نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: حق مجلس شورای اسلامی است که در جریان روند مذاکرات هسته‌ای قرار گیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل باشگاه سپاهان در خصوص تحقق حق پخش تلویزیونی لیگ برتر فوتبال به کمیسیون تلفیق مجلس پیشنهاد داد.
از سال‌ ۹۶ تاکنون‌ با وجود بندها و تبصره‌های مختلف در قانون‌ برنامه ششم‌ و بودجه‌ های سنواتی، فقط ۵ ميليارد تومان نصيب فوتبال شده‌ است!
در آستانه بیست و سومین دوره رقابت های لیگ برتر ماجرای حق پخش تلویزیونی باردیگر مطرح شده است.
رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرد عدم پرداخت حق پخش تلویزیونی به باشگاه‌ها می‌تواند در بحث صدور مجوز حرفه‌ای برای آنها مشکل ایجاد کند.
حسینی گفت: مشی رئیس‌جمهور این نیست که از فرد یا جریان خاصی در انتخابات حمایت کند، بلکه معتقد است حق انتخاب با مردم است و هرکسی را مردم انتخاب کنند، دولت به آن احترام می‌گذارد.
نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال توضیحاتی درباره پرداخت حق پخش به باشگاه‌ها ارائه داد‌.
رئیس فدراسیون فوتبال طی نامه‌ای به رئیس مجلس شورای اسلامی، از او خواست تا تکلیف پرداحت حق پخش تلویزیونی به باشگاه‌ها را مشخص کند.
سرپرست سازمان لیگ فوتبال ایران در نامه ای به ریاست فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی خواهان استیفای حقوق باشگاه‌های ورزشی از محل پخش تلویزیونی شده است.
نمایندگان در جریان بررسی طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس تصویب کردند که نمایندگان نامزدها حق تبلیغ به نفع یا ضرر هیچ‌یک از نامزدها یا دخالت در انجام وظایف اعضای شعب اخذ رأی را ندارند.
مدیرعامل باشگاه سپاهان با ارسال نامه‌ای به رئیس کمیسیون تلفیق مجلس، خواستار پیگیری این نهاد به جهت پرداخت حق پخش تلویزیونی باشگاه‌ها شد.
علی جدی یکی از نمایندگان مجلس است که می‌گوید: «من هرگز چیزی درباره تفویض حق قانون‌گذاری مجلس به شورای عالی فضای مجازی نشنیده‌ام. اگر قانونی در حوزه فعالیت‌های مرتبط با فضای مجازی، مورد نیاز باشد، این قانون توسط مجلس تصویب می‌شود و نه شورای عالی فضای مجازی یا هر نهاد بالادستی دیگری.»
وزیر بهداشت در رابطه با کارت زرد گرفتنش از مجلس شورای اسلامی گفت: ویا از پاسخ‌ها قانع نشدند و اشکالی هم ندارد. ۹۰ درصد سوالات مربوط به عملکرد فدراسیون‌ها بود.
رئیس مجلس گفت: نیازمندیم امر شفافیت که یک امر ملی است را یکپارچه و بدون تبعیض به‌صورت ممتد ادامه دهیم. ما در حوزه خصوصی و زندگی شخصی مردم حق ورود نداریم.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس یازدهم تاکنون اولویت خود را در درجه اول به مسائل اقتصادی داده است.
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: استیضاح ابزار نظارتی مجلس و حق نمایندگان و فرصت مناسبی است تا بتوانیم عملکرد و اقدامات انجام شده را برای مردم تشریح کنیم.
وزیر ورزش اعلام کرد مشکلات موجود بین فدراسیون فوتبال و سازمان صدا و سیما در مورد حق پخش در حال حل شدن است.
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: هیچکس حق ندارد بازوی امنیت کشور را به بهانه‌های مختلف تضعیف کند، باید مراقب باشیم به بهانه‌های واهی، بازوان اقتدار خود را تضعیف نکنیم.
دفاع از پرونده‌های متعدد قضایی ، حمله به دو نماینده منتقد مجلس، انتقاد شدید از صداوسیما در موضوع حق پخش و حمله به تاج در جریان انتخابات ریاست فدراسیون، ماجرای عزل اسکوچیچ و بازگشتن کی‌روش و همچنین سرمربیگری نکونام در آینده نزدیک ...
دفاع از پرونده‌های متعدد قضایی ، حمله به دو نماینده منتقد مجلس، انتقاد شدید از صداوسیما در موضوع حق پخش و حمله به تاج در جریان انتخابات ریاست فدراسیون، ماجرای عزل اسکوچیچ و بازگشتن کی‌روش و همچنین سرمربیگری نکونام در آینده نزدیک ...
طبق مصوبه مجلس حق بیمه یا کسور بازنشستگی که به هر یک از صندوق‌های بیمه بازنشستگی پرداخت شده،براساس تقاضای کتبی بیمه شده یا بازماندگان واجد شرایط وی از صندوق قبلی به صندوق جدید منتقل می‌شود.
ارشیا حیدریان مدیر حقوقی کانون کارگزاران بورس و اوراق بهادار در گفتگو با خبرنگار بورس تابناک گفت: با عنایت به تغییرات پیاپی شرایط بازار سرمایه در سال‌های اخیر و جذب خیل عظیمی از سرمایه گذاران به این بازار اصلاح قانون بازار مصوب ۱۳۸۴ ضروری می‌نمود و بر همین اساس اصلاح قانون بازار در مجلس شورای اسلامی کلید خورد. پس از انتشار پیش نویس قانون جدید بازار، کانون کارگزاران بورس و اوراق بهادار بعد از برگزاری ۱۵ جلسه با متخصصان پیشنهادات خود را به مجلسی‌ها ارائه داد. در پیش نویس جدید ردپایی از پیشنهادات کانون کارگزاران دیده نمی‌شود.
شاخص کل بورس چهارشنبه ۲۹ تیر ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۳۰۰۳ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۷۱ هزار و ۷۹۶ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۱ مرداد ۱۴۰۱ را بخوانید.
به قرار اطلاع نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی طرح اصلاح قانون تشکیلات و آیین دادرسی دیوان عدالت اداری، خواستار منع دیوان عدالت اداری از رسیدگی به شکایات علیه مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی و فضای مجازی شدند.
فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: بود و نبود این مجلس علی السویه است و جا دارد مردم از دست این مجلس عزای عمومی اعلام کنند چون این مجلس رفت که بار از روی دوش مردم بردارد اما بارهای فراوانی روی دوش مردم گذاشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ