فرانک لمپارد معتقد است همانطور که ژوزه مورینیو در چلسی باعث پیشرفت او شد، جک گریلیش در سیتی زیر نظر پپ گواردیولا در حال شکوفایی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه‌های آلمانی گزارش دادند منچسترسیتی مذاکره با بایر لورکوزن برای به خدمت گرفتن فلوریان ویرتز، ستاره تکنیکی این تیم را آغاز کرده است.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، مصر است پیش از پایان نقل و انتقالات، دو بازیکن دیگر را هم به خدمت بگیرد.
بارسلونا با برناردو سیلوا به توافق شخصی رسید و منچسترسیتی هم موافقت خود را برای انتقال قرضی این ستاره پرتغالی به بارسا اعلام کرده است.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، تایید کرد که کوین دی‌بروینه، ستاره تیمش، برای مدتی نسبتا طولانی نمی تواند تیمش را همراهی کند.
کوین دی بروینه تنها 24 دقیقه بعد از شروع بازی با برنلی به دلیل مصدومیت زمین را ترک کرد.
پپ گواردیولا پس از شکست تیمش مقابل آرسنال نسبت به قوانین وقت‌های اضافه اعتراض خود را نشان داد.
منچسترسیتی با ارسال پیامهایی برای دو باشگاه بارسلونا و پاری سن ژرمن اعلام کرده قصدی برای مذاکره درباره ستاره پرتغالی‌اش برناردو سیلوا ندارد.
میکل آرتتا در گفتگویی اختصاصی با نشریه GQ شرکت کرد اما تصاویر منتشر شده از او در این نشریه باعث شده سرمربی آرسنال در انگلیس سوژه شود.
منچسترسیتی به هیچ وجه حاضر نیست با جدایی برناردو سیلوا، ستاره این تیم، موافقت کند.
توماس توخل و پپ گواردیولا در پایان دیدار تیم‌های سیتی و بایرن که دیشب در ژاپن برگزار شد، لحظاتی کنار زمین با یکدیگر به گفتگو نشستند.
اعضای تیم منچسترسیتی بعد از فتح چمپیونزلیگ در استانبول به لندن برگشتند.
کوین دی بروینه، ستاره منچسترسیتی، شب گذشته از فریادها و توصیه‌های پپ گواردیولا در کنار زمین عصبانی شد و پاسخ سرمربی‌اش را داد.
بازی را طبق پیش‌بینی ، شاگردان پپ با حملات پیاپی و پاس‌های فراوان و مالکیت کامل بر توپ آغاز کردند اما با گذشت نیمساعت آنچلوتی تیمش را از زمین خودی خارج کرد و زهر خود را بر خط دفاع سیتی ریخت.
منچسترسیتی با برتری 1-2 در زمین فولام که ساده هم به دست نیامد، توانست پس از هفته ها صدرنشین لیگ برتر شود. سیتی حالا با یک بازی کمتر، یک امتیاز بیشتر از آرسنال دارد.
کوین دی‌بروینه انتظار نداشت که پپ گواردیولا 22 قبل از پایان بازی سیتی-بایرن او را تعویض کند و با دلخوری از زمین بیرون رفت.
پپ گواردیولا و توماس توخل، ترکیب اصلی خود برای حضور در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان را مشخص کردند.
پپ گواردیولا بعد از به ثمر رسیدن گل اول تیمش مقابل لیورپول در بازی امروز دو تیم، در کنار زمین شروع به خوشحالی کرد و شادی‌اش را با دو بازیکن لیورپول شریک شد.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، معتقد است که لایپزیش در زمین از آنها بهتر بوده و شاید پیروزی برابر این تیم نیازمند دیوانگی باشد.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، می‌گوید انتقادها از رفتار میکل آرتتا در کنار زمین به خاطر حسادت به این مربی جوان است.
در دقایق پایانی بازی سیتی و لیدز شاهد رخ دادن اتقاق بامزه ای بودیم که طی آن سرمربی میهمان با بطری آب پیشانی یکی از مربیان حریف را نشانه رفت.
ژوائو کانسلو، مدافع پرتغالی منچسترسیتی، در بازی مقابل فولام هم به حریف پنالتی داد و از زمین اخراج شد و هم در کنار زمین با پپ گواردیولا درگیری لفظی پیدا کرد.
منچسترسیتی با پیروزی 0-3 در زمین ولورهمپتون، موقتا به صدر جدول لیگ برتر رفت. در این بازی جک گریلیش، ارلینگ هالند و فیل فودن برای سیتیزن‌ها گلزنی کردند. کوین دی‌بروینه هم دو پاس گل داد.
منچسترسیتی با پیروزی 0-3 در زمین ولورهمپتون، موقتا به صدر جدول لیگ برتر رفت. در این بازی جک گریلیش، ارلینگ هالند و فیل فودن برای سیتیزن ها گلزنی کردند.
موندودپورتیوو به برگه کاغذی که ژاوی به پابلو توره داده بود تا پس از ورود به زمین در اختیار فران تورس قرار بدهد، دست یافته و امروز تصویر آن را منتشر کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ