مدیرعامل باشگاه سپاهان در خصوص تحقق حق پخش تلویزیونی لیگ برتر فوتبال به کمیسیون تلفیق مجلس پیشنهاد داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون گفت: در دولت سیزدهم برای نزدیک به ۸۵۰ میلیارد تومان تسهیلات از سوی این صندوق ضمانت نامه صادر شد که نسبت به قبل رشد ۵۹ درصدی را تجربه کرد.
مدیرعامل سایپا در واکنش به نامه مدیرکل دفتر صنایع خودرو وزارت صمت پیرامون موضوع تامین ارز خودروسازان و هشدار نسبت به بازنگری برای تامین ارز این صنایع، ضمن تاکید بر اینکه این گروه خودروسازی مشکلی در تامین ارز ندارد، اعلام کرد که در کنار کمک بانک مرکزی در تامین و تخصیص ارز، ارز‌های صادراتی را نیز در اختیار داریم.
هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل تراکتور در واکنش به نامه سازمان لیگ اعلام کرد: نمی‌توانیم در زمان اعلام شده قراردادهای‌مان را ارائه دهیم!
صادق درودگر مدیرعامل باشگاه نساجی گفت که این تیم برای برپایی یک اردو، راهی خارج از کشور می شود.
با وجود تکذیب موافقت باشگاه استقلال با میزبانی ورزشگاه آزادی از بازی پیکان - پرسپولیس در حضور تماشاگران، سرپرست مدیرعاملی آبی‌پوشان صورتجلسه شورای تامین را امضا کرده و به طور رسمی با تصمیم گرفته شده موافقت کرده است.
"با دو نامه از دو باشگاه دیگر آیین‌نامه‌تان را تغییر می‎دهید؟ چطور این دوستان قبل از صدرنشینی ما به این فکر نیفتاده بودند؟" این موضوع اعتراضی است که مدیرعامل پرسپولیس به تصمیمات جدید علیه تیمش دارد.
مدیرعامل شرکت فنرسازی زر گلپایگان از تغییر دامنه فعالیت این شرکت از ساخت قطعات به طراحی و ساخت محصول خبر داد.
مدیرعامل باشگاه سپاهان اعلام کرد با حضور ژوزه مورایس در تیم ملی فوتبال ایران موافقت نخواهد کرد.
مدیرعامل باشگاه سپاهان به خبر مطرح شدن نام «ژوزه مورایس» سرمربی این تیم به عنوان یکی از گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی واکنش نشان داد و تاکید کرد که هماهنگی در این مورد با فدراسیون وجود ندارد!
مدیرعامل باشگاه سپاهان به خبر مطرح شدن نام «ژوزه مورایس» سرمربی این تیم به عنوان یکی از گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی واکنش نشان داد و تاکید کرد که هماهنگی در این مورد با فدراسیون وجود ندارد!
مهدی خطیبی گفت: قیمت گذاری دستوری سبب زیان سهامداران خودرویی شده و براساس ماده ۹۰ سیاست اصل ۴۴ قانون اساسی، دولت محترم موظف به جبران زیان تولیدکننده است و درخواست ما از مسوولان لغو قیمت گذاری دستوری است.
رئیس فدراسیون فوتبال در نامه‌ای به مدیران عامل ۱۶ باشگاه لیگ برتری ضمن معرفی شرکت خارجی VAR و نماینده این شرکت در ایران، از باشگاه‌ها خواسته است نسبت به تامین اعتبار این تکنولوژی اقدام کنند!
مدیرعامل سابق باشگاه استقلال اعلام کرد دست اندرکاران برنامه فوتبال برتر اجازه حضورش در این برنامه را نداده‌اند.
مدیرعامل بانک آینده و جمعی از اعضای هیات مدیره این بانک با حضور در سایپا و نشستی با مدیرعامل و اعضای هیات مدیره این گروه خودروساز در خصوص ارتقا و تقویت سطح تعاملات فی مابین به گفتگو نشستند.
مدیرعامل گروه مپنا به همراه جمعی از مدیران این گروه صنعتی ضمن حضور در شرکت زامیاد و بازدید از خطوط تولید و محصولات جدید این شرکت در نشستی با مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا و مدیرعامل زامیاد شرایط افزایش تعامل و همکاری در حوزه تولید خودرو برقی را بررسی و تفاهم نامه همکاری فی ما بین زامیاد و گروه مپنا به امضا رسید.
مدیرعامل باشگاه تراکتور شایعه مذاکره مسئولان این باشگاه با ساکت الهامی را تکذیب کرد.
با حضور مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا و وزیر حمل و نقل کشور ونزوئلا تفاهم نامه تولید مشترک خودرو در ونزوئلا به امضا رسید.
مدیرعامل باشگاه النجف عراق می‌گوید تفاهم نامه همکاری با سپاهان و برپایی کمپ در صفائیه بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های عراقی داشته است.
مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تهران گفت: پس از همایش فرصت‌های سرمایه گذاری ۹ تفاهم نامه با سرمایه گذاران داخلی و خارجی منعقد شد.
مدیرعامل باشگاه نساجی نسبت به ممنوعیت ورود هواداران به استادیوم‌ها در هفته اول واکنش نشان داد.
رییس سازمان خصوصی سازی با ارسال نامه به مدیران سپاهان، گل‌گهر، فولاد و... از آنها خواست تا ارقام قراردادشان را منتشر کنند.
رییس سازمان خصوصی سازی با ارسال نامه به مدیران سپاهان، گل‌گهر، فولاد و... از آنها خواست تا ارقام قراردادشان را منتشر کنند.
قیمت نفت برنت پس از سقوط شدیدی که روز گذشته در واکنش به تصمیم اوپک پلاس داشت، ابتدای معاملات روز جمعه را با افزایش آغاز کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ