وزیر ورزش و جوانان بعد از بازگشت به ایران دوباره عازم قطر شد تا تماشاگر دیدار ایران و ولز باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عنوان شد که وزیر ورزش استعفای خود را به تقدیم رئیس جمهور کرده است. با این حال روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ورزش و جوانان با انتشار اطلاعیه ای این استعفا را دوباره تکذیب کرد.
وزارت ورزش مطالب منتشر شده در مورد استعفای وزیر ورزش را تکذیب کرد.
تکرار ادعای وزیر ورزش درباره استقلال و پرسپولیس
وزیر ورزش و جوانان با اشاره به برخی اخبار درباره کناره گیری‌اش از مقام وزارت، گفت: همه این‌ها شایعه و بهتر است به شایعات پرداخته نشود.
وزیر ورزش کجاست؟ دقیقا کجاست؟ آیا اخبار رسوایی اخیر در باشگاه استقلال را از او مخفی کرده اند؟ سجادی که می‌گفت استعفایی از فتح الله زاده ندیدم، آیا برنامه مناظره شب گذشته را هم هنوز ندیده است؟
محمد پولادگر در مجمع آنلاین فدراسیون فوتبال به انتقاد از تحریم وزیر ورزش از سوی اتحادیه اروپا پرداخت.
حمید سجادی امروز در مجلس درباره فسخ یکطرفه قرارداد لوکادیا تا خوردن ۶گل از انگلیس در جام‌جهانی و ادبیات طلبکارانه تاج در تلویزیون، با سوال نماینده‌ها مواجه شد و برای دفاع از خود مدعی شد جلوی پناهندگی بازیکنان تیم ملی را گرفته!!
رئیس فدراسیون ووشو با ابراز رضایت از عملکرد ووشوکاران جوان ایران در مسابقات قهرمانی جهان آن را عرض‌اندام دوباره ووشوی ایران دانست.
وزیر ورزش و جوانان علاقه‌ای به گفت و گو درباره وضعیت تیم ملی ایران ندارد و مثل مدیران فدراسیون سکوت کرده است.
معاون وزیر ورزش و جوانان که این روز‌ها در قطر حضور دارد شرایط حاکم بر کشور میزبان جام جهانی را روایت کرده است.
وزیر ورزش و جوانان پس از بازگشت به ایران با اشاره به پیروزی ارزشمند ایران برابر ولز، این پیروزی را مجددا به تمام ملت ایران تبریک گفت.
در آستانه دیدار دوم تیم ملی فوتبال در جام‌جهانی، وزیر ورزش مجدد عازم محل برگزاری این رقابت‌ها شد.
حمید سجادی وزیر ورزش در پاسخ به سوال درباره الناز رکابی گفت: در حال بررسی علت این اتفاق هستیم. وی فرزند ایران و عضو تیم ملی است. فدراسیون در حال پیگیری است.تک تک ورزشکاران در آغوش میهن هستند.
وزیر ورزش اعلام کرد مشکلات موجود بین فدراسیون فوتبال و سازمان صدا و سیما در مورد حق پخش، در حال حل شدن است.
حمید سجادی وزیر ورزش از روند نحو برگزاری انتخابات کمیته ملی المپیک توضیحاتی ارائه داد که در این فیلم مشاهده می‌کنید.
رئیس کمیته تربیت بدنی مجلس شورای اسلامی در واکنش به انتخاب مهدی تاج به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال تاکید کرد: بر اساس آنچه که نسبت به آقای تاج در کمیسیون اصل ۹۰ مفتوح است و همچنین درباره پرونده‌های قضایی که موجود است و ابلاغ شده وزارت ورزش و جوانان حتماً باید به مجلس بیاید و پاسخ دهد.
سینا کلهر: از سکوها دیدید که حضور هواداران گزینشی نبود. همه شاهدند به خاطر ظرفیت ورزشگاه و تعمیرات نتوانستیم بیشتر از این از حضور هواداران بهره مند شویم.
شورای معاونین وزارت ورزش و جوانان در تازه ترین اقدام خود به وزیر ورزش پیشنهاد داده یک انجمن را به فدراسیون تبدیل کند. انجمنی که چند سال پیش فدراسیون بود و حالا دوباره می‌خواهد فدراسیون شود!
شورای معاونین وزارت ورزش و جوانان در اقدامی عجیب به وزیر ورزش پیشنهاد داده یک انجمن را به فدراسیون تبدیل کند. انجمنی که چند سال پیش فدراسیون بود و حالا دوباره می خواهد فدراسیون شود!
حمید سجادی وزیر ورزش گفت: هر زمان که لازم بوده شرایط حضور زنان در ورزشگاه را فراهم کردیم. فدراسیون فوتبال هم در حال بررسی شرایط است و ما هم جلسه‌ای برای کمک به فدراسیون برگزار کردیم.
قائم مقام توسعه و تولید گروه صنعتی ایران‌خودرو از افزایش ۴۰ درصدی کیفیت محصولات ناشی از تولید بدون کسری و عبور مستقیم از خط تولید به دست مشتریان خبر داد.
کشف اسکلت انسان در زمین های کنار جاده
دستیار یحیی گل‌محمدی که بامداد امروز از راه قطر وارد ایران شده بود، ساعتی قبل به باشگاه پرسپولیس رفت تا قرارداد خود را رسمی کند و همچنین در جلسه با مدیرعامل پرسپولیس حضور یابد.
در مجمع دیروز فدراسیون‌ کشتی دوباره «پولادگر» و «علیرضا دبیر» با هم درگیری لفظی داشتند و درنهایت معاون وزیر ورزش جلسه را ترک کرد. پولادگر: من باید پاسخگوی ۴۸ رشته‌ای باشم که ۲۶ تا از آن‌ها المپیکی هستند. دبیر: شما درکی از ورزش قهرمانی ندارید؛ جو درست می‌کنید تا فدراسیون‌های دیگر موضع بگیرند چون ۲۱ سال علیه کشتی بودید. من آدم استعفا دادن نیستم، اگر می‌خواهید مرا بردارید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ