ژوزه مورینیو مذاکره با رئیس فدراسیون فوتبال پرتغال را تایید کرد و گفت که تنها گزینه جانشینی فرناندو سانتوس بود ولی در نهایت پاسخ رد داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پائولو دیبالا همچنان از یوونتوس عصبانی است و می‌گوید این باشگاه ضربه سختی به او زده است. دیبالا می‌گوید به دلیل رضایت از شرایطش از رم و مورینیو به پیشنهاد عربستان پاسخ منفی داد.
ژوزه مورینیو می‌گوید دو باشگاه عربستانی سعی کردند او را به خدمت بگیرند اما او پیشنهادات آن‌ها را برای ادامه همکاری با رم رد کرد.
ژوزه مورینیو، سرمربی رم، اظهارات جالبی را درباره رئال مادرید مطرح کرده که توجه بسیاری را جلب کرده است.
آلوارو موراتا، مهاجم اتلتیکو مادرید، در مصاحبه‌ای با تقدیر از ژوزه مورینیو، پیشنهاد او برای پیوستن به رم را رد کرد.
ستاره سابق تاتنهام از رفتار متفاوت مورینیو در مقابل دوربین‌ها و فضای خصوصی انتقاد کرد.
برونو کونتی، اسطوره رم، به تمجید از ژوزه مورینیو میپردازد.
پدرو گفت، دلیل اینکه مورینیو او را در رم نخواسته، درک نمی‌کند. این بازیکن اسپانیایی همچنین گواردیولا را بهترین مربی‌اش دانست.
خوزه لوئیز مندیلیبار، سرمربی سویا، در آستانه دیدار تیش با رم در فینال لیگ اروپا با اشاره به تجربه مورینیو گفت آقای خاص تجربه فینال‌های متعددی را دارد ولی او در اولین فینالش به میدان می‌رود.
فرانک لمپارد معتقد است همانطور که ژوزه مورینیو در چلسی باعث پیشرفت او شد، جک گریلیش در سیتی زیر نظر پپ گواردیولا در حال شکوفایی است.
ژوزه مورینیو، سرمربی رم، ویدیوی جالبی را پس از صعود به فینال لیگ اروپا منتشر کرد.
فرانچسکو توتی، اسطوره باشگاه رم و فوتبال ایتالیا، درباره آینده ژوزه مورینیو در این تیم صحبت کرده و می‌گوید باید مانع از جدایی آقای خاص از جالوروسی شد.
ژوزه مورینیو، سرمربی رم، بعد از پیروزی خانگی مقابل لورکوزن به ستایش شاگردانش پرداخته و آنها را شایسته احترام دانست.
سرمربی سپاهان در نشست خبری پیش از دیدار برابر پیکان به موضوعات مهم و قابل توجهی اشاره کرد و ابراز امیدواری کرد که شرایط ورود زنان به استادیوم‌ها فراهم شود.
ژابی آلونسو، سرمربی بایرن لورکوزن، تاکید کرد که تیمش باید بهترین عملکرد را در تقابل با رم به نمایش بگذارد.
ژوزه مورینیو از بازیکنان رم به خاطر بازی کردن با خستگی و مصدومیت در شکست 2-0 مقابل اینتر تشکر کرد، اما پاسخ عجیبی به منتقدانش داشت.
آنتونیو کاسانو که خودش دعوای رسانه‌ای با ژوزه مورینیو را آغاز کرده بود از پاسخ آقای خاص عصبانی شده و با انتشار یک ویدیو به سرمربی پرتغالی رم واکنش نشان داد.
ژوزه مورینیو در پاسخ به سوالی در مورد تمایلش برای هدایت تیم ملی آمریکا گفت که این شایعات را فقط در رسانه‌ها می شنود و در عمل هیچکس با او تماس نگرفته است.
سرمربی رم بعد از شکست تیمش مقابل کرمونزه اتهاماتی را به داور چهارم بازی وارد کرد.
جرارد پیکه، ستاره سابق بارسا، می‌گوید با وجود درگیری‌های همیشگی‌اش با سرخیو راموس در ال‌‌کلاسیکوها او و کاپیتان سابق رئال تا پیش از نشستن مورینیو روی نیمکت این تیم رفیق بوده‌اند.
ژوزه مورینیو مذاکره با رئیس فدراسیون فوتبال پرتغال را تایید کرد و گفت که تنها گزینه جانشینی فرناندو سانتوس بود ولی در نهایت پاسخ رد داد.
نوری شاهین دوران خوبی در رئال نداشت. روز جدایی از رئال، ژوزه مورینیو به او گفت که در حد و اندازه های رئال نبود که باعث ناراحتی او شده بود.
هوگو آلمیدا معتقد است که سبک مربیگری مورایس با مورینیو متفاوت است.
تامی آبراهام، ستاره رم، درباره رابطه‌اش با ژوزه مورینیو صحبت‌های جالبی را مطرح کرده است.
آنتونی مارسیال، ستاره فرانسوی منچستریونایتد، درباره علت رابطه پرتنشی که با ژوزه مورینیو داشت؛ صحبت کرده و می‌گوید سرمربی پرتغالی به او بی‌احترامی کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ