تامی آبراهام، ستاره رم، درباره رابطه‌اش با ژوزه مورینیو صحبت‌های جالبی را مطرح کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روزنامه اصولگرای فرهیختگان نوشت: مدیران تلویزیون می‌دانند این قابی که در اختیارشان است، اگر از جذابیت‌های بصری و سرگرمی‌ساز خالی شود، مخاطبش هم کم خواهد شد و دیگر جذابیتی برای بخش‌های بازرگانی نخواهد داشت و در آینده نزدیک، بحران ورشکستگی بر سر سازمان چاق صداوسیما آوار خواهد شد.
مدیر عامل برق منطقه‌ای تهران گفت: آمارهای افزایش تولید نشانگر تامین برق کافی برای صنایع کشور است.
ذوب‌آهن در دربی اصفهان با کمترین تغییر برابر سپاهان قرار خواهد گرفت.
رئیس مجلس گفت: بحث مربوط به برنج، گندم و دارو که از موضوعات معیشتی مردم است و موارد دیده شده در تبصره ۱۴ بودجه باید از اولویت‌های تخصیص منابع باشد.
مدیرعامل شرکت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران گفت: برق صنایع در بخش‌های مختلف مطابق با برنامه‌ای که توافق و از قبل تدوین شده است، تامین می‌شود.
هری ردنپ، سرمربی اسبق تاتنهام، در یادداشتی از منچستریونایتد به عنوان مدعی جدی قهرمانی فصل جدید لیگ برتر انگلیس نام برد.
قوانینی که سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال برای کنترل رقم قرارداد فوتبالیست ها می گذارند نه تنها قابلیت اجرا و نظارت را ندارد بلکه باعث به وجود آمدن انواع قراردادهای زیرمیزی می شود.
تیم فوتبال سپاهان در لیگ بیست و دوم با ترکیب از ستاره‌های سرشناس و جوانانی که عطش موفقیت دارند، به دنبال موفقیت در سه جام است.
داروخانه مرکزی و داروخانه تهرانپارس جمعیت هلال احمر در تیرماه سال جاری علاوه بر تأمین داروی بیماران شیمی درمانی، ۴۱ هزار و ۷۰۰ نسخه را نیز پذیرش کردند.
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: تیم‌های پلیس راهور در تمامی تقاطع‌ها و معابر و میادین شهر تهران به منظور کنترل سرعت‌ها و سبقت‌ها به دلیل خلوتی معابر حضور دارند.
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: تیم‌های پلیس راهور در تمامی تقاطع‌ها و معابر و میادین شهر تهران به منظور کنترل سرعت‌ها و سبقت‌ها به دلیل خلوتی معابر حضور دارند.
وضعیت تامین مالی بخش تولید از مسیر بازار سرمایه در بهار امسال بهبود یافته است؛ به شکلی شاهد انتشار ۱۲ همت اوراق شرکتی، ۹ همت عرضه اولیه و ۸۱ همت افزایش سرمایه شرکت های بورسی بوده ایم.
در یک بازی دوستانه بازیکنانی در تیم پیشکسوتان مقابل هنرمندان قرار گرفتند که بسیاری از آنها در باشگاه‌های لیگ برتر سمت مدیریتی دارند.
صادرات آمریکا به ایران در ماه‌های ژانویه تا می ۲۰۲۳ نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۴ درصد افزایش داشته و به ۲۱.۹ میلیون دلار رسیده است. صادرات آمریکا به ایران در ۵ ماه نخست ۲۰۲۲ بالغ بر ۱۶.۳ میلیون دلار اعلام شده بود.
باشگاه آاس رم رسما اعلام کرد تامی آبراهام، مهاجم انگلیسی این تیم، به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو تحت عمل جراحی قرار می‌گیرد.
تامی آبراهام، مهاجم رم، فصل 23-2022 را با پارگی رباط صلیبی به پایان برد و حالا باید شش ماه از میادین دور باشد.
استعدادیاب‌های تاتنهام، منچستریونایتد و پاری‌سن‌ژرمن بازی تامی آبراهام را در جریان تساوی یک-یک رم با میلان از نزدیک تماشا کرده‌اند ولی معلوم نیست رم او را ارزان‌تر بفروشد.
روزنامه گاتزتا دلو اسپورت، چاپ ایتالیا، پیش‌بازی رم-میلان را با تمرکز روی تامی آبراهام و فیکایو توموری نوشت و آنها را «برادران چلسی» خواند.
تامی آبراهام، ستاره انگلیسی رم، تمجید ویژه ای از جز مورینیو را انجام داده است.
کریستیانو رونالدو و مایک تایسون با هم از رقابت تامی فیوری در مقابل جیک پل لذت بردند.
تامی آبراهام، ستاره رم، می‌گوید آماده بود تا گل مساوی را در بازی شب گذشته به میلان بزند.
تامی آبراهام، ستاره رم، نقش مهمی در پیروزی این تیم برابر بولونیا ایفا کرد.
ماوس تاشویی از جنس چرم گیاهی با قطر حدود ۴.۵ میلیمتر ابداع شده که تا می شود و مجهز به باتری۵۰۰ میلی آمپری است.
تامی آبراهام، مهاجم رم، به دلیل مصدومیت از ناحیه کتف برابر اودینزه تعویض شد اما به نظر نمی‌رسد که مشکل خاصی داشته باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ