عضو فراکسیون ورزش مجلس با انتقاد از اظهارات برخی سلبریتی‌ها علیه تیم ملی فوتبال، گفت: هیچ کسی حق ندارد اقتدار تیم ملی فوتبال را تضعیف کند و نباید ورزش و سیاست با یکدیگر آمیخته شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سازمان صداوسیما گفت: هرگاه چهره‌ها از مسئولیت اجتماعی و احترام به هنجار‌ها و ضوابط فرهنگی و قانونی ابا کنند صدا و سیما به آن‌ها آنتن نخواهد داد.
در این موشن گرافیک ببینید چه مجازات هایی برای سلبریتی ها و افراد مشهور در لایحه عفاف و حجاب آمده است.
در لایحه «عفاف‌وحجاب» برای افراد موسوم به سلبریتی، با توجه به جایگاه تاثیر گذار بر جوامع مجازات هایی در نظر گرفته شده است.
۱۰ درصد از کسر اموال و محرومیت ۱۵ ساله از شغل جرایم سلبریتی‌هایی است که قوانین حجاب را رعایت نمی‌کنند
پنج نفر از مدافعان وطن در جریان مقابله با گروه‌های تروریسیتی به شهادت رسیدند اما کسانی که روزهای اخیر دایعه‌دار حمایت از مظلومان بوده‌اند، جان باختن مظلومانه این جوانان را نادیده گرفتند.
ناهید خداکرمی گفت: در همه کشور‌های دیگر، حتی سلبریتی‌ها هم در خانه زایمان می‌کنند. این حق مادر است که به انتخاب خود، محیطی را که دوست دارد، برای تولد فرزندش انتخاب کند. زایمان موضوع فیزیولوژیک طبیعی است و خطرناک نیست و تنها نیاز است که سازوکار مناسبی برای درخواست مادر، درنظر گرفته شود.
دومین پرده از برخورد با سلبریتی‌های ورزشی بازداشت بود. شاید ابتدا بازجویی و سپس بازداشت. داستان فراخواندن تعدادی از بازیکنان و اعضای کادر فنی پرسپولیس و مؤاخذه آن‌ها به دلیل فعالیت در فضای مجازی، بر کسی پوشیده نیست. در این زمینه، ولی بیشتر نگاه‌ها متوجه بازداشت حسین ماهینی، وریا غفوری و پرویز برومند شد. هرچند اتهام دو نفر نخست تفاوت زیادی با نفر آخر داشت. این بازداشت‌ها اگرچه طولانی‌مدت نبودند، ولی به خوبی مخابره‌کننده پیامی برای سایر چهره‌های مطرح ورزش بود که از دیدگاه مسئولان امر، در ماجرای فعالیت در فضای مجازی زیاده‌روی کرده بودند.
صبح امروز ابتدا رستوران بهاره رهنما بازیگر سینما و تئاتر در خیابان مرزداران و سپس رستوران باب البحر متعلق به علی منصوریان، با حضور پلیس اماکن پلمب شد.
روغن زیتون می‌تواند جایگزین بسیاری از روغن‌ها و کرم‌های بدن شود. کایلی جنر قبلا ادعا کرده بود که یکی از طرفداران پروپاقرص روغن زیتون است. او می‌گوید که پس از حمام از روغن زیتون برای آبرسانی به پوست خود استفاده می‌کند.
رسانه‌های لندنی و برخی شهره‌های وطنی، سوژه‌ای را برای انتقام‌گیری شکست آشوب‌های پاییز یافته‌اند و طبق معمول انگشت اتهام تسبیب یا ناکارآمدی را به سمت دین و حکومت برده‌اند. این اتهام‌افکنی‌ها البته مطابق روال گذشته بدون هیچ‌گونه سند و دلیلی است. وقتی دستگاه‌های مسئول در حوزه آموزشی و بهداشتی به قضاوتی نرسیده‌اند، خبرنگار لندن‌نشین یا سلبریتی کاخ‌نشین از کجا فهمید که ماجرا چیست و حکم را هم صادر کرد؟
سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه درباره بحث اخذ مالیات از سلبریتی‌ها و حوزه فرهنگ و هنر، گفت: این موضوع در تبصره ۶ لایحه آمده به این صورت که تا سقف درآمدی ۳۲۰ میلیون معاف و بالاتر از آن باید تابع قانون باشند.
روزنامه مارکا فهرست پردرآمدترین سلبریتی ها، بابت انتشار هر پست اینستاگرامی را منتشر کرد.
علی‌رغم پروپاگاندای رسانه‌ای دولت‌های اروپایی در حمایت از اغتشاشات ایران، اما روح ماکیاولی در کالبد دولت های غربی موجب شده است حوزه فعالیت‌های تبلیغاتی را از دیپلماسی واقعی منفک سازند.
بار‌ها گفته شده که بیشتر این جماعت شهره هیچ نسبتی با جامعه اصیل ورزشکاران ما ندارند و فقط گمان می‌کنند تظاهر به همراهی با آشوب برای آنان سودمندتر است و اگر بدانند اشتباه محاسباتی داشته‌اند و این ظاهرسازی در پایان چه به‌لحاظ مالی و چه به‌لحاظ جایگاه اجتماعی به ضرر آنان خواهد بود، رنگ خود را عوض می‌کنند.
هم‌نوایی جماعت سلبریتی با اپوزیسیون از رفتارها فرار منافقانه حمید فرخ‌نژاد گرفته تا بازی علی کریمی در زمین دشمن، بیش از آن‌که حاصل ملاحظات آگاهانه باشد،کنشی هیجانی از سر جوگیری است.
مدیر دفتر مطالعات و تدوین تاریخ ایران با بیان اینکه منافقین امروز تاکتیک خشونت‌ورزی مطلق دارند، گفت: رسانه ها باید درباره اقدامات منافقین کار جدی کنند تا صحنه برای جامعه روشن باشد.
جوان نوشت: سلبریتی‌ها بدون هیچ‌گونه شایستگی دیگری و صرفاً به اتکای شهرتی که به دست آورده‌اند، دارای تریبون‌های پر مخاطب شده‌اند که می‌تواند افکار مخاطبان خود را به زیان منافع ملی تحت تأثیر قرار دهد، تأثیراتی که گاه می‌تواند فاجعه آمیز باشد.
آقاتهرانی گفت: در این اغتشاشات قبل از معلوم شدن هر امری نسبت به پرونده پزشکی متوفی، جریان اصلاحات ادعای کشتن آن خانم را به صورت گسترده به مردم القاء کرده و برخی از سلبریتی‌ها و روزنامه‌های جریان غربگرا نظام را متهم کردند. روشن است این‌ها با چنین موضع‌گیری‌هایی در آتش فتنه بزرگ بنزین ریخته‌اند.
نماینده مردم اراک در مجلس گفت: سلبریتی‌هایی که در آشوب‌های خیابانی اخیر سوءاستفاده‌ کردند، در زمان دفاع مقدس و جنگ کجا بودند؟
فارس نوشت: جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در بیانیه خود خواستار برخورد قاطع با «سلبریتی‌های خودفروخته» شد.
جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با صدور بیانیه ای خواستار برخورد قاطع با «سلبریتی‌های خودفروخته» شد و نوشت: جهت جبران خساراتی که به مردم وارد شده، اموال آنها مصادره و صرف جبران خسارات شود.
خدا وکیلی آن روحانی بزرگواری که علی کریمی را «الدنگ» و «بی‌شرف» نامید، چه خدمتی به اسلام و اعتقادات ما و سنت حسنه نذری ‌دادن کرد؟ مخاطب آیه «وجادلهم بالتی هی احسن» کیست؟ و «حسنات الأبرار سیئات المقربین» چه نسبتی با ناسزاگویی این روحانی عزیز دارد؟
بار‌ها دیده و شنیده‌ایم که فلان سلبریتی که فرق روایات معصومین با جملات جعلی منسوب به شاهان هخامنشی (که در فضای مجازی به‌وفور یافت می‌شود) را نمی‌داند، به صرف دیدن جمله‌ای که به گمانش زیبا آمده فوراً آن را بازنشر می‌دهد.
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: هماهنگی دولت و بخش خصوصی نسبت به سال گذشته بسیار بهتر است و در صحبت‌هایی که با فعالان صنعت سیمان و فولاد به عنوان دو مشترک عمده داشتم از شرایط فعلی ابراز رضایت داشتند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ