سرپرست سازمان لیگ فوتبال ایران در نامه ای به ریاست فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی خواهان استیفای حقوق باشگاه‌های ورزشی از محل پخش تلویزیونی شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نایب رئیس فدراسیون فوتبال پس از سمینار سالانه مدیران عامل باشگاه‌های لیگ برتر و دسته یک و فوتبال زنان کشور از خبر مهمی پرده برداشت.
مسیح مهاجری نوشت: مردم نمی‌پذیرند در کشوری با اینهمه ثروت و امکانات، عده‌ای به آلاف و الوف برسند و میلیون‌ها خانواده شاهد تقسیم فقر میان خودشان باشند. این، حق مردمی که در کشوری ثروتمند زندگی می‌کنند نیست.
قانون استخدام کشوری، علاوه بر اینکه در شرایط دریافت مستمری مادر فوت شده، دارای تفاوت‌هایی با قانون تأمین اجتماعی بوده، از حیث افرادی که حق دریافت حقوق مادر بعد از فوت را داشته نیز کمی متفاوت از قانون تأمین اجتماعی است.
خواهر رهبر کره شمالی تأکید کرد که هیچ کشوری نمی تواند حق حاکمیت پیونگ یانگ را برای پرتاب موشک انکار کند.
کارشناس مسائل روسیه و اوراسیا گفت: مانند سایر کشورها ایران هم این حق را دارد که به هر کشوری که لازم بداند سلاح بفروشد و کسی نمی‌تواند تهران را برای این موضوع محکوم کند.
وزیر ورزش و جوانان به موضوع پذیرفته نشدن انتخابات فدراسیون ژیمناستیک ایران از سوی فدراسیون جهانی این رشته ورزشی واکنش نشان داد.
سخنگوی وزارت خارجه چین اعلام کرد: هیچکس حق اظهارنظر غیر مسئولانه در خصوص همکاری نظامی چین و روسیه ندارد.
پاتریس اورا، ستاره سابق فوتبال فرانسه، از تصمیم سرمربی تیم ملی این کشور برای اهدای بازوبند کاپیتانی به کیلیان امباپه که باعث ناراحتی آنتوان گریزمان شده است دفاع کرد.
رئیس فدراسیون فوتبال ایران گفت: فوتبال در کشور ما دارد فدای یک بخش دیگر می شود و در آمد خودش را ندارد.
سرخیو راموس با تیم ملی اسپانیا خداحافظی کرد. ستاره کهنه‌کار فوتبال اسپانیا اعلام کرد سرمربی جدید لاروخا با او تماس گرفته و اعلام کرده تیم ملی کشورش به او نیاز ندارد.
رئیس اداره سوم غرب اروپا ضمن سیاسی‌کارانه دانستن تحریم‌های جدید انگلیس افزود: کشوری که شدیدترین تبعیض‌ها و اجحاف‌ها را در حق مهاجران و مسلمانان روا داشته و پناهجویان را بر خلاف قوانین بین‌المللی بالاجبار به رواندا منتقل می‌کند، در جایگاهی نیست که در مورد حقوق بشر سخن بگوید.
دبیرکل سازمان ملل در نامه‌ای اعلام کرده است که ونزوئلا، لبنان و سودان جنوبی نتوانسته اند بدهی خود به بودجه عملیاتی سازمان ملل را پرداخت کنند و جزو شش کشوری هستند که حق رای خود را در مجمع عمومی ۱۹۳ عضوی از دست داده‌اند.
عطاءالله مهاجرانی نوشت: واقعیت این است که هیچ کشوری حق ندارد، نام‌های تاریخی و جغرافیایی را که در یک حوزه مشترک منطقه‌ای و بین‌المللی قرار می‌گیرد تغییر دهد. چنان‌که ما به عنوان ایران، می‌گوییم، دریای عمان و اقیانوس هند. بدیهی است که هر دو نام تاریخی هستند و هیچ حساسیتی بر نمی‌انگیزند.
«ما باید یاد بگیریم که در سیاست کشور‌ها حرف اول و آخر را منافع میزند نه اخلاق. چین هم مانند هر کشوری سعی دارد منافع خود را تامین کند. حالا این تامین منافع با رابطه با عربستان و توافقات پشت پرده با غربی‌ها انجام شود یا با ایران. فرقی نمی‌کند. هر سو که بتواند منافع ملی آن‌ها را تامین کند، به همان طرف می‌روند؛ بنابراین ما هم باید به فکر یک سیاست جدید و یارگیری تازه باشیم. به نظر من سیاست غربی‌ها این است که بعد از جدا کردن ایران از چین و روسیه که حق وتو دارند، به این سمت خواهد رفت که دوباره ایران را ذیل بند ۷ منشور سازمان ملل قرار دهند. به همین دلیل است که می‌گویم باید مقامات ایرانی این اتفاق را یک زنگ خطر بدانند.»
رئیس دانشگاه تربیت مدرس با تاکید بر اینکه دانشجویان حق اعتراض دارند، تصریح کرد: دانشگاه یک موتور حرکت برای کشور است. اگر اعتراض دانشجویان درست بیان شود، درست تحلیل شود و پیشنهادات درست ارائه شود، این کار صحیحی است که ما دانشگاهیان می‌توانیم انجام دهیم. ولی اگر قرار باشد در داخل محیط دانشگاه با یکدیگر برخورد‌های ناشایستی داشته باشیم و صحبت‌های ناشایستی کنیم که بعضا در بیرون از دانشگاه هم عنوان نمی‌شود، این رفتار قابل قبول نیست و در هیچ کشوری در دنیا چنین چیزی پذیرفتنی نیست. شان و منزلت دانشجویان، اساتید، کارمندان و فضای دانشگاه باید حفظ شود.
با استناد به بند ۳ ماده ۱۸ قانون گذرنامه در صورتی که شوهر موافقت خود را برای خروج از کشور زن به صورت کتبی اعلام نکند، زن اجازه خروج از کشور نخواهد داشت و از سوی دیگر بر اساس ماده ۱۹ همین قانون نیز حتی پس از اعلام موافقت کتبی، در صورتی که شوهر به اصطلاح پشیمان شود می‌تواند از این موافقت کتبی عدول کرده و مانع خروج از کشور زن شود.
کیهان نوشت: حق مردم هر کشوری به ویژه ملت مسلمان ماست که از فضای مجازی و ارتباطی قانونمند، سالم، شفاف، پاسخگو و امن برخوردار باشند و جای سوال است که یک فرد در کسوت روحانی چگونه می‌تواند ضرورت و بداهت این موضوع را به تمسخر بگیرد و خواستار برقراری شبکه ارتباطی غیر پاسخگو و ناامن و لجام‌گسیخته خارجی باشد؟!
فدراسیون فوتبال کره‌جنوبی دو کشور قطر و عربستان را متهم به مراوده مالی نامتعارف با کنفدراسیون فوتبال آسیا برای اعطای حق میزبانی کرد.
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: هیچکس حق ندارد بازوی امنیت کشور را به بهانه‌های مختلف تضعیف کند، باید مراقب باشیم به بهانه‌های واهی، بازوان اقتدار خود را تضعیف نکنیم.
شی جین پینگ می‌گوید، هیچ کشوری حق ندارد به عنوان قاضی در مورد تایوان قضاوت کند.
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری قیمت‌های بالای پروازهای اربعین را تکذیب کرد و گفت: هیچ شرکت هواپیمایی یا آژانس مسافرتی حق ندارد حتی یک ریال بالاتر از قیمت مصوب، بلیت اربعین بفروشد.
سرپرست فدراسیون فوتبال چهار مدیر باشگاه های پر طرفدار فوتبال باشگاهی کشور را به عضویت در کارگروه پیگیری حق پخش تلویزیونی انتصاب کرد.
سرپرست فدراسیون فوتبال چهار مدیر باشگاه های پر طرفدار فوتبال باشگاهی کشور را به عضویت در کارگروه پیگیری حق پخش تلویزیونی انتصاب کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان گفت: جای تأسف است که مدعیان دروغین حقوق بشر، از جنایات روزمره رژیمی اشغالگر علیه مردم کشوری تحت اشغال، با عنوان «حق دفاع از خود» حمایت می‌کنند!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ