وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اقداماتی که در یک سال گذشته صورت گرفته است به تشریح برنامه های این وزارتخانه به مناسبت هفته تربیت بدنی پرداخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس فدراسیون کبدی که ریاست کنفدراسیون آسیا را هم برعهده گرفته، در نشست امروز خود به شدت از وعده‌های وزیر قبلی ورزش انتقاد کرد.
معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضائیه اعلام کرد: همه واحدهای قضایی و اداری، حوزه‌های ستادی و سازمان‌های تابعه قوه قضائیه در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه ۱۱و ۱۲ مرداد تعطیل است.
با وجود گمانه زنی های بسیار در خصوص سرپرست جدید وزارت ورزش، حمید سجادی همچنان مشغول فعالیت به عنوان وزیر ورزش است.
وزیر ورزش و جوانان گفت: برخی از روادید برای حضور در مسابقات بین‌المللی با تاخیر صادر می‌شود و بارها وزارت امور خارجه در تسریع شدن این روادید به فدراسیون‌های ما کمک کرده است.
وزیر ورزش و جوانان که به باکو سفر کرده است، امروز در هفتمین اجلاس وزیران و مقامات ارشد ورزش اعضای یونسکو حضور یافت و به سخنرانی پرداخت.
وزیر ورزش و جوانان که به باکو سفر کرده است، امروز در هفتمین اجلاس وزیران و مقامات ارشد ورزش اعضای یونسکو حضور یافت و به سخنرانی پرداخت.
وزیر ورزش و جوانان که به باکو سفر کرده است، امروز در هفتمین اجلاس وزیران و مقامات ارشد ورزش اعضای یونسکو حضور یافت و به سخنرانی پرداخت.
مشکلات جواد نکونام برای حضور در استقلال با پیگیری‌های سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان رفع شد و حالا همه چیز در گرو تصمیم مدیران این باشگاه است.
سجاد غریبی معروف به هالک ایرانی که با ویدیوهای عجیب و کری خوانی هایش برای ستاره های بوکس جهان حسابی معروف و البته جنجال ساز شده بود، پس از شکست در یک مسابقه و همچنین انتشار ویدیوهایی از او و رو شدن دستش مبنی بر اینکه عکس هایش همه فتوشاپ بوده، حالا پس از ۹ ماه ویدیویی جدید از خودش منتشر کرده است.
بر اساس اعلام سازمان اداری و استخدامی، ساعت کاری کارکنان ستادی دستگاه‌های دولتی به ۶ صبح تا ۱۴:۴۵ تغییر کرده است. پیش از این ساعت کاری همه کارکنان دولت ۶ تا ۱۳ اعلام شده بود.
بر اساس اعلام سازمان اداری و استخدامی، ساعت کاری کارکنان ستادی دستگاه‌های دولتی به ۶ صبح تا ۱۴:۴۵ تغییر کرده است. پیش از این ساعت کاری همه کارکنان دولت ۶ تا ۱۳ اعلام شده بود.
سجادی پرونده انتخابات جنجالی ژیمناستیک را به حراست و بازرسی فرستاد
برنامه زنده شبکه سه مروری بر حذف استقلال از آسیا داشت و در این راه با انتشار عکس تماس وزیر ورزش با مدیرعامل بانک شهر ، نوع مدیریت حمید سجادی در وزارت ورزش را به سخره گرفت. میثاقی مجری برنامه گفت: گویا مشکل استقلال فقط فتح‌الله‌زاده بود و با رفتن او همه موانع رفع شد. چرا این تماس با بانک ، بهمن یا اسفند پارسال گرفته نشد؟
برنامه زنده شبکه سه مروری بر حذف استقلال از آسیا داشت و در این راه با انتشار عکس تماس وزیر ورزش با مدیرعامل بانک شهر ، نوع مدیریت حمید سجادی در وزارت ورزش را به سخره گرفت. میثاقی مجری برنامه گفت: گویا مشکل استقلال فتح‌الله‌زاده بود و با رفتن او همه موانع حل شد. چرا این تماس با بانک ، بهمن یا اسفند پارسال گرفته نشد؟
زمانی که داور به سود استقلال پنالتی اعلام کرد، مهدی قایدی توپ را گرفت تا هت تریک کند اما بیشتر بازیکنان استقلال دوست داشتند، زننده ضربه پنالتی سجاد شهباززاده باشد.
حمید سجادی وزیر ورزش گفت: طراحی پیچیده روباه پیر برای پناهنده شدن ورزشکاران، نقشه خروج بازیکنان در زمین بازی آن حین انجام مسابقه از تلاش همه جانبه برای فروپاشی تیم ملی بود.
وزیر ورزش و جوانان گفت: نگاه مجموعه دولت سیزدهم نگاه حمایتی از ورزش کشور است و همه درتلاش هستند که بهترین اتفاقات در این حوزه رخ دهد.
وزیر ورزش و جوانان می‌گوید به صعود تیم ملی ایران از دور گروهی جام جهانی بیش از همیشه امیدوار است.
سجاد بازگیر تبدیل به بهترین گلزن ملوان در این روز ها شده و آمار خوب فصل قبل را ادامه می دهد.
رئیس سابق کمیته ملی المپیک در مورد انتخاب خسروی وفا به عنوان رئیس جدید کمیته ملی المپیک گفت: حضور خسروی وفا بار را از روی دوش من برداشت. از او تقدیر و تشکر می‌کنم که علی‌رغم همه مقاومت‌ها پیشنهاد من و سجادی را پذیرفت.
سجاد شهباززاده مهاجم استقلال، پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل دوربین خبرنگارها قرار گرفت.
این هفته قرار بود در مجموع ۱۹ شرکت مجامع خود را برگزار کنند که از این بین مجمع یک نماد لغو شد و دو نماد در یک روز دو مجمع برگزار می‌کنند. کدام نماد‌ها جهت افزایش سرمایه مجمع برگزار می‌کنند.
در معاملات امروز سه شنبه ۱۴ تیرماه ۱۴۰۱ هر قطعه سکه تمام طرح قدیم ۱۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید نیز ۱۵ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان تعیین شد.
وفا و نُصح در وجود حضرت عباس بن علی (ع) بود که وی را از سایر شهداء ممتاز می کند و به مقامی می رساند که به فرموده امام سجاد (ع): «اِنَّ لِلْعَبَّاسِ عِنْدَ اللَّهِ تَبَارَکَ وَ تَعَالَی مَنْزِلَةً یَغْبِطُهُ بِهَا جَمِیعُ الشُّهَدَاءِ یَوْمَ الْقِیَامَةِ برای عبّاس (ع)، نزد خداوند ـ تبارک و تعالی ـ، منزلتی است که همه شهدا در روز قیامت، به آن مقام غبطه می خورند».

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ