طبق مصوبه مجلس حق بیمه یا کسور بازنشستگی که به هر یک از صندوق‌های بیمه بازنشستگی پرداخت شده،براساس تقاضای کتبی بیمه شده یا بازماندگان واجد شرایط وی از صندوق قبلی به صندوق جدید منتقل می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نقش نوه بنیان‌گذار عربستان در خرید جدید الهلال!
مجری برنامه فوتبال برتر به انتقاد از نحوه برگزاری مسابقات هفته اول لیگ برتر پرداخت.
وزیر امور خارجه در نشست هم اندیشی با رسانه‌ها گفت: از آنجا که انتقال ۶ میلیارد دلار از بانک‌های کره جنوبی به سیستم بانکی این کشور شوک مالی وارد می کرد قرار شد طی چند مرحله جابجا شود.
سرمربی سپاهان معتقد است سازمان لیگ باید قرعه‌کشی لیگ برتر را منصفانه‌تر برگزار کند.
عبدالناصر همتی نوشت: نحوه حکمرانی بر مبنای شاخص‌های کلان اقتصاد ارزیابی می شود، نه پیشرفت‌های موردی و خرد.
سرهنگ رازقی بیان داشت: شهوندان تهرانی اگر از آزادراه خلیج فارس تردد نمایند به هیچ عنوان محلی برای پارک خودروی ان‌ها نیست و می‌بایست از جاده قدیم قم تردد کرده و وارد قطعات بهشت زهرا شده و توسط تاکسی‌های وی پیش بینی شده به حرم مطهر انتقال یابند.
یوشوا کیمیش، ستاره خط میانی بایرن مونیخ، از زمانی بندی خبر اخراج حسن صالح‌حمیدزیچ و اولیور کان انتقاد کرد.
«دستیابی به سرعت 100 گیگابیت بر ثانیه در ماه ژوئن برای ما بسیار مهم بود و اکنون ما این سرعت داده را دو برابر کرده‌ایم. این قابلیت، نحوه ارتباط ما در فضا را تغییر خواهد داد.»
دیروز یک جنگنده روسی به اشتباه شهر «بلگورود» در شرق روسیه را بمباران کرد، اکنون مقامات این منطقه می‌گویند یک بمب ۵۰۰ کیلوگرمی عمل‌نشده در محل حادثه کشف شده و برای خنثی‌سازی به محل نظامی انتقال داده شده است. منبع: چند ثانیه
د‌ختر خانواد‌ه د‌ر خصوص نحوه اطلاع از سرقت طلا و جواهرات ماد‌رش گفت: د‌ر زمان انتقال ماد‌رم به بیمارستان و د‌ر حالی که د‌اخل آمبولانس کنار او حضور د‌اشتم، متوجه کبود‌ی‌های روی د‌ست ماد‌رم شد‌م که هیچ طلایی د‌اخل آن نبود.
معاون برنامه ریزی و اقتصادی وزارت جهادکشاورزی گفت:درحوزه صادرات لبنیات طرف ایرانی ملزم است تاشرایط مورد درخواست چین در کیفیت، بهداشت، نحوه انتقال، نگهداری و بسته بندی محصولات را رعایت کند.
غلامحسین کرباسچی با انتقاد از نحوه بازداشت الناز محمدی گفت: اینکه خانم خبرنگار جوان را در مقابل پدر و مادرش با دست‌بند به زندان اوین منتقل کنند، این اقدام با روشی که آقای اژه‌ای برای کرامت انسانی و عفو پیشنهاد می‌کند، متناسب نیست.
جدایی یزدانی از استقلال با دو واکنش مختلف همراه بوده؛ عده ای حق را به باشگاه داده و برخی نیز بابت تقویت سپاهان به انتقاد از مدیران پرداخته اند.
ضیایی در پاسخ به اینکه هزینه مومیایی کردن هر جسد در پزشکی قانونی چقدر است، گفت: طبق جدول تعرفه‌های پزشکی قانونی هزینه مومیایی کردن بر اساس تعرفه سال ۱۴۰۱ برای هر جسد ۱۰ میلیون تومان است و از ابتدای امسال تا پایان مهر امسال ۵۵ جسد برای انتقال به خارج از کشور مومیایی شده است.
مصطفی کواکبیان از نحوه برخورد با خانواده علی دایی و برگرداندن هواپیمای حامل آنان به شدت انتقاد کرد.
رباط کریم- رئیس شورای اسلامی شهر پرند از نحوه آمارگیری و بازشماری جمعیت در این شهر انتقاد کرد.
نماینده مردم چابهار در مجلس با انتقاد از سفرهای مسئولان به حوزه انتخابیه خود، بیان می‌کند که وقتی نیمه دوم سال فرا می‌رسد و هوا منطقه ما خوب می‌شود، آقایان مسئول چه در حوزه اجرا، چه در حوزه تقنین و چه در حوزه قضا یادشان می‌افتد یک چابهاری، سواحل مکرانی و مشکلاتی وجود دارد و هوس می‌کنند به اینجا بیایند. که این رفت و آمدها متاسفانه هیچ تاثیری در تدبیر چالش‌ها نداشته است. حالا که تشریف می‌آورند و اصرار بر آمدن دارند، دست‌کم محبت کنند و از این سفرها یک خروجی ملموس برای مردم هم داشته باشند.
حدود ۱۶ میلیون دانش‌آموز در ۳۲ استان کشور نحوه صحیح پناه گیری، عملیات تجسس، امداد و نجات و انتقال و درمان مجروحان هنگام مواجه شدن با زلزله را به مرحله اجرا در می‌آورند.
سهراب سپهری اهل فوتبال بوده، خیلی از پنجشنبه‌ها و جمعه‌هایش در امجدیه می‌گذشته، طرفدار تیمی بوده، نشریات ورزشی را به دقت می‌خوانده و جریان فوتبال ایران و جهان را دنبال می‌کرده است.
مدیر یکی از تیم های شرکت کننده در لیگ برتر نسبت به آنچه نابرابری و بی عدالتی عنوان شده از نحوه برگزاری لیگ کشتی آزاد انتقاد کرد و آنرا باعث بی انگیزگی حامیان مالی خواند.
مدیر یکی از تیم های شرکت کننده در لیگ برتر نسبت به آنچه نابرابری و بی عدالتی عنوان شده از نحوه برگزاری لیگ کشتی آزاد انتقاد کرد و آنرا باعث بی انگیزگی حامیان مالی خواند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی نحوه نقل و انتقال سوابق بیمه یا بازنشستگی بین صندوق های بازنشستگی و تجمیع سوابق بیمه ای اشخاص را مشخص کردند.
مرکز اطلاع رسانی پلیس تهران جزئیات جدیدی را از دستگیری و نحوه انتقال مهسا امینی به کلاس های گشت امنیت اخلاقی منتشر کرد.
عباس عبدی در توییتی انتقادی وضعیت روبرو شدن ورزشکاران ایرانی با رقبای اسرائیلی را حقیرانه خواند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ