ژوزه مورینیو می‌گوید دو باشگاه عربستانی سعی کردند او را به خدمت بگیرند اما او پیشنهادات آن‌ها را برای ادامه همکاری با رم رد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر برنامه‌های پائولو دیبالا به ایتالیا سفر کرده‌اند تا با مدیران رم دیدار کنند، در حالی که گزارش‌ها حاکی از علاقه چلسی به این بازیکن است.
کارلو آنچلوتی در پایان فصل 24-2023 مربی تیم ملی برزیل خواهد شد و در تاریخ فوتبال بعضا شرایط تیم‌ها با مربیانی که تاریخ انقضای مشخصی دارند، خوب پیش نرفته است.
با اعلام یک روزنامه معتبر ایتالیایی، باشگاه آاس رم روی مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو دست گذاشته است.
جانلوکا روکی، رییس اتحادیه داوران ایتالیا درباره رفتار مورینیو حرف زد و اضافه کرد که با برگزاری نشست خبری برای داورها موافق است.
با اعلام مطبوعات ایتالیایی، ژوزه مورینیو، سرمربی رم، تصمیم خود را برای ادامه حضور در جمع جالوروسی‌ها در فصل آینده گرفته است.
ژوزه مورینیو، سرمربی رم، مدال نایب قهرمانی خود را به یک هوادار خردسال اهدا کرد.
آندره‌آ استراماچونی که به استخدام شبکه DAZN درآمده، می‌داند که برای بیشتر دیده شدن، نیاز دارد کمی جنجال به پا کند و این کار را در برنامه‌‌ای در مورد دیدار رم-سویا انجام داد.
ژوزه مورینیو، سرمربی رم، پس از صعود شاگردانش به فینال لیگ اروپا درباره دلیل عدم شادی مقابل ژابی آلونسو صحبت کرد.
دامیانو توماسی، شهردار فعلی ورونا، پیش از این سابقه بازی در تیم رم را داشته و دوست داشت بازی تحت هدایت ژوزه مورینیو را هم تجربه می‌کرد.
سرپرست پیکان می‌گوید اینکه در پایان بازی ژوزه مورایس دست در گردن بازیکن این تیم می‌اندازد و با او صحبت می‌کند، حرفه‌ای نیست.
ژوزه مورینیو و ژابی آلونسو شب گذشته در حالی مقابل یکدیگر قرار گرفتند که دوستی و رابطه خوب آنها همچنان کاملا مشهود بود.
یک رسانه فرانسوی می‌گوید نشستن ژوزه مورینیو روی نیمکت پی‌اس‌جی منتفی است چرا که آقای خاص تمایلی به هدایت این باشگاه و حضور در فوتبال فرانسه ندارد.
اینتر و سیمونه اینزاگی از روش «شلوغ‌کاری دشمنان» که مختص مورینیو بود، استفاده می‌کنند تا در لحظات کلیدی فصل، اعضای تیم متحد باقی بمانند.
فاینورد علی‌رغم حضور ثابت ملی‌پوش ایرانی خود شکست سنگینی مقابل رُم متحمل شد و نتوانست به نیمه‌نهایی لیگ اروپا برسد.
رم با وجود اینکه در این فصل بیش از هر تیم دیگری پنالتی به دست آورده اما از نظر از دست دادن پنالتی هم رکورددار است.
پاری سن ژرمن که علاقه زیادی به استخدام ژوزه مورینیو برای فصل آینده داشت با پاسخ منفی او مواجه شد و آقای خاص به پاریسی‌ها اعلام کرد می‌خواهد ‌فصل آینده هم روی نیمکت رم بنشیند.
وقتی از ژوزه مورینیو سوال شد که دوست دارد چه تیمی قهرمان چمپیونزلیگ شود، او رئال را به چلسی ترجیح داد تا خشم هواداران باشگاه لندنی را باعث شود.
سرمربی تیم آ.اس.رم بعد از اعتراض به داور و مشاجره با او در اوایل نیمه دوم بازی امشب از کنار زمین اخراج شد.
ژوزه مورینیو، سرمربی رم، بعد از تساوی 1-1 مقابل تورینو گفت اخراجش توسط داور درست بوده و کلماتی که به زبان آورده در حد کارت قرمز بوده است.
ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی رم، مدعی شد بازیکنانش دیگر خواهان فتح لیگ کنفرانس اروپا نیستند.
ژوزه مورینیو، سرمربی رم، تایید کرد که مصدومیت پائولو دیبالا در دیدار امشب مقابل لچه، ممکن است به غیبت او در جام جهانی قطر منجر شد.
ژوزه مورینیو، سرمربی رم، می‌گوید ترجیح می‌داد تیمش با گل‌های بیشتری برابر سالرنیتانا به پیروزی برسد.
سرمربی سپاهان از جزییات دوستی با مورینیو گفت
دیرینه شناسان بریتانیایی در جریان یک کاوش، فسیل منحصر بفردی از گونه‌ای ماهی متعلق به دوران ژوراسیک را یافتند که به نظر می‌رسد قصد پریدن و رها شدن از درون صخره را دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ