
بازار سهام امروز از ابتدا با فشار فروش سنگین همراه شد و این فشار فروش تا انتهای معاملات ادامه‌دار شد و شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز با کاهش ۴۷ هزار واحدی همراه شد و شاخص باری دیگر کانال ۲ میلیون واحدی را از دست داد. فردا می‌تواند کانال ۲ میلیون واحدی را پس بگیرد؟
بورس فردا یکشنبه ۲۲ مردادماه در حالی آغاز خواهد شد که این اخبار می‌توانند بر روی آن تاثیرگذار باشند. پیشنهاد می‌شود قبل از معاملات فردا این اخبار را بخوانید.
اختتامیه چهاردهمین المپیاد دانش آموزی نانو و معرفی برترین‌های این دوره در روز ۲۲ مرداد ماه برگزار می‌شود.
محمدرضا غلامرضا رئیس ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه انتخابات از ۱۵ مرداد با دستور وزیر کشور آغاز می‌شود، گفت: پیش ثبت‌نام داوطلبان انتخابات مجلس از ۱۶ تا ۲۲ مرداد و از طریق پنجره واحد وزارت کشور انجام خواهد شد.
هر یورو امروز در صرافی‌های بانکی بدون تغییر قیمت نسبت به روز کاری گذشته، ۲۸ هزار و ۹۴۰ تومان معامله شد.
متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۵۵ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۳ میلیون و ۳۵۴ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از ۳ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۴۵۲ تن از ایشان وخیم است.
شاخص کل بورس چهارشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۳۴۷۷ واحدی بر روی کانالیک میلیون و ۴۴۸ هزار و ۴۶۴ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ را بخوانید.
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز شنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ در بازار آزاد تهران به ۱۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسید.
شاخص کل بورس چهارشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۳۴۷۷ واحدی بر روی کانالیک میلیون و ۴۴۸ هزار و ۴۶۴ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ را بخوانید.
همیشه در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۲۲ مرداد ماه ۱۴۰۱ از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. فال به حافظ ۲۲ مرداد را بخوانید.
اردوی تیم ملی کشتی آزاد از روز ۲۲ مردادماه برگزار می‌شود.
معاون امور حقوقی و فروش اموال غیرمنقول سازمان اموال تملیکی گفت: جلسه رمزگشایی مزایده سراسری املاک روز شنبه ۲۲ مردادماه ساعت ۱۴ انجام می‌شود.
زاوه گفت: برخی از افراد در حال مذاکره برای واردات و مونتاژ برخی از مدل‌ها هستند، که جایگزین برخی از محصولاتی شود، که وزیر صمت نیز به آن‌ها اشاره کرد، از جمله تیبا و پراید، در این زمینه یک مدل هندی- برزیلی که محصول یک خودروساز رومانیایی است، قرار است جایگزین این خودرو‌ها شود و زمینه‌چینی آن نیز در حال انجام است.
ازدواج نافرجام در ۱۳ سالگی

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ