حضور 40 روز بعد از سانحه سقوط بالگرد وزیر ورزش، سجادی با حضور در اردوی تیم ملی کشتی با قهرمانان همکلام شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس فدراسیون کبدی که ریاست کنفدراسیون آسیا را هم برعهده گرفته، در نشست امروز خود به شدت از وعده‌های وزیر قبلی ورزش انتقاد کرد.
با وجود گمانه زنی های بسیار در خصوص سرپرست جدید وزارت ورزش، حمید سجادی همچنان مشغول فعالیت به عنوان وزیر ورزش است.
کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی بر اساس چرخه انتخابی تیم ملی، رقابت انتخابی وزن ۷۲ کیلوگرم را با حضور سجاد ایمن‌طلب و دانیال سهرابی برگزار خواهد کرد.
علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی، بعد از ظهر امروز با حضور در وزارت ورزش و جوانان با دکتر سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان دیدار و گفتگو کرد.
وزیر ورزش و جوانان گفت: برخی از روادید برای حضور در مسابقات بین‌المللی با تاخیر صادر می‌شود و بارها وزارت امور خارجه در تسریع شدن این روادید به فدراسیون‌های ما کمک کرده است.
وزیر ورزش و جوانان که به باکو سفر کرده است، امروز در هفتمین اجلاس وزیران و مقامات ارشد ورزش اعضای یونسکو حضور یافت و به سخنرانی پرداخت.
سجاد ایمن طلب در دیدار پایانی با نتیجه ۵ بر ۲ مغلوب ابراگیم ماگومادوف از قزاقستان شد و به مدال نقره دست یافت.
ملی‌پوش وزن ۶۷ کیلوگرم ایران با شکست در دیدار رده بندی به عنوان پنجمی مسابقات قهرمانی آسیا دست پیدا کرد. ایمن طلب هم در دیدار فینال به کشتی گیر میزبان باخت و نقره گرفت.
بالگرد حامل وزیر ورزش و جوانان و ۱۷ همراهش امروز در استان کرمان سقوط کرد و تا ساعت ۲۰ امشب یک کشته داشته است. حال حمید سجادی وزیر ورزش مساعد نیست و او دچار خونریزی مغزی و راهی اتاق عمل جراحی شده است
بالگرد حامل وزیر ورزش و جوانان و ۱۷ همراهش امروز در استان کرمان سقوط کرد و تا ساعت ۲۰ امشب یک کشته داشته است. حال حمید سجادی وزیر ورزش مساعد نیست و او دچار خونریزی مغزی شده
بالگرد حامل وزیر ورزش و جوانان در بافت دچار حادثه شد که در این حادثه مشاور وزیر ورزش و جوانان و سرپرست حوزه وزارتی جان باخت، مطابق آخرین اخبار سجادی نیز دچار خونریزی مغزی شده است.
دیودل با بیان اینکه این حادثه تا این لحظه یک فوتی و ۹ مصدوم داشته است، اظهار کرد: علت حادثه در دست بررسی است.
مراسم رونمایی از سردیس کشتی‌گیر شهید سجاد عفتی امروز دوشنبه با حضور رئیس فدراسیون کشتی، خانواده شهید عفتی و برخی از ملی‌پوشان برگزار شد.
فدراسیون کشتی سجاد غلامی را به مدت یکسال از شرکت در کلیه مسابقات و رویداد‌های ورزشی کشتی محروم کرد که البته این رای به صورت تعلیقی است.
فدراسیون کشتی سجاد غلامی را به مدت یکسال از شرکت در کلیه مسابقات و رویدادهای ورزشی کشتی محروم کرد که البته این رای به صورت تعلیقی است.
وزیر ورزش و جوانان درپیامی کسب عنوان قهرمانی مسابقات جام جهانی کشتی آذربایجان توسط دلاورمردان فرنگی‌کار ایران را تبریک گفت.
جلسه کمیته انضباطی فدراسیون کشتی برای رسیدگی به موضوع دیسکالیفه شدن سجاد غلامی با حضور عوامل تیم اعزامی به مسابقات امیدهای جهان برگزار شد.
در آستانه مسابقه برگشت دو تیم بانک شهر و ستارگان ساری، تیم بانک شهر از فدراسیون خواست تا در مورد استفاده از سجاد غلامی از فدراسیون کشتی اعلام نظر شود.
جلسه کمیته انضباطی فدراسیون کشتی برای بررسی علل محرومیت سجاد غلامی از رقابت‌های کشتی آزاد امیدهای جهان، روز سه‌شنبه برگزار می‌شود.
ماجرای دیسکالیفه شدن سجاد غلامی یکی از اتفاقات عجیب این روز‌های کشتی بود که به نظر برای تعیین میزان قصور و اشتباه افراد باید تأمل بیشتری کرد.
علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی گفت: سجاد غلامی با نقل قول دروغ از کادرفنی، پزشک را فریب داد و سرم زد.
سجاد غلامی در شبی که مراسم تجلیل از مدال آوران مسابقات جهانی بلگراد برگزار می شد، به سوژه اول کشتی ایران تبدیل شد.
وزیر ورزش و جوانان قهرمانی و درخشش تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران را در مسابقات قهرمانی جهان تبریک گفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ