یک کارشناس ارشد فیزیولوژی ورزشی گفت: یک ورزشکار، حین ورزش سوخت و ساز زیادی را تجربه می‌کند و با کم آبی شدید بدن مواجه است، بنابراین اگر بلافاصله بعد از تمرین به مصرف شیرینی و شکلات‌های مایع و جامد روی بیاورد، باعث شده تا برای هضم آن در معده سوخت و ساز بالایی نیاز باشد و این مسئله سقوط شدید انسولین بدن را به همراه دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، بعد از تساوی تیمش مقابل چلسی با لحنی عصبانی مصاحبه کرد و گفت از نتیجه راضی است و همه دیدند که تیم او نیامده که برای سلامتی ورزش کند.
ساده‌ترین راه‌حل این است که صبر کنید تا گره عضلانی ظرف چند روز خودبه‌خود رفع شود. زمان لازم است تا ماهیچه به حرکت جدید عادت کند یا از استرس و فشار رها شود.
رئیس جدید ورزش بعد از تحویل پست وزارت از حمید سجادی رودرروی خبرنگاران قرار گرفت.
جایگزین کردن مایعاتی که در طول تمرین از دست داده‌اید باید اولویت شماره یک باشد. داشتن آب زیاد در شکم نه زیاد، بلکه کمی اشتها را کاهش می‌دهد. به محض پایان ورزش آب بنوشید تا تشنگی خود را برطرف کنید و فضایی در شکم خود اشغال کنید.
در حالت ایده‌آل، بسته به اینکه بدن شما غذا را چگونه تحمل می‌کند، باید حدود یک تا ۴ ساعت قبل از تمرین به بدن خود سوخت‌رسانی کنید. امتحان کنید و ببینید چه بازه زمانی برای بدن شما بهتر عمل می‌کند. اگر شما برای مسابقات ورزش می‌کنید، باید این موضوع را در طول روز‌های تمرین خود کشف کنید و نه در روز مسابقه.
وزیر ورزش چند روز بعد از جنجال های مربوط به دوپینگ در اردوی تیم ملی تکواندو حاضر شد.
حضور 40 روز بعد از سانحه سقوط بالگرد وزیر ورزش، سجادی با حضور در اردوی تیم ملی کشتی با قهرمانان همکلام شد.
معاون اول رييس جمهور اعلام كرد سجادى با بهبود وضعيتش به زودى به وزارت ورزش بازمى گردد.
در پی سقوط بالگرد وزیر ورزش در بافت کرمان، حمید سجادی دچار جراحت شدید شد. براساس گزارش ها او دچار خونریزی مغزی شده است و برای درمان به کرمان انتقال داده شده است.
وزیر ورزش عربستان از برگزاری مراسم تجلیل از تیم فوتبال الهلال، پس از نایب قهرمانی در جام باشگاه‌های جهان 2022، خبر داد.
الساندارا کمپدلی، سرمربی سابق تیم ملی والیبال زنان ایران در گفت و‌گو با ورزش سه درباره ترک ایران صحبت کرد.
بازیکن نفت مسجد سلیمان می‌گوید خودش هم تا قبل از تماس سرمربی یادش نبود که محروم است.
علت بدن درد بعد از ورزش چیست؟ این پدیده نسبتاً شایع است، این درد که می‌تواند از خفیف تا شدید باشد و معمولاً چند روز پس از ورزش رخ می‌دهد. این نوع درد ماهیچه نباید با هر نوع دردی که ممکن است در طول ورزش تجربه کنید، مانند درد حاد، ناگهانی و شدید یک آسیب، مانند ماهیچه یا رگ به رگ شدن اشتباه گرفته شود.
وزیر ورزش چهارده پس از انتصاب معاون پارلمانی، حقوقی و امور استان‌های وزارت ورزش، اقدام به انتصاب سرپرست جدیدی به جای وی کرد.
حمید سجادی وزیر ورزش بعد از برد تیم ملی مقابل ولز به طور ویژه این پیروزی را به سنگربان غایب تیم ملی تبریک گفت.
وزیر ورزش و جوانان بعد از بازگشت به ایران دوباره عازم قطر شد تا تماشاگر دیدار ایران و ولز باشد.
حدود ۲ ساعت بعد از ورزش زمانی طلایی برای بازگرداندن ذخیره گلیکوژنی تخلیه شده بدن است، بنابراین لازم است در سریع‌ترین زمان ممکن تجدید ذخایر گلیکوژنی صورت گیرد و شناخت مواد غذایی با شاخص گلایسمی بالا کمک می‌کند تا فرد ورزشکار در ساعات اولیه بعد از ورزش، انتخاب‌های بهتری جهت بازگرداندن ذخایر گلیکوژنی از دست رفته خود داشته باشد.
وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اقداماتی که در یک سال گذشته صورت گرفته است به تشریح برنامه های این وزارتخانه به مناسبت هفته تربیت بدنی پرداخت.
وزیر ورزش و جوانان گفت: باید سعی کنیم از ظرفیت بالایی رسانه‌ای برای برگزاری این رویدادها بهره بگیریم و این ظرفیت را بالا ببریم و موج امید را در کشور ایجاد کنیم.
حسن رنگرز بعد از قبول کردن سرمربیگری تیم ملی کشتی فرنگی، اعلام کرد از سمت خود به عنوان مدیرکلی ورزش و جوانان استان مازندران کنار رفت.
مهدی جلوه، سرعتی زن تیم‌ملی والیبال ایران درباره دو ماه دشواری که ملی‌پوشان پشت سر گذاشته‌اند صحبت کرده است.
دبيركل جديد كميته ملى المپيك چند سال قبل در جريان سيل گلستان حسابى خبرساز شد.
وزیر ورزش و جوانان گفت: انتظار این بود که والیبال ما در بازی های کشورهای اسلامی بدرخشد.
حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان برخلاف برنامه قبلی بامداد امروز عازم محل برگزاری بازی‌های کشورهای اسلامی در قونیه ترکیه شد یعنی بعد از اتمام ثبت‌نام از کاندیداهای انتخابات کمیته ملی المپیک!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ