رئیس شورایی حزب الله لبنان با بیان اینکه هیچکس به تنهایی نمی تواند بحران این کشور را حل کند، تاکید کرد که تنها راه حل بحران لبنان گفتگو و تفاهم است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه های رژیم صهیونیستی از آمادگی حزب الله برای جنگ با این رژیم خبر دادند.
حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای به پاره کردن و سوزاندن قرآن در سوئد واکنش نشان داد و دولت سوئد را شریک این جنایت دانست.
جنبش مقاومت حزب الله لبنان، اهانت امروز شهرک‌نشینان تندروی صهیونیستی به کتاب مقدس مسلمانان در اراضی اشغالی را به شدت محکوم کرد.
معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان در سخنانی اعلام کرد که تنها راه حل بن‌بست سیاسی کنونی در لبنان، اجرای گفتگوهای بدون پیش‌شرط، میان گروه‌های سیاسی این کشور است.
عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان تأکید کرد که جلسه چهارشنبه گذشته مجلس لبنان ثابت کرد که تنها راه برای دست‌یابی به راه‌حل بن‌بست سیاسی موجود در لبنان گفتگو میان جناح‌های سیاسی این کشور است.
رسانه‌ها و تحلیلگران رژیم صهیونیستی اذعان کردند که حزب الله لبنان از نیروی زمینی قدرتمندی برخوردار است که خود را برای اشغال «الجلیل» آماده می‌کند و این مسأله تل آویو را نگران کرده است.
رسانه‌ها و تحلیلگران رژیم صهیونیستی اذعان کردند که حزب الله لبنان از نیروی زمینی قدرتمندی برخوردار است که خود را برای اشغال «الجلیل» آماده می‌کنند و این مسأله تل آویو را نگران کرده است.
رئیس شورای سیاسی حزب الله لبنان با بیان اینکه سرنوشت منطقه را شکست‌خوردگان رقم نمی‌زنند، تأکید کرد که رژیم صهیونیستی نگران آینده خود است.
فعالان عرب زبان در توئیتر به تحولات جاری در اراضی اشغالی و لزوم آزاد سازی فلسطین اشاره کردند.
دبیر کل حزب الله لبنان در سخنانی ضمن تاکید بر ضرورت آزادسازی مزارع شبعا لبنان از ایران و سوریه به عنوان تنها حامی قدرت بازدارندگی لبنان در برابر رژیم صهیونیستی نام برد.
دبیر کل حزب الله لبنان در سخنانی با اشاره به اقدامات احمقانه رژیم صهیونیستی علیه مبارزان فلسطینی اعلام کرد: ای صهیونیست‌های احمق این اقدام شما تنها باعث تقویت عزم مبارزان فلسطینی می شود.
جنبش حزب الله لبنان با محکوم کردن یورش ددمنشانه نظامیان اشغالگر به نابلس که به شهادت ۱۱ فلسطینی و زخمی شدن ده ها نفر دیگر منجر گردید، بر حمایت از ملت فلسطین تاکید کرد.
عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان گفت: ما به خارج درباره انتخاب رئیس جمهور تکیه نمی کنیم بلکه ما راهکار نزدیک تر و مطمئن تر یعنی گفتگو و توافق لبنانی را مورد توجه قرار می دهیم.
جنبش حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای حمله تروریستی روز دوشنبه در پیشاور پاکستان را محکوم کرد.
جنبش مقاومت اسلامی حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای اقدام موهن سوئد در هتک حرمت قرآن کریم را به شدت محکوم کرد.
جنبش مقاومت اسلامی حزب الله لبنان در واکنش به اهانت جدید نشریه شارلی ابدو، بیانیه ای صادر کرد.
جنبش مقاومت اسلامی حزب الله لبنان در واکنش به اهانت جدید نشریه شارلی ابدو، بیانیه ای صادر کرد.
مسئول روابط فلسطین در جنبش حزب الله لبنان تاکید کرد که صهیونیست ها از ورود تیپ «رضوان» به منطقه الجلیل در هراس هستند.
معاون رئیس شورای اجرایی جنبش حزب الله لبنان از گفتگو و تفاهم داخلی به دور از دخالت های خارجی و آمریکا به عنوان تنها راه حل بحران و مشکلات این کشور یاد کرد.
معاون دبیرکل حزب الله لبنان در سخنانی بر لزوم آزادی فلسطین از نهر تا بحر تاکید کرد.
عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان با بیان اینکه برخی جریان های سیاسی ماجراجو در انتخاب رئیس جمهور این کشور به بن بست رسیدند، تاکید کرد که تنها راه انتخاب رئیس جمهور دستیابی به توافق است.
معاون رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان با اشاره به اوضاع نابسامان لبنان تنها راه پایان این بحرانها را استفاده لبنان از منابع نفت و گاز خود دانست.
معاون رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان با اشاره به اوضاع نابسامان لبنان تنها راه پایان این بحرانها را استفاده لبنان از منابع نفت و گاز خود دانست.
معاون رئیس شورای اجرایی حزب الله گفت مقاومت برای خارج کردن لبنان از بحران با استفاده از تحمیل معادلاتی که ضامن حقوقش باشد، تلاش می کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ