سید ابراهیم رییسی در نطق خود در میدان آزادی تهران به شعار «زن زندگی آزادی»‌ هم اشاره کرد و طبعا متفاوت. این گونه که داخلی ها را فریب خورده و خارجی ها را فریب دهنده توصیف کرد. نکته دیگر هم این که هر چند رسانه‌های رسمی در طول دهه فجر میان دولت کنونی و دولت های قبل جمهوری اسلامی تفکیک قایل نشده بودند و به ارایه کارنامه ۴۴ ساله نظام پرداختند اما رییس جمهوری ترجیح داد در نطق رسمی ۲۲ بهمن جدای اشارات کلی ۶ دستاورد دولت خود را نیز مشخصا برشمرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بازار اجاره بها در کشورهای همسایه با توجه به اقتصادی که در کشورهایشان حاکم است با ایران بسیار متفاوت است به طوریکه در بررسی اجمالی مشخص شد که اکثر قوانین به نفع مستاجر است.
بازار اجاره بها در کشورهای همسایه با توجه به اقتصادی که در کشورهایشان حاکم است با ایران بسیار متفاوت است به طوریکه در بررسی اجمالی مشخص شد که اکثر قوانین به نفع مستاجر است.
کارشناس والیبال با اشاره به خط خوردن معنوی‌نژاد از لیست ایران برای هفته دوم لیگ ملتها گفت: معنوی‌نژاد پاس‌های سرعتی با ارتفاع بالا می‌زند و احتمالا سبک بازی او با برنامه کادرفنی متفاوت است.
تعدادی از کارشناسان خواب اشاره کردند که بهترین دما برای خواب ۱۸ درجه سانتی گراد است. اگرچه این درجه دما از فردی به فرد دیگر متفاوت است، اما میانگین خوبی می‌باشد. باید ترموستات خود را در جایی بین ۱۵ تا ۲۴ درجه سانتی گراد تنظیم کنید.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
یک کارشناس اقتصادی با اشاره به استفاده از ابزار نرخ بهره گفت: روسیه در مقطعی با افزایش یکباره نرخ بهره از تحریم‌ها عبور کرد؛ اما به‌طورکلی نقش تغییرات بهره در اقتصادهای مختلف دنیا متفاوت است
معاون شهردار تهران با اشاره به اینکه میدانگاه جهاد به عنوان یک پلازای شهری در نظر گرفته شده است، ادامه داد: نخستین بار است در شهر تهران که یک ورودی فاخر برای مترو تهران طراحی شده است.
فواید روزه داری از منظر‌های مختلف می‌تواند متفاوت باشد. مثلا از نظر طب سنتی و علمی فواید یکسان و گاه متفاوتی دارد. روزه گرفتن فایده‌های بسیار زیادی برای بدن دارد که در برنا به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم.
یک کارشناس بازارسرمایه با اشاره به اینکه متفیرهای اقتصادی از جمله دلار، تورم و تورم انتظاری کاملا از بازارسرمایه حمایت می‌کنند، خاطرنشان کرد: باتوجه به مورد ذکر شده در روزهای آتی شاهد سقف‌شکنی شاخص کل خواهیم بود اما سناریو سال ۹۹ تکرار نخواهد شد و دلیل آن هم این است که شرایط کنونی با سال ۹۹ بسیار متفاوت است و این روزها آگاهی فعالین بورسی بیشتر شده و عمق بازار نیز افزایش یافته است.
تصاویری از مسابقات امداد پزشکی بانوان اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش را ببینید.
امیری گفت: آنچه درباره تخریب بنا‌های ثبت شده و واجد ارزش گفته شده است، اصلا صحت ندارد. خطی که به آن اشاره می‌کنند، خط تخریب نیست. روی خط پیشنهاد شده از سوی پژوهشگاه یکسری بناها، شناسایی و تاکید شده که این بنا‌ها باید مرمت شوند؛ چه بنا‌هایی که ثبت شده‌اند و چه بنا‌هایی که ارزشمندند. اگر برخی آن خط را با خط تخریب اشتباه گرفته‌اند، باید بدانند که بحث متفاوتی مطرح است.
رئیس قوه قضاییه گفت:مسئولان سازمان تعزیرات تمامی موارد اختلافی و موارد ناظر بر برداشت‌های متفاوت از قانون را احصاء کرده و به ما در قوه قضاییه اعلام کنند تا ما نسبت به رفع یا تغییر یا اصلاح آنها اقدام کنیم.
یک کارشناس مسکن با اشاره به اینکه قیمت مسکن ملی نامشخص است گفت: توسعه افقی با ویلاسازی متفاوت است.
مدیرعامل شبکه ملی تشکل‌های مردم نهاد ناشنوایان گفت:راهنمای گردشگری مسلط به زبان اشاره نداریم و برخی گمان می‌کنند با زبان فارسی می‌توان به اشاره هم حرف زد در حالی که این دو با هم متفاوت است.
اجاره بها در محله منیریه به دلیل شرایط خاص این منطقه و قدیمی بودن آن کمی متفاوت است و برای رهن یک واحد ۸۵ متری حد اکثر باید ۶۵۰ میلیون و ماهانه ۷ میلیون تومان پرداخت شود.
مهاجم باتجربه نساجی با اشاره به تصمیمات متفاوت داور در اعلام خطاها مدعی است که خطاهایی که بیرون از محوطه رقم می‌خورد در داخل هجده قدم از سوی داور نادیده گرفته می‌شد.
بازار اجاره بها در منطقه هفده شهریور به نظر کمی متفاوت تر از سایر مناطق است چرا که این منطقه یکی از قدیمی ترین مناطق است و همچنین منطقه ای نزدیک به بازار تهران می باشد.
بازار اجاره بهای مسکن در جنوب شهر کمی متفاوت تر از سایر مناطق بوده ؛ البته قیمت ها در جنوب کمی معقول تر از سایر مناطق شهر تهران به نظر می رسد.
مجید جلالی با اشاره به سه عملکرد متفاوت شاگردان کی روش در جام جهانی، تیم ملی ایران را شایسته صعود از گروه دانست.
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به اینکه مردم با اغتشاشگران متفاوت هستند، گفت: مردم در کنار انتقاد، صف خود را از دشمن جدا کرده‌اند.
مدیرعامل پرسپولیس اعلام کرد که مالکیت دو باشگاه سرخابی به وزارتخانه‌های متفاوت انتقال خواهد یافت.
چالش قیمت گذاری مسکن در بورس کالا، یک مسئله مهم است، اینکه به چه نحوی می‌خواهند قیمت مسکن را برای تعداد قابل توجه‌ای واحد مسکونی فرموله کنند، خود معضل مهمی است، زیرا همانطور که اشاره شد این واحد‌های در جزییات بسیار متفاوت هستند، زیرا به نوعی مسکن کالایی همگن محسوب نمی‌شود، اینکه قیمتگذاری چگونه می‌خواهد باشد، خود یک موضوع مهم قلمداد می‌شود.
رئیس جمهور وقت سال ۹۴ در بیستمین همایش فرماندهان، روسا و مدیران ناجا تاکید کرد: دکتر روحانی با اشاره به دستور حضرت علی(ع) به یکی از فرماندهان خود در خصوص نوع برخورد با زنان گفت: زنان با مردان متفاوت هستند و نوجوانان و جوانان هنوز تجربه کامل زندگی را کسب نکرده‌اند و برخورد با آنها باید متفاوت باشد، اگر چه قانون برای همه مساوی است.
سرمربی تیم ملی تکواندو کشورمان با اشاره به فاصله زمانی تا زمان برگزاری المپیک پاریس تأکید کرد، تکواندوکاران کشورمان راحت می‌توانند سهمیه المپیک را کسب کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ