علی جدی یکی از نمایندگان مجلس است که می‌گوید: «من هرگز چیزی درباره تفویض حق قانون‌گذاری مجلس به شورای عالی فضای مجازی نشنیده‌ام. اگر قانونی در حوزه فعالیت‌های مرتبط با فضای مجازی، مورد نیاز باشد، این قانون توسط مجلس تصویب می‌شود و نه شورای عالی فضای مجازی یا هر نهاد بالادستی دیگری.»
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل باشگاه سپاهان در خصوص تحقق حق پخش تلویزیونی لیگ برتر فوتبال به کمیسیون تلفیق مجلس پیشنهاد داد.
از سال‌ ۹۶ تاکنون‌ با وجود بندها و تبصره‌های مختلف در قانون‌ برنامه ششم‌ و بودجه‌ های سنواتی، فقط ۵ ميليارد تومان نصيب فوتبال شده‌ است!
در آستانه بیست و سومین دوره رقابت های لیگ برتر ماجرای حق پخش تلویزیونی باردیگر مطرح شده است.
رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرد عدم پرداخت حق پخش تلویزیونی به باشگاه‌ها می‌تواند در بحث صدور مجوز حرفه‌ای برای آنها مشکل ایجاد کند.
نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال توضیحاتی درباره پرداخت حق پخش به باشگاه‌ها ارائه داد‌.
رئیس فدراسیون فوتبال طی نامه‌ای به رئیس مجلس شورای اسلامی، از او خواست تا تکلیف پرداحت حق پخش تلویزیونی به باشگاه‌ها را مشخص کند.
سرپرست سازمان لیگ فوتبال ایران در نامه ای به ریاست فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی خواهان استیفای حقوق باشگاه‌های ورزشی از محل پخش تلویزیونی شده است.
نمایندگان مجلس وزارتخانه های نفت و نیرو را مکلف کردند تا به مدارس و خوابگاه های متأهلی که حداقل ۵۰ درصد آن توسط خیرین ساخته شده، برای حق انشعاب آب، گاز و فاضلاب تا ۵۰ درصد تخفیف دهند.
مدیرعامل باشگاه سپاهان با ارسال نامه‌ای به رئیس کمیسیون تلفیق مجلس، خواستار پیگیری این نهاد به جهت پرداخت حق پخش تلویزیونی باشگاه‌ها شد.
وزیر بهداشت در رابطه با کارت زرد گرفتنش از مجلس شورای اسلامی گفت: ویا از پاسخ‌ها قانع نشدند و اشکالی هم ندارد. ۹۰ درصد سوالات مربوط به عملکرد فدراسیون‌ها بود.
رئیس مجلس گفت: نیازمندیم امر شفافیت که یک امر ملی است را یکپارچه و بدون تبعیض به‌صورت ممتد ادامه دهیم. ما در حوزه خصوصی و زندگی شخصی مردم حق ورود نداریم.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس یازدهم تاکنون اولویت خود را در درجه اول به مسائل اقتصادی داده است.
عضو فراکسیون ورزش مجلس با انتقاد از اظهارات برخی سلبریتی‌ها علیه تیم ملی فوتبال، گفت: هیچ کسی حق ندارد اقتدار تیم ملی فوتبال را تضعیف کند و نباید ورزش و سیاست با یکدیگر آمیخته شود.
نماینده مردم همدان در مجلس گفت: دستگاه‌ها و نهادهایی که موظف به اجرای قانون هستند، حق تغییر یا دور زدن قانون را ندارند و باید عیناً مصوبات مجلس را اجرایی کنند.
آبادان- نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: حق مناطق جنگی در حقوق کارکنان شاغل در ۶ استان مرزی کشور از جمله خوزستان مجدداً برقرار شد.
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: استیضاح ابزار نظارتی مجلس و حق نمایندگان و فرصت مناسبی است تا بتوانیم عملکرد و اقدامات انجام شده را برای مردم تشریح کنیم.
وزیر ورزش اعلام کرد مشکلات موجود بین فدراسیون فوتبال و سازمان صدا و سیما در مورد حق پخش در حال حل شدن است.
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: هیچکس حق ندارد بازوی امنیت کشور را به بهانه‌های مختلف تضعیف کند، باید مراقب باشیم به بهانه‌های واهی، بازوان اقتدار خود را تضعیف نکنیم.
نایب رئیس مجلس دهم تاکید کرد : طبق قانون اساسی ، غیر از مجلس هیچ نهادی حق قانونگذاری ندارد.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: حق مجلس شورای اسلامی است که در جریان روند مذاکرات هسته‌ای قرار گیرد.
طبق مصوبه مجلس حق بیمه یا کسور بازنشستگی که به هر یک از صندوق‌های بیمه بازنشستگی پرداخت شده،براساس تقاضای کتبی بیمه شده یا بازماندگان واجد شرایط وی از صندوق قبلی به صندوق جدید منتقل می‌شود.
شاخص کل بورس چهارشنبه ۲۹ تیر ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۳۰۰۳ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۷۱ هزار و ۷۹۶ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۱ مرداد ۱۴۰۱ را بخوانید.
روابط عمومی مجلس شورای اسلامی طی تکذیبیه ای درج اطلاعات اخیر درباره حقوق، حق ماموریت و اضافه کاری نمایندگان در برخی رسانه ها را نادرست عنوان کرد و در این باره توضیحاتی را ارائه داد.
فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: بود و نبود این مجلس علی السویه است و جا دارد مردم از دست این مجلس عزای عمومی اعلام کنند چون این مجلس رفت که بار از روی دوش مردم بردارد اما بارهای فراوانی روی دوش مردم گذاشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ