علی اکبر صفایی با اشاره به حادثه آتش سوزی کشتی حمل ال پی جی گفت: ۲۲ خدمه این کشتی همگی از حادثه جان سالم بدر بردند و در سلامت کامل هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در پی بارش باران‌های موسمی که باعث سیل و رانش زمین در منطقه هیمالیا شد، دست کم ۲۲ نفر جان خود را از دست دادند و بسیاری دیگر نیز گرفتار شدند.
در پی بارش باران‌های موسمی که باعث سیل و رانش زمین در منطقه هیمالیا شد، دست کم ۲۲ نفر جان خود را از دست دادند و بسیاری دیگر نیز گرفتار شدند.
حسینعلی حاجی‌دلیگانی اظهار کرد: یکشنبه هفته آینده درخواست تعدادی از نمایندگان برای بررسی لایحه حمایت از خانواده از طریق ترویج فرهنگ عفاف و حجاب طبق اصل ۸۵ قانون اساسی (بررسی در کمیسیون به جای صحن) در دستور مجلس شورای اسلامی قرار می‌گیرد.
علت حادثه سقوط بالگرد هنوز مشخص نیست و در دست بررسی قرار گرفته است و آن‌طور که سنتکام گفته است، ظاهراً شلیکی از سمت نیرو‌های مخالف آمریکا، صورت نگرفته است.
تایباد ـ فرماندار تایباد گفت: طی ۱۷ روز گذشته، ۲۲ هزار تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان این شهرستان به صورت تضمینی خریداری شد.
اصفهان- ۲۲ پروژه عمرانی و فرهنگی با اعتباری بالغ بر ۳۱۴ میلیارد تومان در منطقه پنج کلان‌شهر اصفهان به طور همزمان به بهره‌برداری رسید.
اصفهان- ۲۲ پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۱۴ میلیارد تومان در منطقه پنج کلان‌شهر اصفهان به طور همزمان به بهره‌برداری رسید.
قرارداد ۲۲ بازیکن تیم فولاد به پایان رسیده و باید منتظر ماند و دید تمدید قرارداد مدیران این تیم چه موقع آغاز می‌شود.
رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت آموزش و پرورش گفت: برای صدور کارت، مدارس روزانه تا ساعت ۱۶ و مدارس شبانه روزی تا ساعت ۲۲ امروز آماده خدمت رسانی به داوطلبان هستند.
معاون اول رئیس جمهور گفت: قدردانی از حضور و مشارکت پرشور هموطنان در راهپیمایی ۲۲ بهمن فقط از طریق خدمت هر چه بیشتر به آنها میسر خواهد بود.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن مسئولیت همه حاکمان و مسئولین ما را در قوای سه گانه و در نیروهای مسلح برای خدمت رسانی بهتر و خالصانه تر به مردم سنگین‌تر کرد.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن مسئولیت همه حاکمان و مسئولین ما را در قوای سه گانه و در نیروهای مسلح برای خدمت رسانی بهتر و خالصانه تر به مردم سنگین‌تر کرد.
همزمان با چهل و چهارمین سالگرد دهه فجر مسئولان قضائی سراسر کشور با برپایی میز خدمات قضائی به سوالات و مشکلات حقوقی و قضائی مردم پاسخ دادند.
رئیس مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه گفت:میزهای خدمت قضایی و حقوقی در مسیرهای راهپیمایی 22 بهمن در تمامی شهرها برپا می‌شود.
رئیس مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری از برپایی میزهای پاسخگویی در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن خبر داد.
این کشتی به دلیل وزش باد‌های شدید زمستانی واژگون شده و در حال حاضر بالگرد‌ها و قایق‌های امداد و نجات و همچنین چندین قایق خصوصی برای پیدا کردن ۹ خدمه کشتی که مفقود شده‌اند، آب‌های منطقه را جستجو می‌کنند.
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۲۲ از اجرای طرح «بهاران خدمت» به‌منظور افزایش خدمات‌رسانی به شهروندان خبر داد.
معاون خدمات شهری شهرداری تهران از اجرای طرح «بهاران خدمت» در سطح مناطق ۲۲ گانه شهر تهران با به کارگیری از تمامی ظرفیت‌های موجود اجرایی و ستادی خبر داد.
معاون خدمات شهری شهرداری تهران از اجرای طرح «بهاران خدمت» در سطح مناطق ۲۲ گانه شهر تهران با بکارگیری از تمامی ظرفیت‌های موجود اجرایی و ستادی خبر داد.
پزشکان با یک چالش شگفت انگیز در مسیر مقابله با آبله مواجه بودند: چگونه می‌توان مواد را در عصری بدون وجود سردخانه، هواپیما یا ماشین به سرتاسر جهان تحویل داد. آنان به روشهای توزیعی پرداختند که با هر برآورد منطقی بسیار عجیب و کمی مبتکرانه بود. در اوایل دهه ۱۸۰۰ میلادی اسپانیا ۲۲ پسر یتیم به خدمت گرفته شدند تا واکسن را روی بدن خود به قاره آمریکا انتقال دهند.
شهردار منطقه ۲۲ از اجرای عملیات خط کشی معابر این منطقه در قالب طرح راه خدمت خبر داد و گفت: در مدت زمان یک هفته ۲۱ کیلومتر از معابر مورد رنگ آمیزی محوری قرار گرفته است.
شهردار منطقه ۲۲ از اجرای طرح راه خدمت در بزرگراه آزادگان با هدف ایمن‌سازی تردد خودروها خبر داد.
موشک Soyuz-۲.۱ a که حامل فضاپیمای MS-۲۲ است از مرکز فضایی بایکونور سفر خود به سمت ایستگاه فضایی بین‌المللی را آغاز کرد. خدمه فضاپیمای روسی متشکل از فضانوردان آژانس فضایی روسکاسموس روسیه، سرگئی پروکوپیف (Sergey Prokopyev) و دیمیتری پتلین (Dmitry Petelin) و فضانورد ناسا فرانسیسکو روبیو (Francisco Rubio) است. ماموریت فضایی آن‌ها تا روز ۲۸ مارس به مدت ۱۸۸ روز به طول خواهد انجامید. این فضاپیما علاوه بر سرنشینان خود، حدود ۱۲۰ کیلوگرم محموله را نیز به ایستگاه فضایی بین‌المللی خواهد برد.
نماینده کمیته خدمات شهری شهرداری تهران مستقر در شهر نجف از فعالیت ۵۰۰ نیروی پاکبان مناطق ۲۲ گانه تهران و سازمان بهشت زهرا (س) برای خدمت رسانی در نجف خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ